|

بهترین ماشین های اصلاح زیر یک میلیون؛ ولنتاین میتونی یکی از اینا رو به آقایی هدیه بدی

در این مقاله چند تا از بهترین ماشین های اصلاح زیر یک میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید برای خرید هدیه یکی از اون ها رو انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر دقت کرده باشید کادو خریدن برای خانوم ها خیلی راحت تره تا آقایون چون گزینه های انتخاب در خرید هدیه برای آقایون خیلی محدوده که همون ها هم خیلی گرون هستن البته اگر جوراب رو فاکتور بگیریم در این بین یکی از وسیله های کاربردی که خانوم ها میتونن اون رو برای آقایون تهیه کنن ماشین اصلاح صورت هست که هر مردی چه بخواد و چه نخواد بهش نیاز داره و لازمشه و در صورتی که اونقدرا گذرش به آرایشگاه نمیفته هم شما میتونید با یه مقدار مهارت در زمینه ی اصلاح، موهای سرشون رو هم براشون کم کنید با ماشین اصلاح سر و صورت.

بنابراین دیگه نمیشه با بهونه هایی مثل نمیدونستم چی برات بخرم در صورتی که آقا ماشین اصلاح نداره از کادو دادن دربرید ولی در این بین ما یکی دیگه از بهونه های شما رو هم برای این منظور حذف کردیم و اون بهونه ی گرون بودن این دستگاه هست حالا میپرسید چطور؟ ما در این مقاله قصد داریم که چند تا از بهترین ماشین های اصلاح زیر یه میلیون رو بهتون معرفی کنیم که میتونید با خیال راحت اون ها رو به پدر، برادر، همسر و... هدیه بدید و اون ها رو از شر اصلاح با ژیلت و تیغ خلاص کنید و حتی باعث جذاب تر شدن اون ها با نگه داشتن ته ریش بشید! حالا در ادامه بریم سراغ معرفی چند تا از این ماشین های اصلاح.

ماشین اصلاح سر و صورت

وی جی ار مدل V-071 از بهترین ماشین های اصلاح زیر یک میلیون

این ماشین اصلاح دارای سه سری متنوع هست که برای انواع اصلاح ها به خصوص اصلاح موها با شماره ی صفر هم بسیار مناسبه. جنس تیغه ی اون از استیل ضد زنگه اما یه نکته ای که راجبه اون وجود داره این هست که این ماشین ضد آب نیست ولی خب میشه سری اون رو شست و اون رو حالا یا به شکل مرطوب و یا خشک استفاده کرد. در صورتی که این دستگاه رو به مدت دوساعت بزنید به شارژ قابلیت کار کردن تا دوساعت رو هم خواهد داشت. در خصوص تیغه های T شکل اون باید بگیم که اون ها توانایی اصلاح موها با اندازه ی 0.1 میلی متر رو هم دارن و میشه اونا رو به شونه اضافه کرد و یا طول برششون رو هم تغییر داد.

وزن دستگاه به گونه ای نیست که دست فرد رو اذیت کنه و تنها 229 گرمه و در رنگ های متنوعی موجوده و از یه برس تمیزکننده هم برخورداره.

ماشین اصلاح سر و صورت

دی اس پی مدل ۹۰۲۸۶ از بهترین ماشین های اصلاح زیر یک میلیون

وزن این دستگاه بسیار مناسبه و تنها 200 گرم هست و تیغه ی اون از جنس استیل ضد زنگه و قابل شستشو. تکنولوژی اون در اصلاح برش مسقتیم هستش و علاوه بر این که میشه با استفاده از اون اصلاح شماره صفر انجام داد، میشه با استفاده از شونه ها اصلاح رو از یک تا سه میلی متر تغییر داد. منبع تغذیه ای که این ماشین بهش مجهز شده یه باتری لیتیومی هست که با استفاده از برق خونگی توی دو ساعت و نیم به صورت کامل شارژ میشه و میتونه تا چهار ساعت کار کنه براتون. همچنین میشه اون رو با کمک یه آداپتور به صرت مستقیم به برق خونگی وصل کرد. از ویژگی های دیگه ای که این ماشین داره میشه به نمایش قدرت موتور و میزان شارژ روی نمایشگر اون اشاره کرد.

ماشین اصلاح سر و صورت

موزر مدل ۰۰۵۰-۱۴۰۰ از بهترین ماشین های اصلاح زیر یک میلیون

کمتر کسی پیدا میشه که اسم موزر به گوشش نخورده باشه حتی توی خانوم ها چرا که ماشین اصلاح موزر از قدیم ترین ها در زمینه ی اصلاح سر و صورت به شمار میره که یه عالمه طرفدار داره و هنوز بعد از این همه سال باز هم طرفدارهای خودش رو داره و با وجود عرضه شدن روزانه ی مدل های جدیدتر و به روزتر باز هم در صدره که این موضوع به علت کیفیت بالای اون و قیمت مقرون به صرفه اش هست. عرض تیغه ی این دستگاه 46 میلی متره و از استیله ضد زنگ درست شده و ایجاد حساسیت هم نمیکنه و میتونه طول اصلاح رو بین یک دهم تا سه میلیمتر انجام بده و شما میتونید بعد از اصلاح سری رو بشورید.

اما باید یه نکته ای رو در خصوص این دستگاه بگیم که شاید یکی از ویژگی های منفیه اون به شمار بیاد؛ وزن این دستگاه حدود نیم کیلو هست که این موضوع به علت موتور قوی ایه که داره ولی خب شاید بعضی ها دستشون از نگه داری این ماشین خسته بشه بنابراین این موضوع رو در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید کنید. این دستگاه در عرض دو ساعت فول شارژ میشه و همراهش یه شونه و برس و روغن برای تمیز کردن و روغن کاری تیغه ها وجود داره.

ماشین اصلاح سر و صورت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها