|

تور فرانسه مخصوص پولدارها / برای این سفر کم مونده آدم کلیه هاشم دربیاره تقدیم کنه!

برای رفتن به تور فرانسه به علت قرار گیری این کشور در اروپا شما باید ویزای شینگن داشته باشید و علاوه بر اون تمکن مالی 150 میلیونی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد هستن ترجیح میدن به جای این که به سفرهای داخلی برن مهر یه کشور خارجی تو پاسپورتشون بخوره و حالا چه سفری بهتر از رفتن به یه کشور خارجی اون هم از نوع اروپایی مثلا این روزا خیلی ها طرفدار رفتن به تور فرانسه شدن و دوست دارن که برای اولین بار با تور و دسته جمعی به این کشور سفر کنن و از جاذبه های دیدنی این کشور خصوصا در شهر پاریس دیدن کنن و لذت ببرن و از همه مهم تر با فرهنگ اروپایی به شکل ملموس تری آشنایی پیدا کنن و از نزدیک درکش کنن بنابراین چه امکانی بهتر از رفتن به تور فرانسه.

در خصوص این تور بگیم از کشور فرانسه که از جمله کشورهای اروپای غربی هست و هر سال از سراسر دنیا گردشگرهای زیادی رو به سمت خودش جذب میکنه. در خصوص آب و هوای این کشور برای رفتن به سفر باید بگیم که قسمت شمالی و شمال شرق این کشور دارای آب و هوای مطبوع و معتدله و دارای جاذبه های گردشگری فراوونی هست که هر فردی آرزوی دیدنش رو داره. به طور کلی اون دسته از افرادی که علاقمند به رفتن به تور فرانسه هستن دوست دارن که سنت جاری در این کشور، آرامش، تاریخ و هنری رو که در اون جریان داره رو درک کنن. حالا در ادامه قصد داریم که راجبه شرایط لازم برای رفتن به این تور براتون بگیم و نکاتی که باعث میشه سفر بهتری داشته باشید رو براتون شرح میدیم، پس با ما همراه باشید.

تور فرانسه

 در تور فرانسه فاصله ایران و این کشور چقدره؟

در صورتی که با پرواز مستقیم از ایران به این کشور سفر کنید پنج ساعت و چهل و پنج دقیقه توی راه خواهید بود و در صورتی هم که پروازتون غیر مستقیم باشه مدت زمانی که طول میکشه شما به مقصد برسید به طول زمان توقف شما بستگی داره. توی اون دسته از پروازهایی که غیر مستقیم هستن شما هر ایرلاینی رو که انتخاب کنین بدون استثنا هواپیما توی پایتخت اون کشور توقف میکنه و بعدش به سمت پاریس حرکت میکنه.

مکان های دیدنی در تور فرانسه

از جمله جاذبه های گردشگری که در تور فرانسه میتونید از اون ها دیدن کنید میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • برج ایفل: یکی از اصلی ترین دلایلی که گردشگران زیادی رو از سراسر دنیا به فرانسه میکشونه دیدن برج ایفل هست که توی مرکز شهر پاریس قرار داره و شاید براتون جالب باشه که این برج در ابتدا به عنوان یه قطعه ی مرکزی برای برپایی یه نمایشگاه جهانی ساخته شده بود ولی بعدها به یه جاذبه ی دیدنی تبدیل شد.
  • قلعه ورسای: در خصوص قرار گیری این قلعه باید بگیم که در حومه ی پاریس قرار داره و در اصل اقامتگاه شکار لویی سیزدهم بوده اما بعد ها اون رو تبدیل به یه قصر بزرگ کردن که پادشاهان فرانسوی زیادی توی اون سلطنت داشتن. بهترین قسمت این قصر تالار آیینه ی اون هست.
  • موزه لوور: این موزه بزرگترین موزه در جهان هست و چیزی بالغ بر 35000 اثر هنری نظیر مجسمه ها، نقاشی ها و اشیای باستان شناسی رو در خودش جا داده و این موزه که در اصل یه کاخ هست توی قرن دوازدهم ساخته شد و بعد ها توی سال 1793 به عنوان موزه معرفی شد و سال ها بعد از این تاریخ هم توی حیاط بالایی ورودی اصلی اون یه هرم شیشه ای و در نهایت هم یه لابی زیرزمینی برای اون ساختن.

تور فرانسه

بهترین زمان برای رفتن به تور فرانسه

پاریس زیبایی های بینظیری داره که در نوع خودش بی همتاست و لنگه نداره ولی خب یه موضوعی که راجبه این شهر زیبا وجود داره این هست که مثل همه ی نقاط دنیا یه سری زمان ها و فصل ها هستن که برای رفتن به این شهر تاریخی و زیبا بهتر هستن تا بشه به نحو احسن از زیبایی های اون لذت برد البته که تعیین این زمان به علاقه ی شما و خواستتون از این تور بستگی داره چون تورهای فرانسه در تما ایام سال برگزار میشن. 

بنابراین به دسته از افرادی که دوست دارن طبیعت زیبای این شهر رو ببینن توصیه میکنیم که بین بهار تا  پاییز به اون سر بزنن. با این حساب شما توی نیمه ی اول سال آب و هوای معتدلی رو توی این شهر احساس خواهید کرد در حالی که توی نیمه ی دوم شهر حال و هوای کریسمس داره پاریس و همه ی شهر چراغونی شده و میتونید زیبایی و احساس بودن در کریسمس رو هم درک کنید.

تور فرانسه

مدارک لازم برای رفتن به تور فرانسه

برخلاف خیلی از کشورها برای رفتن به تور فرانسه شما نیازی ندارید که مدارکتون رو که به شرح زیر هست ترجمه کنید:

  • ویزای شنگن
  • عکس ۳.۵ در ۴.۵ با زمینه سفید
  • پرینت حساب بانکی (با مانده حساب حدودا ۱۵۰ میلیون تومان)
  • رزرو بلیط هواپیما
  • رزرو هتل

تور فرانسه

قیمت تور فرانسه

خب مسلما تا اینجای کار متوجه شده باشید که رفتن به تور فرانسه مثل یه سفر رویایی میمونه چرا که میشه اون رو در دسته ی گرون ترین تور های خارجی قرار داد و داستان فقط به همین جا ختم نمیشه و نه تنها قیمت خود تور گرونه بلکه در بقیه ی موارد هم مثل خورد و خوراک توی شهر گرونی مثل پاریس نیاز به یه جیب پر پول دارید. شاید براتون جالب باشه که این رو هم بدونید که در بیشتر مواقع هزینه ی تور فرانسه به دو صورت گرفته میشه یعنی یه مقدارش با واحد پول خودمون تصفیه میشه و در ازای یه مقدار دیگش باdn یورو پرداخت کنید.

در حال حاضر برای اقامت چهار شبه در پاریس در یه اتاق دو تخته از یه هتل چهار ستاره با پرواز ترکیش و توقف در استانبول در مسیر رفت و برگشت به ازای هر نفر باید 39,500,000 تومان و 750 یورو پرداخت کنید.

تور فرانسه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی