|

چگونه شال را با هودی بپوشیم؟ / یاد بگیر کی باهاش شال بپوشی و کی کلاه همش تکراری نباش

در این مقاله به این موضوع که چگونه شال را با هودی بپوشیم پرداختیم که میتونه حسابی در این زمینه بهتون کمک کنه و استایلتون رو منحصر به فرد کنه

لینک کوتاه کپی شد
2

این روزا یه موج جدید از سرما رو شاهد هستیم و انگار که پاییز بالاخره داره زورهای آخرش رو میزنه و دیگه خبری از تیشرت و مانتو توی تن خیلی ها نیست چرا که بالاخره با سرما جای لباس های نازک و خنک با لباس های گرم زمستونی و مناسب فصل سرما عوض میشه که حالا در این بین یکی از این لباس ها میتونه هودی باشه که در سال های اخیر طرفدارهای بیشماری برای خودش پیدا کرده . خیلی ها حتی منتظر هستن که زودتر فصل سرما برسه که بتونن استایل های بینظیر با هودی داشته باشن ولی در این بین برای این افراد یه سوال پیش میاد که اون هم اینه که چگونه شال را با هودی بپوشیم؟

البته که شاید شما درباره ی این سوال که چگونه شال را با هودی بپوشیم با خودتون بگید که این که کاری نداره میشه باهاش کلاه پوشید ولی در برخی از مواقع پیش میاد که دوست ندارید کلاه بپوشید و یا موقعیت و شرایط طوری نیست که کلاه بپوشید و میخواهید یه مقدار رسمی تر ظاهر بشید با هودیتون که خب تنها راه اون پوشیدن شال هست به جای کلاه ولی اگر دقت کرده باشید یه سری وقتا انگار نمیشه اونطور که باید و شاید شال و هودی رو باهم ست کرد که خب این موضوع نشدنی و غیر ممکن نیست فقط شما قلقش رو نمیدونید که حالا در ادامه ی این مقاله در خصوص این که چگونه شال را با هودی بپوشیم بهتون راهنمایی هایی ارائه میکنیم که میتونه براتون مفید باشه، پس با ما همراه باشید.

چگونه شال را با هودی بپوشیم

هودی چیست؟

هودی رو میشه از جمله لباس های پاییزی و حتی زمستونیه گرم بشمار آوورد که بسیار موردعلاقه ی جوانان و نوجوانان هست و میشه گفت که در اصل یه نوع سویشرت و یا ژاکت کلاه دار هست. این لباس ها به طور معمول دارای جنس نخ پنبه ای هستن و داخل اون ها پشمیه و شما میتونید انواع اون رو در بازار مشاهده کنید که برای موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار میگیره و خیلی از افراد اعم از ورزشکارها، مدل ه ، استالیست ها و جوون ها اونا رو توی استایلشون استفاده میکنن و باهاشون حسابی میدرخشن.

چگونه شال را با هودی بپوشیم

انواع هودی

قبل از این که به سراغ جواب این سوال که چگونه شال را با هودی بپوشیم بریم بهتره یه مختصری درباره ی انواع هودی اطلاعات داشته باشید چون میتونه براتون مفید باشه.

  • هودی های زیپ دار: یکی از هودی های پرطرفدار و معروف در بین جوون ها نوع زیپ دار این لباس ها هست که میشه باهاشون به راحتی توی زمستون استایل لایه لایه زد و به طور مثال از زیرشون بلوز یقه اسکی و یا ژاکت پوشید تا بیشتر احساس گرما کرد.
  • هودی های نیمه زیپ دار: این نوع هودی ها اونقدرا که باید و شاید استفاده ندارن و تنها در مواردی که بیشتر میخواهید یه موقعیت فان توی فیلم ها ببینید دیده میشن و تعداد کمی از افراد هستن که از اون ها استفاده کنن؛ این هودی ها از کلاهشون تا روی شکم داره زیپ هستن و با کشیدن زیپ اون ها صورتتون هم حتی میمونه زیر لباس!
  • هودی های یکسره: این نوع هودی ها رو میشه از پر طرفدارترین هودی ها به شمار آوورد که فاقد هر گونه زیپی هستن و میشه مثل تیشرت اون ها رو پوشید.

چگونه شال را با هودی بپوشیم

چگونه شال را با هودی بپوشیم

دختر خانوم های جوون و نوجوونی که علاقمند به پوشیدن هودی توی استایل خودشون هستن باید در کنار اون از پوشش سر مناسب استفاده کنن که در برخی از اوقات کلاهه و در برخی از اوقات هم شال که در خصوص شال براشون سوال پیش میاد که چطور هودی رو با شال ست کنن که در ادامه به برخی از راه های داشتن استایل با هودی به همراه پوشش های دیگه بجز کلاه اشاره میکنیم.

شما میتونید از هودی توی استایل های دانشجویی بهره بگیرید به این صورت که هودی رو همراه با مقنعه و یه کت تک جین که مناسب فصل سرماست بپوشید و حسابی شیک به نظر برسید.

همچنین میتونید برای داشتن یه استایل زیبا با هودی های تک رنگ و یه سره به سراغ مقنعه های حجاب برید و همراه اون ها در استایلتون از شلوارهای کتان اسکینی همراه با بوت و یا کتونی استفاده کنید.

چگونه شال را با هودی بپوشیم

در راستای استایل با هودی شما میتونید به سراغ شال های تک رنگ و حریر برید و با هودی زیپ دار و کتونی و شلوار جین بگ اون رو ست کنید.

همچنین برای این که با هوای برفی یه ست بزنی میتونید از یه هودی یکسره که دارای رنگ پاستلی هست کنار یه شال نخی سفید و شلوار کتان به رنگ سفید و کتونی های سفید و یا بوت هایی به این رنگ استفاده کنید.

همچنین شما میتونید از دستمال سر به همراه هودی یکسره استفاده کنید و از روی اون کت های چهارخانه و برای شلوار هم از لگ استفاده کنید.

برای رنگ مناسب هودی هم شما میتونید به سراغ هودی هایی که دارای رنگ خنثی هستن مثل خاکستری، مشکی و سفید برید و از روی اون ها هم پالتو بپوشید .

چگونه شال را با هودی بپوشیم

موقعی که هودی رو با شال میپوشید برای انتخاب اکسسوری هاتون ابتکار به خرج بدین چون این روزا اکسسوری ها از جایگاه بسیار ویژه ای در زیبا به نظر رسیدن استایل شما برخوردار هستن به همین علت استفاده از ساعت های دارای بند طرحدار و دستبندهایی از این دست میتونه خوب باشه.

همچنین شما میتونید شال خودتون رو از دو طرف روی شونه های بندازید و یه حالت شال گردنی به اون بدید و در کنارش هودی یک سره و پالتو و یا کاپشن گرم همراه با شلوار جین بپوشید.

همچنین شما میتونید هودی رو کنار پافر بپوشید و در کنار اون یا از شال و یا از کلاه به همراه شال گردن استفاده کنید.

چگونه شال را با هودی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها