|

مانتو طوسی را چگونه ست کنیم؟

تابستون امسالُ با مانتو طوسی خنک و لوکس تجربه کن؛ ست کردن پادشاه رنگ ها را یاد بگیرید

مانتو طوسی

بهتر است قبل از هر چیزی، رنگ طوسی را بهتر بشناسیم تا بتوانیم درست ­‌ترین رنگ ­ها را برای ست کردن مانتو طوسی در استایل انتخاب کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ ها بیش از آنچه که تصور می کنید بر روی استایل و سبک پوششی شما تاثیر می گذارند، پس به عنوان اولین نکته به ست کردن رنگ ها در استایل خود توجه کنید، فرقی ندارد که کژوال می پوشید یا کلاسیک در نهایت فراموش نکنید که رنگ ها می توانند معجزه گر و یا تخریب گر استایل شما باشند. طوسی یکی از رنگ های خنثی در چرخه رنگ است که در تقسیمات رنگی، به دسته­‌ طوسی گرم و طوسی سرد تقسیم می شود. تمامی طیف های این رنگ که شامل مقداری خاکی و کرم یا بژ هستند جزو دسته­‌ طوسی گرم محسوب می شوند. ولی آیا می دانید کدام طوسی برای فصل تابستان مناسب است؟ بله طوسی های سرد باعث می شوند تا شما استایل تابستانی شیک تر و خنک تری را تجربه کنید و برعکس طوسی های گرم باعث می شوند تا در زمستان استایل گرمی را داشته باشید. پس قبل از انتخاب رنگ مانتو باید به فصلی که در آن حضور دارید دقت کنید، مانتو طوسی در تابستان کمی ست کردن سخت تری را نسبت به زمستان دارد، پس سعی کنید آیتم های مکمل آن را آگاهانه انتخاب نمایید.

برای راهنمایی بیشتر می توان گفت آنچه از طوسی که مایل به طلایی است طوسی گرم و آنچه از طوسی که مایل به نقره‌ای است، طوسی سرد می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب تابستانی با مانتو طوسی آشنا شوید.

مانتو طوسی

مانتو طوسی

ست مانتو طوسی با صورتی را همه می دانند ولی چطور؟

در مورد ست کردن مانتو طوسی با رنگ صورتی فراموش نکنید که رنگ صورتی هر چه پر رنگ تر و جیغ تر باشد بیشتر جلب توجه می کند، پس اگر دوست داشتید بیشتر توجه را به خودتان جلب کنید می توانید از قسمت بیشتری از صورتی پر رنگ در لباس تان استفاده کنید. پس اگر می خواهید مانتو طوسی خود را برای مثال با شال و یا شلوار صورتی ست کنید دقت کنید که خواستار استایلی ملیح و عروسکی هستید یا خواستار استایلی شیک و در عین حال شاد، اگر عروسکی را می پسندید بهتر است که از صورتی های روشن و یا پاستلی استفاده کنید. ولی اگر طرفدار استایل های شاد و رنگی رنگی هستید بهتر است که از سرخابی یا صورتی های پرتر استفاده نمایید.

مانتو طوسی

مانتو طوسی

مانتو طوسی را با آبی ست کنید؛ از آبی نفتی گرفته تا آبی آسمانی

دومین رنگی که برای ست کردن مانتو طوسی گزینه مناسبی است و ما پیشنهاد می کنیم رنگ آبی است. رنگ آبی یکی دیگر از رنگ هایی که خیلی خوب با خاکستری ترکیب می شود هر رنگ آبی را شما می توانید با خاکستری ست کنید مهم نیست  که تیره است یا روشن، مطمئن باشید که با خاکستری ست قشنگی را به وجود می آورد. ولی اگر می خواهید کنتراست بیشتری را در استایل خود حس کنید بهتر است که آبی نفتی را با طوسی سرد ست کنید، زیرا آبی پاستلی یا آسمانی ترکیبی خنثی به شما می دهد. استفاده از اکسسوری های آبی را فراموش نکنید، برای مثال گوشواره های رنگی و بزرگ ترند سال می توانند استایل شما را زیباتر نمایند.

مانتو طوسی

مانتو طوسی

مانتو طوسی و معجره رنگ کرم در استایل

فراموش نکنید که یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید با مانتو طوسی ست کنید رنگ کرم است. رنگ کرم حس و حال گرم یک استایل را فراهم می‌ کند و رنگ طوسی، سردی مورد نیاز را برای ست شدن رقم می‌ زند. استفاده از هر دو رنگ در استایل، باید به همراه اکسسوری‌ های رنگی باشد. پس دقت کنید که از کرم های سرد در کنار طوسی های سرد استفاده نکنید زیرا استایلتان در این حالت جذابیت زیادی نخواهد داشت. پس در ست کردن همه رنگ ها با یکدیگر به جز رنگ به همخوانی طبع رنگ ها هم دقت کنید.

مانتو طوسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایران ارسالی در

    معلوم نیست ملاک و معیارهای ازدواج های امروزی و روابط امروزی چی هستند !!! ه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی