|

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی/ اگه خودکار این رنگ رو انتخاب کردی باید دیزاینر بشی بی شک

خیلی ها به دنبال پیدا کردن بهترین رنگ فرش برای پذیرایی هستن که در این مقاله یه سری نکات رو برای این منظور بهتون گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که از هر چیزی بهترین اون رو توی زندگیمون داشته باشیم یعنی ما دوست داریم که بهترین ماشین رو داشته باشیم، بهترین گوشی، بهترین همسر، بهترین بچه ها و... که خب در برخی از مواقع این تمایل ما برای داشتن بهترین ها خیلی خوبه چرا که باعث پیشرفت ما میشه و ما رو از حالتی که بخواهیم درجا بزنیم درمیاره چون انسان همیشه باید رو به جلو حرکت کنه و در حال حاضر هم که شما دارید این مقاله رو میخونید به دنبال یکی دیگه از بهترین ها هستید که اون بهترین رنگ فرش برای پذیرایی هست چرا که دوست دارید در پذیرایی خونتون که محل جمع شدن اعضای خونواده دور هم هست زیبایی ببینید.

البته که در خصوص بهترین رنگ فرش برای پذیرایی باید گفت که این موضوع با توجه به دکوراسیون شما و رنگ های غالب در اون میتونه متفاوت باشه چرا که شاید یه رنگی رو خیلی ها تائید کنن ولی خب با دکور و دیزاین شما هماهنگی نداشته باشه و بهش نیاد بنابراین باید آیتم های دیگه رو هم برای این که بهترین رنگ رو انتخاب کنید مد نظر قرار بدید ولی خب یه موضوعی که وجود داره این هست که خوشبختانه این روزا فرش ها در رنگ و نقش و نگارهای متنوعی بافته میشن و مسلما شما میتونید بالاخره یه راهی برای مچ کردن و ایجاد هماهنگی بین اون ها سایر آیتم های منزلتون پیدا کنید. حالا در ادامه بریم به سراغ این که بهترین رنگ فرش برای پذیرایی کدومه؟

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی کوچک

این روزا متراژ خونه ها کم شده و این موضوع روی اندازه ی پذیرایی هم تاثیر گذاشته ولی موضوعی که وجود داره این هست که چطور چیدن دکوراسیون توسط شما هم میمتونه روی این اندازه تاثیر بذاره یعنی ممکن هست که خونه ی شما بزرگتر و یا حتی کوچک تر از اون چیزی که هست به نظر برسه اون هم فقط با دکورتون! بنابراین شما باید در انتخاب رنگ های آیتم های مختلف مثل کفپوش، کاغذ دیواری، پرده ها، تابلوها و... نهایت دقت رو به کار بگیرید که در این قسمت در خصوص رنگ فرش ها براتون میگیم.

انتخاب فرش برای فضاهای کوچیک باید بتونه از کوچیک دیده شدن و شلوغیه فضا کم کنه و احساس خستگی و کسالت رو ازون بشوره و ببره به همین دلیل میشه گفت اون دسته از رنگ های روشن مثل کرم میتونه برای این فضا بسیار مناسب باشه چرا که دست شما رو هم در انتخاب رنگ های دیگه برای بقیه ی وسیله ها باز میذاره. ولی در صورتی که دوست دارید که رنگ فرشتون تند باشه و فضاتون هم کوچیکه باید یه جورایی این کمبود جا رو جبران کنید که میتونید با روشن کردن رنگ دیوارها این کار رو انجام بدید. در صورتی هم که سقفتون کوتاهه بهتره که سراغ فرش هایی برید که دارای زمینه ی آبی کم رنگ هستن.

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی بزرگ

هنوز هم خیلی از خونه ها هستن در بسیاری از شهرها که دارای پذیرایی بزرگ هستن و از طرف دیگه شاید اتاق خوابشون کوچیک باشه و ترجیح سازنده این بوده که بیشترین متراژ رو برای پذیرایی در نظر بگیره. وقتی که فضای شما بزرگ هست انتخاب فرش مناسب برای اون یه مقدار سخت میشه چرا که باید سراغ اون دسته از رنگ هایی برید که یه مقدار از ارتفاع سقف کم کنن و فضا رو کوچک تر و منسجم تر نشون بدن حالا شاید بگید چرا؟ چون در صورتی که سراغ رنگ های روشن برید خونتون خیلی بزرگ تر از حد دیده میشه و یه جورایی دیگه گرما و دنج بودن یه خونه رو منتقل نمیکنه و فقط شبیه زمین بسکتبال میشه که یه عالمه وسیله توش چیده شده.

بنابراین در صورتی که فضاتون بزرگه و از طرف دیگه اسباب و اثاثیه تون کم هست بهترین انتخاب برای شما میتونه فرش هایی به رنگ تیره باشه چون علاوه بر این که محیط رو دنج، دوستانه و صمیمی جلوه میدن باعث میشن که لکه ها هم روی فرش شما کمتر دیده بشه که برای اون دسته از افردای که بچه ی کوچیک دارن و یا خونشون پر رفت و آمد هست بسیار مناسبه.

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی با دکوراسیون خنثی

در صورتی که که توی دیزاین داخیه خونتون و دیوارها و دیگر آیتم های خونه بجز فرش از یه سری از رنگ های خنثی استفاده کردید نظیر خاکستری، طوسی، دودی، بژ، رنگ های طیف کرم، نقره ای، شیری، پلاتینی و... دست شما برای انتخاب رنگ فرش باز تر خواهد بود. قبلا این رنگ ها رو توی دکوراسیون استفاده نمیکردن ولی امروزه به دلیل این که پی برده شده که این رنگ ها میتونن به زیبایی هر چه تمام تر با رنگ های مختلف ست بشن ازشون بسیار استفاده میشه و به رنگ های محبوبی در دکوراسیون داخلی تبدیل شدن. 

پس با این حساب در صورتی که رنگ دکوراسیون شما رو میشه خنثی بشمار آوورد شما میتونید هر رنگ فرشی رو که علاقمند هستید رو انتخاب کنید ولی باید این نکته رو در نظر بگیرید که باید چند تا وسیله ی تزیینی توی محیط باشه که با رنگ زمینه ی فرش همخونی داشته باشه تا یه هارمونی و هماهنگی بین آیتم ها برقرار بشه.

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها