|

بررسی استایل پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار کژوال و جذاب؛ سوگلی ناصر از لباسای پر زرق و برق تا چادر گلی سه کام حبس!

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار یکی از بازیگران خانم و به نام سینمای ایران است که علاوه بر درخشش در سینما در مراسم ها هم به انتخاب لباس های خود می درخشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پریناز ایزدیار بازیگر تلویزیون و سینمای ایرانی متولد 8 شهریور 1364 در بابل است، او از سال 1385 فعالیت هنری خود را آغاز نموده و فارغ ‎التحصیل رشته‎ گرافیک می باشد. پریناز ایزدیار با ایفای نقش در تله‌ فیلم ماه در سایه به کارگردانی سعید ابراهیمی ‌فر، قدم به عرصه‎ تلویزیون گذاشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و چهارمین جشنواره‎ بین‌المللی فیلم فجر را برای بازی در فیلم ابد و یک روز به خود اختصاص داد. پریناز ایزدیار به ‌جز سینما و تلویزیون در تئاتر هم فعالیت دارد، برای مثال در سال 1393 نمایش یک کیک کوچولو با بازی پریناز ایزدیار بر روی صحنه رفت. از نمونه آثار او می توان به لتیان، اینجا بدون من، سرخ پوست، 360 درجه، متری شیش و نیم، هت تریک، شهرزاد، جیران، سه کام حبس، تابستان داغ و خط ویژه اشاره کرد. پریناز ایزدیار یکی از بازیگران جوان و با استعداد کشورمان است که به همان اندازه که در دنیای بازیگری و سینما موفق بوده و خوب ظاهر شده است در دنیای استایل و مدلینگ هم خوش درخشیده است.

این بازیگر خانم معمولا دارای استایل شخصی کژوال است. البته نه هر کژوالی، او این سبک را به صورت جسورانه و بسیار جذاب بکار می گیرد . همین نکته هم باعث تمایز او از بقیه کژوال پوشان سینما است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های جذاب پریناز ایزدیار آشنا شوید.

استایل پریناز ایزدیار

استایل پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار فلورال و نوید محمدزاده در اکران فیلم سرخ پوست

شاید برایتان سوال شده باشد که منظور از فلورال چیست که برای در جواب باید بگوییم یکی از استایل های بسیار جذاب که دارای تنوع بسیار زیادی است، استایل فلورال یا گل گلی می‌ باشد. در این سبک از طبیعت الهام گرفته شده است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید در زمان ورود سبک فلورال به صنعت مد فقط در لباس‌ های کیمونو ژاپن به چشم می‌ خورد؛ اما به مرور زمان وارد سبک‌ های دیگر نیز شد و برند های بزرگ نیز از آن در طراحی‌ های خود استفاده کردند. همانطور که در تصاویر پایین می بینید پریناز ایزدیار در کژوال پوشی خود از فلورال کمک گرفته است تا استایلی جذاب و پر از رنگ را برای خود فراهم کند. البته ست کردن مانتو گل گلی کار سختی است که این بازیگر خانم به خوبی از پس آن بر آمده است.

استایل پریناز ایزدیار

استایل پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار با استایلی هوشمندانه در چهلمین جشنواره فیلم فجر

یکی از سبک های بسیار نزدیک به سبک کژوال سبک اسمارت کژوال است، سبکی که پرینار ایزدیار برای شرکت در چهلمین جشنواره فیلم فجر برای خود انتخاب کرده است. استایل اسمارت کژوال تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد. دقیقا کاری که پریناز ایزدیار در استایل پایین انجام داده است او ظاهری کلاسیک و رسمی دارد ولی در عین حال یک شلوار جین زیر پالتوی بلند و سیاه خود پوشیده است که این ویژگی استایل او را از کلاسیک بودن کامل در می آورد و به سمت اسمارت کژوال سوق می دهد.

استایل پریناز ایزدیار

استایل پریناز ایزدیار

باز هم پریناز ایزدیار با استایلی ترکیبی و جذاب در اکران سریال جیران

یکی از نکاتی که باعث جذابیت استایل های مختلف پریناز ایزدیار می شود انتخاب های جسورانه آن و ترکیب کردن سبک های مختلف در یک استایل است. با نگاهی کلی به استایل پایین خواهید دید که پریناز برای انتخاب لباس های خود از سبک کژوال و تا حدودی ماکسیمال به صورت همزمان استفاده کرده است. پرینا ایزدیار اصلا ماکسیمال پوش نیست ولی گاهی ردپای این استایل در استایل های او دیده و حس می شود، که البته این ویژگی همان ویژگی ای است که باعث تمایز و ایجاد جذابیت بیشتر در استایل های او شده است.

استایل پریناز ایزدیار

استایل پریناز ایزدیار

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل پریناز ایزدیار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل علا قه به و ژستها خوبی دارد موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند تحصیلات بالا ب

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست با تحصیلات بالا وعلا قه به بچه دار شدن دارد وراننده کامیون است وشیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی