|

فرش گرد برای کجا خوبه؟ / اگه جاشو بدونی این جذاب دلبر تو دکوراسیون خونت معجزه میکنه

خیلی ها این سوال رو دارن که فرش گرد برای کجا خوبه؟ این فرش جذابیت های بصری خاصی توی دکوراسیون شما ایجاد میکنه که در ادامه بیشتر براتون گفتیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه شرایط فرق کرده و مثل قدیم نیست که هر کسی هر چیزی که دوست داشت توی خونه بچینه خصوصا که اینستا پر شده از طرز دکوراسیون های مختلف و هر کسی یه دانش بیس از دکوراسیون به لطف این اپ داره و در صورتی که خوب خونتون رو دیزاین نکنید ممکن هست که مهمون هاتون بهتون تشر بزنن! یکی از وسایلی که توی دیزان اون باید نهایت دقت و وسواس رو داشته باشید فرش هست که جزء جدانشدنی از خونه های یه ایرانیه و مدل های مختلف داره مثل گرد حالا سوال پیش میاد که فرش گرد برای کجا خوبه؟

خب مسلما تا به حال به این چالش برخورده باشید که ندونید چطور این مدل فرش ها رو توی دکوراسیون در جای مناسبش قرار بدید و حتی در مواقعی هم تلاشتون رو کنید ولی نتیجه جالب نشه و موندید وسط خونه با این سوال که پس فرش گرد برای کجا خوبه؟ اصلا چرا فرش گرد گرفتم! اصلا این رو نگید که فرش گرد یکی از جذاب ترین آینم هایی هست که هر کسی میتونه توی خونش از اون بهره ببره و خونه اش رو لوکس و مجلل کنه بنابراین کاری که باید کنید اینه که این مطلب رو تا آخر بخونید که بدونید فرش گرد برای کجا خوبه؟

فرش گرد برای کجا خوبه

فرش گرد برای کجا خوبه؟ مبل هایی با دکوراسیون دایره وار

در پاسخ به این سوال که فرش گرد برای کجا خوبه باید به ارتباط این مدل فرش ها با مبلمان هم بپردازیم. دقت کنید که اندازه ی فرش گرد شما باید به اندازه ی بزرگ باشه که وسط گم نشه و مبلمانتون باعث نشه فرش به چشم نیاد. لبه ی فرش حتما باید با لبه ی پایینی مبل ها تو یه امتداد باشه که وقتی روی مبل میشینید پاهاتون روی فرش قرار بگیره. دقت کنید که اگر دکوراسیون مبلمانتون رو دایره وار میخواهید بچینید و یا برای برای میز های غذاخوری گرد این مدل فرش ها بهترین انتخاب برای شما هستن.

فرش گرد برای کجا خوبه

فرش گرد برای کجا خوبه؟ برای جدا کردن فضا ها

این هم یه جواب دیگه برای این سوال که فرش گرد برای کجا خوبه! شما میتونید از فرش های گرد و دایره ای برای جدا کردن یه فضای خاص از فضای دیگه استفاده کنید چون به خاطر شکلی که این فرش داره ناخوداگاه از نظر بصری این حس رو ایجاد میکنه که چشم اون ها رو یه فضای مستقل از بقیه ی جاها در نظر میگیره. همچنین میتونید از این مدل فرش ها برای این که گوشه های خالی اتاق خواب رو پر کنید هم استفاده کنید خصوصا اگر اتاق اندازه اش بزرگه.

فرش گرد برای کجا خوبه

فرش گرد برای کجا خوبه؟ دکوراسیون‌ های مینیمالیستی

دکوراسیون های مینیمالیستی به خلوت بودنشون شناخته میشن و فرش های دایره ای میتونن توی این فضا ها جلوه ی دیداری خاصی ایجاد کنن و فضا رو خیلی شیک جلوه بدن. توی این مدل دکوراسیون ها به خاطره سادگی چیدمان معمولا نقطه ی کانونی نداره چون همه چیز خیلی ساده هست و حتی ترکیب رنگی محدود و در بیشتر مواقع خنثی هست به همین دلیل وجود یه فرش گرد و دایره ای با یه رنگ جذاب و دلخواه فضا رو از ینکنواختی درمیاره.

فرش گرد برای کجا خوبه

فرش گرد برای کجا خوبه؟ برای اتاق خواب کودکان

در پاسخ به این سوال که فرش گرد ربای کجا خوبه باید بگیم که استفاده و بهره گیری از فرش های گرد و دایره ای توی اتاق کودکان هم میتونه هم از نظر بصری خوب باشه و هم برای بچه ها لذتبخش باشه چون بچه ها از اشکال دایره ای و خط های منحنی خوششون میاد و به چشمشون قشنگ میاد و در نتیجه براشون آرامشبخش خواهد بود.

فرش گرد برای کجا خوبه

فرش گرد برای کجا خوبه؟ اتاق خواب

از دیگر کابردهای فرش گرد باید بگیم که استفاده از این فرش ها توی فضاهای خصوصی مثل اتاق خواب بسیار انتخاب خوبیه، پس اگر اتاق خوابتون به اندازه ی کافی بزرگ هست که جای کافی برای گذاشتن یه مبل وجود داره میتونید یه فرش دایره ای زیر مبل و یا صندلی که توی اتاق برای نشستن در نظر گرفتین پهن کنید و یه نقطه ی کانونی ایجاد کنید که نگاه و تمرکز رو از روی تخت به طرح و رنگ فرش معطوف کنه. همچنین یک طرف تخت هم میتونید فرش گرد پهن کنید تا موقع بلند شدن پاتون رو روی اون قرار بدید.

فرش گرد برای کجا خوبه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها