|

فال امروز 24 مهر؛ فالی که پیشگویش رد خور نداره ببین تقدیرت چیه!

فال امروز دوشنبه 24 مهرماه!

لینک کوتاه کپی شد

این فال برای تمامی متولدین ماه ها می باشد هست که  بر اساس چند عنصر اصلی آورده شده است توجه داشته باشید که فال ها جنبه سرگرمی دارد و کسی نمی تواند آینده را پیشگویی کند ممکن است ندای بیش نباشد برای تسکین آرامش و انگیز فال امروز خود را ببینید!

فروردین

با یه وکیل صحبت و مشورت های خوبی داری. یه تصمیمی می گیری که اگر با جدیت پیگیرش باشی تهش برات موفقیت بزرگ داره. جا به جایی و یا سفر در انتظارته از سمت شخصی که کارمنده برات خبر خوش هست. چند روزی احساس دپرس بودن و تنها بودن بهت دست میده ولی از این حال بیرون میای انرژی منفی زندگیت پوچ میشه یه خبر خوش احساسی و یا خانوادگی برات هست که خیلی خوشحالت میکنه.

اردیبهشت

وابستگی ب مال و یا شخص خاصی خیلی اذیتت میکنه بهتره کمترش کنی مهاجرت برای خودت و یا خانواده در راهه اگر منتظر خبری هستی روی زمان ۳ خبر خوش در راهه پولی ک مدتها پیگیرش بودی ب حسابت میاد از شخصی جوان مورد حمایت قرار میگیری بعد از گذر سختی ها و مشکلات زندگیت رو روال میفته و همه چی اونجور ک میخوای پیش میره با یه پزشک و یا استاد صحبتت های خوبی داری.

خرداد

از سمت آقایی ک میتونه پدر یا برادرت باشه شادی در پیش داری یه موضوع خانوادگی باعث خوشحالی همه اعضای خانواده .میشه اگر مجردی برات با واسطه صحبتهای ازدواج مطرح میشه ک خیر داده یکی سعی داره زیر آبتو بزنه ولی راه ب جایی نمیبره آدمهای کنجکاو رو بهتره از اطرافت دور کنی یه کارت ب سختی انجام پیش میره ولی سرانجام خوبی در انتظارته جابه جایی منزل و یا معامله در انتظارته اگر منتظر دیدار با شخصی هستی دیدار قشنگی در انتظارته.

تیر

یه پولی کاملا معجزه وار دستت میرسه به یه خواستت با کمک نزدیکانت ک میتونه خانوادت باشه میرسی اگر برای انجام کاری سره دوراهی گیر کردی بهتره ک بی گدار ب آب نزنی از یه بلاتکلیفی بزرگ تا ۲ زمان آینده بیرون میای بدبینی و شکایت نسبت به یک موضوع کامل برطرف میشه پولی با رقم ۱۰ دستت میرسه اگه رابطه خودت و کسی ک دوسش داری ب دره بسته خورد نگران نباش دوباره همه چی درست .میشه مشکل کاره اداری یا بانکی برات دیده میشه ک با کمک شخصی برات حل  میشه.

مرداد

ممکن است نگران مشکلات و یا تاخیرات در امور مالی تان باشید. به شما توصیه می کنیم که کار خاصی انجام ندهید و به توصیه های یک شخص با تجربه گوش دهید. امروز باید از حدس و گمان اجتناب کنید زیرا در خطر از دست دادن هستید. امشب زمان خوبی برای استراحت کردن در کنار خانواده تان می باشد.

شهریور

باید توجه بیشتری در ارتباط با هزینه های خود داشته باشید زیرا اتفاقاتی باعث خواهد شد نتوانید پول هایی را پرداخت کنید. برای جلوگیری از دعوا و مشاجره بهتر است که قبل از خرید کردن با شریک عاطفی تان مشورت کنید و تصمیم بگیرید. در نیمه دوم از روز خیلی سخت گیر خواهید شد و اطرافیان تان را مورد انتقاد قرار می دهید. به شما توصیه می کنیم که انعطاف پذیر و با سیاست باشید وگرنه روابط خود را با همکاران و اعضای خانواده تان خراب خواهید کرد.

مهر

فردا شما حالت هایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

آبان

وفقیت اجتماعی شما تضمین شده است، اما یادتان باشد که آنهایی که در گذشته از شما حمایت کرده اند را فراموش نکنید. کمی تلاش کرده و سپاسگزاری خود را به آنها نشان دهید. فردا هنوز ذهنتان درگیر چیزی است که دیروز درباره یکی از اطرافیانتان فهمیده اید. چطور پیش از این متوجه نشده بودید؟ این هیچ اهمیتی ندارد، به کارهای روزانه تان بچسبید، ذهنتان را با آنها مشغول کرده و این موضوع را فراموش کنید. فردا همراه با عشقتان روزی رمانتیک و پر از تفریح و شادی خواهید داشت. اگر مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید، فردا از آن روزهایی است که ممکن است دنیا به کام شما بگردد.

آذر

اگر پیگیر امضا و یا سندی هستی برات تا ۱ زمان آینده خواهد بود و تو زندگیت میتونه تغییرات بزرگی رو به وجود بیاره برای متاهلین بارداری دیده میشه از سمت آقایی خودخواه و مغرور خبرهای خوشی برات هست اگر پیگیر کار شراکتی هستی برات موفقیت داده کمی بدخوابی و سردرد برات دیده میشه ک برطرف میشه اگر هم با کسی قهری آشتی در پیش داری برات جراحی و کارهای زیبایی دیده میشه.

دی

اگر خانم تنهایی هستی و تو زندگیت کلافه و آشفته هستی ب زودی روی زندگیت معجزه و خبرهای خوش در راهه به تصمیم جدی و محکمی میگیری ک حتما به نفع خودت تموم میشه برای مجردین دیدارهای عاشقانه و حتی ازدواج در راهه مراقب بحث کردن و مشکلات بین خودت و عزیزانت باش ممکنه برات دردسر شه روی مسئله کاری موفقیت و پیروزی در راهه خیلی زود به همه اعتماد نکن اینجوری برات بهتره.

بهمن

جابه جایی منزل و یا مهاجرت بزرگ در انتظارته تماسی ناگهانی برات تا ۳ هفته آینده دیده شده که شادت میکنه از یه بلاتکلیفی راجب به مسئله احساسی عاطفی بیرون میای اگرکسی قول و یا تعهد مسئله ای رو داده حتما برات انجامش میده باید صبوری کنی تو کاره قانونی و اداری  بین ۲۰ تا ۵۰ سال  برات دیده میشه که موفقیت هست اگر کسالت جسمی و حتی روحی برای خودت و یا خانواده هست رفع میشه.

اسفند

استارت بزرگی روی زندگی کاری مالیت و حتی احساسیت زده میشه اگر تنها هستی ازدواج داری عشق و دوست داشتن یکی از نزدیکان نسبت بهت بیشتر از قبل میشه تو انجام کارای هنری درآمد و موفقیت های بزرگی میتونه نصیبت شه تا دو زمان آینده دیداری در پیش داری ک بهت انگیزه و حس خوش میده ترفیع رتبه شغلی و یا گسترش شغل و منبع درآمد خواهی داشت تماسی روی زمان ۳ خوشحالت میکنه سفر خارجه در پیش داری.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی