|

دکوراسیون خاص خونه 90 متری / همه فامیل خونشونو کرم قهوه ای چیدن تو اینجوری تو چشم باش

همیشه چیدمان خونه ها رو خنثی و کرم قهوه ای طور دیدیم در حالی که این زوج جذاب تو خونه کوچیکشون دکوری ایده آل و پر روح ساخته اند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا خیلی از خونه ها شدن نقلی با متراژ هایی پایین که البته هم خوبی داره و هم بدی. مثلا شما فرض کنید که یک خونواده کوچیک دو الی سه نفره هستید، خب قطعا خونه تقریبا 100متری میتونه مناسب شما باشه در حالی که یه تناسب ایده آلی برای زندگیتون ایجاد شده. حالا خوبی و بدیش چیه؟ قطعا شما وقتی خونه یا با متراژ بالاتر داشته باشید هم به خوبی دستتون برای چیدمان و خرید هر آنچه که دوست دارید باز تره، و هم اینکه میتونید با خیال راحت وسایل رو جابجا کنید و نگران این نیستید که به دلیل محدودیت فضا سبک چیدمان برای شما کمه! اما خب از طرفی هم اگر خونه ای نقلی داشته باشید، اگر یه گوگولی پسند مثل من باشید دلتون میره واسه اون خونه صد متریه که یه سبک کلاسیک جمع و جور اما با وسایل دلبرانه چیده شده!

در این مطلب قراره با یه زوج جَوون و جذاب آشنا بشیم که خونشون رو به این سبک چیدن! پس حتما با ادامه مطلب همراه باشید تا ببینید با متراژ پایین و وسایل نه چندان زیاد میشه یه خونه گرم و دلنشین ساخت.

دکور خانه 90 متری

ترکیب چوب با رنگ های روح دار تو دکوراسیون خونه

همونطور که در تصویر اولی دیدین این خونه ساده، راحت، کاربردی، و البته پر از رنگ و نوره. البته که باید بدونید این خونه جذاب حاصل دست و بازسازی این زوج هستش و به گفته خودشون اول که اومدن و وارد این خونه شدن با یه آشپزخونه پانزده متری و راهرویی که بسیار باریک بود مواجه شدن و از اونجایی که فضا تاریک و دلگیر بود اومدن و خودشون با سلیقه خودشون کلنگ زدن و یه ریز بازسازی کردند. 

خب می بینیم در تصویر که این خونه پر از رنگ های جون دار و بولد هستش. خانوم خونه بر این نظره که با همسرشون عاشق رنگ ها پر از روح هستند و از اونجایی که بیشتر چیدمان های ایرانی به رنگ های خنثی همچون کرم و قهوه ای مختصر میشن، این زوج چندان موافق نبودن و علاقه وافری به ترکیب چوب با رنگ های روح دار هستند. پس شد آنچه که می بینید.

دکور خانه 90 متری

دکور خانه 90 متری

وجود کتابخونه و تاثیر جذابش تو دکوراسیون خونه

بانوی خونه بر این نظره که وجود کتابخونه واسشون به شدت اهمیت داره، اما خب هنوز نتونستن اون رو اعمال کنند و به زودی قراره که یه دیوار رو به کتاب و کتابخونه اختصاص بدن که قطعا میتونه خیلی جذاب باشه. چرا که وجود کتابخونه هم از لحاظ علمی و هم از نظر دکوراسیون دارای انرژی مثبت زیادیه و یه جورایی میشه گفت از دست قسمت هایی تو خونه محسوب میشه که همه جوره خوبه.  پس اگر شما هم قصد تغییر دکوراسیون دارید از وجود این آیتم تو خونه اصلا غافل نشید و مطابق با اونچه که دوست دارید مدل کتابخونتون رو انتخاب کنید. اگر هم کتابخونه دارید و نمیدونید چطور تزیینش کنید تا خوشگلتر بشه، پس حتما به مطلب "اگه کتابخونه داری اینجوری نانازش کن ببین چه شود" ما سر بزنید تا با ایده هایی جذاب آشنا بشید.

دکور خانه 90 متری

با مشکل کمبود فضا واسه چیدمان چجوری کنار بیایم؟

در حالی که در ابتدای متن هم اشاره کردیم خیلی از خونواده ها هستند که واسه خونه کوچیکشون برای چیدمان به مشکل میخورند، این زوج برای خرید لوازم خود سعی کردند تا از تهیه وسایل بزرگ و اضافی پرهیز داشته باشند. البته که هر خونواده ای ممکنه یه آیتمی مورد علاقش باشه و یا اینکه اصلا نیاز زندگیشه و به هر دلیل میخواد که اون آیتم رو داشته باشه، پس باید سعی کنه که مثلا از خرید مبلمان با حجم های بزرگ و تعداد نفرات زیاد خودداری داشته باشه و در عوض اون آیتم مورد نظر رو تو خونش بچینه. مثل این زوج که برای دختر کوچولوشون تاب ریلکسی خریدن که هم جنبه دکوراسیون و زیباسازی فضا رو داره و هم اینکه استفاده ای جالب برای دخترشون!

دکور خانه 90 متری

از گل های آپارتمانی اصلا نباید ساده گذشت! هم مفیدن  هم خوشگل

اما از دیگر نکاتی که در این خونه نود متری خیلی به چشم میخوره وجود گل و گلدانهای بسیار است و باعث شده تا فضایی ناب و با انرژی طبیعی و خوب بسازه. این روزا می بینیم که تو خیلی از خونه خا از گل های آپارتمانی استفاده می کنند که هم میتونه به جهت تصفیه هوای خونه کمک کننده خوبی باشه و هم ظاهری قشنگ و دلبرانه داره. اینجوری خانوم خونه هم سرگرم گل ها منیشه و حسی ناب رو تجربه میکنه.

دکور خانه 90 متری

اما چیدمان لوازم تو خونه 90 متری چجوری باشه خوبه؟

اما بانوی خونه مورد نظر اومده و وسایلش رو به این شکل چیده. خب بیشتر آقایون وقتی خونه هستند دلشون میخواد تلویزیون بینن و یه جای راحل لم بدن. به همین دلیل هم خانوم خونه اومده و کاناپه رو که مورد علاقه همسرشه، روبروی تلویزیون قرار داده. از طرفی هم از چرخ خیاطی مادرش اومده و به عنوان یک دکوری جذاب گوشه ای از خونه رو پر از حس نوستالژی و خاطره های قشنگ کرده.

این خانوم با سلیقه میگه: آخرین وسیله‌ ای که برای دیزاین خونه 90 متریمون خریدم یه جاکلیدی با خونه های رنگارنگ و کوچیک هستش که کار یک دختر خوش‌ سلیقه بوده که اسم برندش ه آبی کمرنگ بود.

وی بر این نظره که خونشون پر از نوره که این واقعا حس خوبیه و به بزرگتر نشون دادن فضا هم کمک بارزی داره. از طرفی هم هیچ ویله ای رو خودشون نساختن، اما با رنگ کردن برخی از اونها حسی جانانه   مورد پسند خودشون برای محیط ایجاد کردن.

دکور خانه 90 متری

دکور خانه 90 متری

دکور خانه 90 متری

دکور خانه 90 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها