|

بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ

به دلیل اهمیت زیاد یخچال و به خصوص یخچال ساید بای ساید که امروزه از محبوب ترین نوع یخچال می باشند، ما در این مطلب به بررسی بهترین یخچال…

لینک کوتاه کپی شد

سرد کردن یک روش ضروری برای نگهداری مواد غذایی در سراسر جهان است. دمای پایین تر سرعت تولید مثل باکتری ها را کاهش می دهد، بنابراین یخچال سرعت فاسد شدن را کاهش می دهد. یک یخچال دما را چند درجه بالاتر از نقطه انجماد آب حفظ می کند. یخچال، وسیله ای تجاری و خانگی است که از یک محفظه عایق حرارتی و یک پمپ حرارتی (مکانیکی، الکترونیکی یا شیمیایی) تشکیل شده است که گرما را از داخل خود به محیط بیرونی خود منتقل می کند به طوری که داخل آن تا دمای کمتر از دمای اتاق کاهش می یابد. به دلیل اهمیت زیاد یخچال و به خصوص یخچال ساید بای ساید که امروزه از محبوب ترین نوع یخچال می باشند، ما در این مطلب به بررسی بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید از برند محبوب سامسونگ می پردازیم.

یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید سامسونگبشر از دیرباز برای حفظ مواد غذایی از چشمه‌ها، چاه‌ها یا غارهای زیرزمینی استفاده می‌کرد. امروزه انواع مختلفی از یخچال و یخچال فریزرها وجود دارند مانند: یخچال های تک درب، یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر دو قلو، یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر درب فرانسوی و ... که هر شخص بسته به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارد یخچال موزد نظر خود را انتخاب می کند. در حال حاضر یخچال فریزرهای ساید بای ساید جزو پرفروش ترین و محبوب ترین یخچال فریزرها می باشند که از امکانات و طراحی های منحصر به فردی برخوردارند. بر همین اساس در تولید این مدل یخچال در چند سال اخیر نوآوری های زیادی انجام شده و تولید کنندگان بیشترین توجه خود را به این مدل ها اختصاص داده اند. یخچال فریزر ساید بای ساید در حقیقت مدل ارتقاء یافته یخچال فریزرهای دوقلو بوده که علاوه بر یک تکه شدن، امکان تنظیم حجم یخچال و فریزر را برای مشتریان به شکل بهتری فراهم شده است و در این مدل شما مجبور نیستید حتماً حجم مساوی یخچال و فریزر داشته باشید. همچنین یخچال فریزرهای ساید بای ساید طراحی زیبا و منحصر به فردی دارند و یک نمای شیک را به دکوراسیون آشپزخانه مصرف کنندگان می دهد. طراحی زیبا و همچنین امکان اتصال به آب شهری دو مشخصه اصلی یخچال فریزر ساید بای ساید می باشند. علاوه بر این آپشن های دیگری مانند سیستم سرد کننده سریع، فیلتر آب برای تصفیه و پاکیزگی آب، آب سرد کن و یخ ریز، مجهز بودن به قفل کودک، سیستم عیب یاب هوشمند و ... ، این مدل یخچال فریزر را تبدیل به یک محصول محبوب و پرطرفدار کرده است.

خرید یخچال ساید بای ساید به‌ دلیل اهمیت و طول عمر زیاد، سرمایه‌ گذاری مهمی است. به همین دلیل در هنگام خرید یخچال علاوه‌ بر مارک یخچال ، باید فاکتورهایی مثل قیمت ، اندازه یخچال ، مدل و طراحی ظاهری، امکانات و قابلیت‌ ها و میزان مصرف انرژی رو هم مدنظر قرار بدهید. بنابراین باید برای خرید یک یخچال مناسب وقت کافی بگذارید و به اندازه کافی برای انتخاب بهترین مارک و مدل یخچال تحقیق کنید. اگر شما ظاهر فیزیکی و زیبایی ساید باید ساید را میخواهید باید بدانید که تفاوت عمده انواع یخچال های ساید بای ساید با نوع معمولی آن در ظاهر، قیمت و ویژگی های فیزیکی آن است البته ساید بای ساید ها امکانات بیشتری را هم دارند. این یخچال ها نسبت به مدل های عادی زیباتر هستند و در آن واحد نیاز شما را به یخچال و فریزر برطرف می کنند.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ

از میان برندهای مختلف تولید کننده یخچال فریزر، برند سامسونگ برندی نام آشنا و پرآوازه می باشد که محصولات خود را در سراسر دنیا عرضه کرده است و طرفداران زیادی نیز دارد. یخچال ساید بای ساید به یخچال هایی گفته می شود که فریزر و یخچال در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در واقع در سری یخچال فریزرهای ساید بای ساید، یخچال و فریزر به یکدیگر چسبیده و به صورت عمودی یا افقی در کنار هم قرار دارند. یخچال های ساید بای ساید سامسونگ در طراحی های گوناگونی تولید شده اند و فقط محدود به مدل کلاسیک (طرف راست یخچال و طرف چپ فریزر) نمی باشند. مدل های کلاسیک، مدل درب فرانسوی و مدل چهار درب از جمله این مدل های ساید بای سایدهای سامسونگ می باشد.

کنترل دیجیتال دما، انجماد سریع، نور ال ای دی، تنظیمات قابل تغییر، قابلیت اتصال به وای فای و موارد بسیار زیاد دیگر، از جمله ویژگی هایی هستند که یخچال ساید بای ساید سامسونگ را از سایر برندها متمایز می کند. در ادامه این مطلب به معرفی چند مدل از بهترین یخچال های ساید بای ساید سامسونگ می پردازیم.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80یخچال فریزر سامسونگ RS80 جزو یخچال فریزر های ساید بای ساید سامسونگ سری 5 در سال 2020 و مونتاژ کشور چین است. این یخچال دارای ظرفیت کلی 849 لیتر است که معادل 30 فوت می باشد. سیستم خنک کننده این محصول یکپارچه بوده و Mono Cooling نام دارد که موجب چرخش هوا در یخچال و فریزر می شود. موتور این یخچال از نوع دیجیتال اینورتر یا Digital Inverter می باشد. این نوع موتور نسبت به مدل های قدیمی تر عملکرد بهتری داشته و انرژی کمتری مصرف می کند. طراحی و ساختار این کمپرسور به گونه ای است که صدا و لرزش کمتری تولید می کند و قدرت سرمایش بسیار بالایی دارد. ظرفیت واقعی این یخچال فریزر برابر با 806 لیتر می باشد که شامل 292 لیتر در بخش فریزر و 514 لیتر در بخش یخچال می باشد. به طور کلی می توان گفت این یخچال فریزر با توجه به ظرفیت بالای خود برای یک خانواده پر جمعیت می تواند مناسب باشد. این محصول دارای قابلیت درب در درب (Food Showcase) بوده و به شما این امکان را می ‌دهد که بدون باز کردن درب یخچال، به نوشیدنی ها و مواد غذایی موجود در آن دسترسی آسان داشته باشید. در داخل درب این بخش صفحه ای فلزی (Metal Cooling) وجود دارد که به دلیل جنس و ویژگی هایی که دارد، هوای سرد را در خود نگه می دارد و موجب ثابت ماندن دما می شود. این مدل برای کار کردن از گاز R600a بهره می گیرد که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. همچنین موتور این محصول از امکان تنظیم سرعت برخوردار بوده و می تواند دمای یخچال و فریزر را ثابت نگه دارد. دارای قابلیت All Around Cooling بوده که باعث می شود دمای نقاط مختلف یخچال فریزر بصورت یکنواخت تنظیم شده و از طریق دریچه های تعبیه شده در داخل یخچال و فریزر وارد آن شود. محصول فوق مجهز به سیستم No Frost یا Frost Free است و جزو یخچال فریزر های بدون برفک سامسونگ محسوب می شود. علاوه بر آن، این محصول از بوگیر (Deodorizer) برخوردار است که از انتشار بوی ماندگی و بد مواد غذایی در یخچال جلوگیری می کند و باعث تازه ماندن آن ها می شود.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50یخچال فریزر سامسونگ RS50 از جمله یخچال فریزر های 2018 و سری 6 سامسونگ است و در رنگ های مختلف و با امکانات متفاوت تولید می شود و به موتور دیجیتال اینورتر یا Digital Inverter مجهز می باشد. کمپرسور های اینورتر به دلیل طراحی و ساختاری که دارند، لرزش کمتری داشته و نسبت به کمپرسور های معمولی صدای کمتری تولید می کند. به گفته سامسونگ حداکثر صدای تولید شده توسط این یخچال فریزر برابر با 43 دسی بل است. ظرفیت کل این یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ برابر با 551 لیتر (20 فوت) می باشد. ظرفیت کلی بخش یخچال برابر با 359 لیتر یا 13 فوت می باشد. در حالی که ظرفیت کل بخش فریزر این محصول معادل 192 لیتر یا 7 فوت است. دارای قابلیت Power Freeze است که از طریق پنل کنترل می توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. با فعال کردن این ویژگی، موتور با حداکثر توان ممکن عمل می کند تا دمای فریزر را در کمترین زمان ممکن به حد مورد نظر برساند. سامسونگ از سیستم Multi Flow در محصول مذکور استفاده کرده است که باعث گردش یکنواخت هوا در کل یخچال فریزر می شود. این محصول به سیستم خنک کننده یکپارچه یا Mono Cooling مجهز است و از یک سیستم مشترک برای خنک کردن بخش یخچال و فریزر استفاده می کند.به سیستم No Frost مجهز است و جزو یخچال فریزر های بدون برفک سامسونگ به حساب می آید. دارای مینی بار یا Home Bar است و یک درب کوچک برای دسترسی آسان به برخی از مواد غذایی که بیشتر مصرف می شوند دارد. این درب فاقد دستگیره می باشد و شما با فشار دادن درب می توانید آن را باز کرده و به بخش مینی بار دسترسی داشته باشید. این یخچال ساید سامسونگ مجهز به آب ریز و یخ ریز است که روی درب فریزر قرار دارند. این یخچال فریزر به آب شهر متصل می شود و فاقد مخزن آب می باشد. به این ترتیب برای استفاده از آب ریز یا یخ ساز، نیازی به پر کردن دستی مخزن نخواهید داشت. این محصول مجهز به فیلتر آب نیز می باشد که آب ورودی به یخچال فریزر را تصفیه می کند. دارای 5 طبقه در بخش یخچال و 3 طبقه در بخش فریزر است. این طبقات از جنس شیشه حرارت دیده می باشند و به آسانی خارج شده و قابل نظافت هستند.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RH65

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RH65یخچال فریزر RH65 یکی از یخچال فریزر های ساید بای ساید سری 5 سامسونگ در سال 2021 محسوب می شود و با مونتاژ کشور چین وارد کشور شده و در بازار موجود می باشد. دارای موتور Digital Inverter است که نسبت به موتور های قدیمی عملکرد بهتری دارد و انرژی کمتری مصرف می کند. طراحی و ساختار این کمپرسور به گونه ای است که صدا و لرزش کمتری تولید می کند و حداکثر صدای تولید شده توسط این یخچال فریزر برابر با 39 دسی بل اعلام شده است. دارای سیستم خنک کننده All Around Cooling بوده که باعث می شود دمای نقاط مختلف یخچال فریزر بصورت یکنواخت تنظیم شود. تکنولوژی Active Fresh Filter در این محصول برای حذف بوی بد و از بین بردن باکتری ها تا 99% طراحی شده و دارای تاییدیه از شرکت Intertek می باشد. از سیستم No Frost  یا ضد برفک برخوردار است به این دلیل دیگر خبری از تولید برفک نیست و نیازی نیست نگران یخ زدایی و مشکلات پاک کردن آن باشید. یخچال فریزر RH65 دارای ظرفیت کلی 628 لیتر است که معادل 22 فوت می باشد. ظرفیت کل این محصول شامل 410 لیتر در بخش یخچال و 218 لیتر در بخش فریزر است. این محصول دارای قابلیت درب در درب (Food Showcase) روی درب یخچال بوده تا دسترسی فوری و راحت به برخی مواد غذایی و نوشیدنی های موجود در این قسمت داشته باشید بدون اینکه نیاز باشد درب یخچال را به صورت کامل باز کنید. پشت این قسمت در داخل یخچال یک صفحه از جنس فلز وجود دارد که سامسونگ آن را با نام Metal Cooling  معرفی کرده است و وظیفه دارد که با نگه داشتن سرما، از هدر رفت هوای سرد در هنگام استفاده از قابلیت درب در درب جلوگیری کند و مواد غذایی موجود در این قسمت سرد تر بمانند. این یخچال فریزر مجهز به 4 طبقه و 5 قفسه در بخش یخچال است و همچنین دارای 4 طبقه در قسمت فریزر نیز می باشد. سامسونگ قابلیت Door Alarm را نیز در این محصول قرار داده تا در صورتی که درب یخچال فریزر را کامل نبسته اید، به شما از طریق اعلان خبر دهد.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی یخچال فریزر ساید بای ساید از برند سامسونگ پرداختیم و سه مدل از بهترین های این برند را به طور کامل بررسی کردیم. در نهایت خریداران برای تصمیم نهایی  خرید محصول، باید اولویت ها و نیازهای خود را در نظر بگیرند و محصولی که به نیاز آن ها نزدیک تر است را انتخاب کنند. شما عزیزان جهت بررسی و مشاهده همه ویژگی های یخچال های ساید بای ساید از برند سامسونگ و سایر برندها می توانید به صفحه فروشگاه سلام بابا مراجعه کنید و یا جهت مشاوره با همکاران ما در ارتباط باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی