|

آشنایی با مانتوهای مناسب دانشگاه

برای دانشگاه و سرکار چه مانتویی باید بپوشیم؟ با انواع مانتو دانشجویی و اداری آشنا شوید

مانتو دانشجویی

مانتوها بخش جدانشدنی پوشش خانم‌ ها و دختران ایرانی به حساب می‌ آیند به همین خاطر برای هر رویداد مانتو مخصوص به آن هم به بازار عرضه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دانشگاه هم مانند دیگر محیط های ادارای باید و نباید های مخصوص خود را برای پوشش دارد و از آنجایی که اولین و مهم ترین آیتم استایل خانم های ایرانی را مانتو تشکی می دهد می توان گفت انتخاب مانتو سخت ترین قسمت کار خواهد بود. حال اگر شما هم دانشجو هستید و دغدغه انتخاب خرید مانتوی مناسب دانشگاه را دارید بهتر است ابتدا با انواع مانتو دانشجویی و اداری آشنا شوید و بعد اقدام به انتخاب یا خرید مانتو نمایید. ابتدا خوب است که بدانید کارایی و نوع مانتو دانشجویی بسیار متفاوت‌ تر از مانتوهایی مانند مانتو مجلسی و یا مانتو شب است، زیرا شما باید ساعت‌ ها این مانتو را به تن داشته باشید و در عین حال بر روی درس و تحصیلتان تمرکز کنید و قاعدتا نمی‌ توانید با یک مانتو پر زرق و برق این کار را انجام دهید. پس تن خور راحت و سبک می تواند یکی از ویژگی های مهم درباره انتخاب مانتو ادارای یا دانشجویی باشد که باید به آن توجه شود. در ادامه سادگی و در عین حال تمیزی موضوعی است که باید در مانتوهای دانشجویی لحاظ شود.

این موضوع اهمیت زیادی ندارد که برای آن از الگو ویژه‌ای استفاده شده باشد زیرا قرار بر این نیست که شما با آن مانتو به مجلسی خاص بروید بلکه قرار است بیشتر روزهای هفته آن را به تن کنید و به دانشگاه بروید پس باید برایتان راحت نیز باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های دانشجویی آشنا شوید. 

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی چه ویژگی ای باید داشته باشد؟

شما باید به رسمی بودن مانتو نیز توجه کنید از این رو برای انتخاب یک مانتو دانشجویی، مانتو کتی نیز انتخاب مناسبی است. اما همانطور که گفته شد جنس مانتو نیز بسیار اهمیت دارد، پس برای مانتوهای دانشجویی سعی کنید از پارچه هایی با الیاف طبیعی استفاده کنید که تن خور راحت و سبک تری را داشته باشند. فراموش نکنید که مانتوهای کتی نوع های مجلسی و رسمی ای هم دارند که از پارچه هایی مانند ژاکارد تهیه شده اند، این نوع مانتوها اصلا بر ای دانشگاه یا محیط های اداری پیشنهاد نمی شوند.

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی کوتاه؛ کی گفته مانتو اداری حتما باید بلند باشه!

دوران دانشجویی جزو دوران‌ هایی است، که دانشجو بیشتر تایم خود را در دانشگاه سپری می کند. پس داشتن یک استایل یا فرم دانشجویی بسیار حائز اهمیت است. احتمالا شما هم خانم‌ هایی را در دانشگاه دیده‌اید که مانتو هایشان در عین سادگی ظاهری شیک و جذاب را برایشان به ارمغان آورده اند. حال اگر شما هم می خواهید جزو این گروه باشید بهتر است که به جای مانتوهای بلند از مانتوهای کوتاه و جلوبسته به همراه شلوار مام استایل استفاده کنید و استایل اسپرت و در عین حال شیک را تجربه نمایید.

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی بلند؛ با دخیال راحت درس بخوانید

مناسب ترین نوع مانتو دانشجویی را نوع بلند آن تشکیل می دهد زیرا این مانتوها علاوه بر اینکه شما را کشیده و بلند نشان می دهند برای محیط دانشگاه نیز مناسب هستند. اما اگر در فصل بهار به دانشگاه می‌ روید باید این موضوع را در نظر بگیرید که در این فصل هوا تکلیف درستی ندارد، گاهی بسیار گرم و گاهی بسیار سرد می‌ شود؛ پس شما نیز باید بسیار هوشمندانه مانتو خود را انتخاب کنید تا در طول روز اذیت نشوید به عنوان مثال می‌ توانید از مانتو لی، کتان و حریر استفاده کنید. البته در این فصل از کت های بلند و استایل های لایه لایه هم می توانید کمک بگیرید.

مانتو دانشجویی

 

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    مانتو اداری و دانشجویی خوبی است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها