|

تابستان امسال چه نوع کتی بپوشیم؟

تابستان امسال مانتو کتی بپوشید ولی نه کت کرپ؛ با کت های ترند و جذاب 1402 آشنا شوید

مانتو کتی کنفی

مانتو کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌ دهد. روش‌ های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتوها دنیای متنوع و جذابی دارند، شاید برایتان جالب باشد که بدانید مانتو تابستانی به طور کلی دنیای پیچیده تری از مانتوهای فصل های دیگر دارد. پس قبل از انتخاب مانتو برای خود خوب است که ابتدا ترندهای جذاب سال را بشناسید و در مرحله بعدی خوب است که دقت کنید آیا مانتو ترند تابستان 1402 برای استایل و یا فرم بدنی شما مناسب است یا خیر؟ مانتو کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌ دهد. یکی از ویژگی های مثبت این مانتو این است که روش‌ های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد، برای مثال با تغییر لباس‌ هایی که همراه مانتو کتی می‌ پوشید می‌ توانید استایل‌ های متفاوتی برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشید. برای تابستان 1402 می توانید از مانتو کتی های ترند استفاده کنید، یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مدل های آن را می توان کت کنفی دانست. کت های کنفی برای تابستان جان می دهند، البته فراموش نکنید که ست کردن این کت ها نسبتا آسون می باشد، زیرا آن ها معمولا با شلوارهای ست طراحی و روانه بازار می شوند.

پس شما برای ست کردن این مانتو ترند و تابستانی دغدغه ای نخواهید داشت و تنها نیاز دارید که یک شال یا روسری و یا یک کفش مناسب انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مدل های مانتو کتی اما به سبک 1402 آشنا شوید.

مانتو کتی

مانتو کتی

مانتو کتی کنفی؛ کت بپوشید آن هم به سبک 1402

مانتو کتی یکی از مانتوهای جذاب و در عین حال شیک زنانه است که معمولا در استایل های رسمی و مجلسی کاربرد دارد، ولی جالب است که بدانید تابستان امسال طراحان دنیای مد و فشن توانسته اند از این مانتو جذاب به شکل جدیدی استفاده نمایند. شما چه کژوال بپوشید چه کلاسیک فرقی نمی کند، در هر حال باید مانتو کتی خود را مناسب فصل و ایام انتخاب کنید. برای مثال کت های کرپ و آستر دار نمی توانند گزینه های مناسبی برای تابستان امسال باشند، پس اگر می خواهید استایلی تابستانی و شیک را تجربه کنید بهتر است به سراغ کت کنفی بروید. کت های کنفی و لینن یکی از ترندهای بسیار پر طرفدار تابستان هستند که برای هر سبک و یا استایلی مناسب می باشند.

مانتو کتی

مانتو کتی

کت اورسایز؛ فراموش نکنید ترند 1402 باید آزاد باشه

تا همین دو سه سال قبل موقع خرید لباس باید مطمئن می‌ شدیم که لباس انتخابی متناسب و اندازه ما باشد، اما ترند لباس‌ های سایز بزرگ تمام تصورات و تجربیات ما را به هم ریخت. یکی از بهترین آیتم‌ ها برای همراه شدن با این ترند خرید یک کت اورسایز است مخصوصا از نوع رنگی آن و بنا بر رنگ سال یا ذوق و سلیقه شخصی. پس اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و جذاب بگذرانید یک کت اورسایز بخرید و برای ست کردن آن از شلوار هم رنگ و کاملا ستش به همراه ونس استفاده کنید. البته فراموش نکنید که این کت ها را می توان با شلوار جین یا کتان مام استایل هم ست کرد، زیرا در کل لباس های اورسایز ظاهری نیمه رسمی و کژوال دارند و برای استایل های کلاسیک گزینه مناسبی محسوب نمی شوند.

مانتو کتی

مانتو کتی

مانتو کتی به شکل سنتی و اصیل

مانتو کتی ها دارای یک شکل سنتی و اصیل هستند که می توان گفت در هیچ حالتی نه تکراری می شوند و نه از مد می افتند. پس اگر می خواهید یک گزینه سریع را انتخاب نمایید که ست کردن راحتی داشته باشد انتخاب یک مانتو کتی به شکل ساده و کلاسیک می تواند شما را از شر هر دغدغه ای در استایل رها کند. البته فراموش نکنید که کت انتخابی شما باید جنسی تابستانی و نازک داشته باشد و فاقد آستر باشد وگرنه ممکن است تابستان بسیار گرم و خسته کننده ای را تجربه کنید. برای ست کردن این مدل مانتو کتی دست شما کاملا باز است، شما می توانید این مانتوها را به همراه شلوار جین و کتونی و یا به همراه شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند ست کنید و همزمان دو استایل متفاوت را تجربه نمایید.

مانتو کتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها