|

فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه؟ / با این ترکیب رنگ های محشر خونت میشه کاخ شاهانه

برای پیدا کردن پاسخ این سوال که فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه بهتون پیشنهاد میکنیم این مقاله رو مطالعه کنید تا بهترین انتخاب رو داشته باشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرش کرم از قدمیم بین ایرانیها طرفدارهای خاص خودش رو داره و هنوز که هنوز توی منزل خیلی ها پیدا میشه و دلیل این انتخاب هم این هست که این رنگ فرش با انواع مبل ها و پرده ها ست میشه و دست شما توی انتخاب رنگ ها بازتره ولی خب هنوز هم خیلی ها که به دنبال خرید جهزیه هستن این سوال رو دارن که فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه؟ چون بالاخره درست هست که ست پذیری این فرش خیلی بالا هست ولی بالاخره باید یه سری اصول و قواعد رو توی ترکیب کردن رنگ های مبل و امثالهم توی خونه با فرش کرم رعایت کنید.

بنابراین اگر اقدام به خرید فرش کرم کردید و حالا هاج و واج موندید که براش چه رنگ مبلی بخرید اصلا نگران نباشید چون قراره بهتون بگیم که فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه؟ اول این موضوع رو در نظر بگیرید رنگ کرم خصوصا توی فرش برای خونه هایی با متراژ کوچیک بسیبار مناسبه چون رنگ های روشن فضا رو خیلی بزرگتر نشون میدن، نکته ی دیگه ای هم که بهش اشاره کردیم این بود که در صورت خریداری فرش کرم شما دستتون توی انتخاب رنگ و طرح مبل بازتر خواهد بود، پس حالا دیگه وقت رو تلف نکنیم و بریم سرراغ جواب این سوال فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه؟ 

فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه

سوال: فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه؟ جواب: رنگ سفید

سفید جزء رنگ های خنثی محسوب میشه و به همیتن دلیل خیلی راحت میتونید اون رو با کرم ست کنید. بنابراین یکی از گزینه های شما در صورتی که فرش کرم دارید و میخواهید مبل ست با اون ها بخرید انتخاب رنگ سفید برای مبلمانتون هست. ترکیب این دو رنگ خونه ی شما رو دلباز نشون خواهند داد و از طرفی هم باعث میشن که متراژ خونتون بزرگ تر از حدی که هست به چشم بیاد و یه محیط شیک رو براتون خلق میکنن. استفاده از فرش کرم به همراه مبل سفید توی خونه هایی که دکوراسیون اون ها مدرن هست بسیار رایجه.

فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه

سوال: فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه؟ جواب: مشکی یا ذغالی

مشکی هم رنگی هست که مثل رنگ سفید از جمله رنگ های خنثی محسوب میشه ولی یه تفاوت بزرگ توی ست کردن فرش کرم با مبل مشکی در مقابل مبل سفید وجود داره اونم این هست که ست رنگ کرم و مشکی علاوه بر دکوراسیون های مدرن توی منازلی با دکوراسیون های سنتی هم استفاده میشه و کاربرد داره. این رو هم خاطر نشان کنیم که احتمالا میدونید که رنگ ذغالی و یا مشکی باعث کوچکتر دیده شدن فضا میکنن بنابراین در صورت خریداری مبلمان مشکی سعی کنید به هیچ وجه بجز مبل ها دیگر آیتم ها رو توی منزل به رنگ تیره و یا این رنگ انتخاب نکنید.

فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه

سوال: فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه؟ جواب: سرمه ای

یکی از رنگ هایی که از ترکیب اون با کرم توی منزلتون حسابی لذت خواهید برد و جای هیچ پشیمونی نداره سرمه ای هست، بنابراین در صورتی که مبل هاتون به رنگ سرمه ای هست بدون درنگ و تامل برای انتخاب رنگ فرش برید به سراغ سرمه ای که برد با شماست. این رو هم اضافه کنیم که شما میتونید از ترکیب فرش کرم با مبلمان سرمه ای هم توی دکوراسیون های مدرن و هم توی دکوراسیون های سنتی هم بهره ببرید.

فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه

سوال: فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه؟ جواب: قهوه ای

برای این ترکیب رضایت بخشی از ست کردن فرش کرم و مبلمان قهوه ای توی دکوراسیون های سنتی بگرید از رنگ قهوه ای روشن تر و توی دکوراسیون های مدرن از رنگ قهوه ای تیره تر برای مبل هاتون بهره بگیرید. ترکیب و ست کردن رنگ قهوه ای و کرم در بیشتر اوقات حتی توی استایل و پوشاک هم میتونه نتیجه ی چشم نواز داشته باشه ودکوراسیون منزل هم از این قاعده مستثنی نیست و شما میتونید فرش رنگ کرم خودتون رو با مبل هایی به رنگ قهوه ای روشن تا تیره بنابر دکوراسیون کلی منزلتون ست کنید.

این رو هم به گفته ها اضافه کنیم که در صورتی گه قصد ست کردن فرش کرم رو با مبلمان قهوه ای دارید باید به نقشه ی فرشتون هم دقت کنید مثلا توی دکوراسیون های سنتی منازل که وسایل های زیادی در فضا وجود داره بهتره فرشی رو انتخاب کنید که نقش و نگار اون اونقدرا زیاد نباشه تا محیط خونتون شلوغ دیده بشه و این موضوع توی منازلی با دکوراسیون های مدرن و خلوت کاملا برعکس هست و شما باید برای این که محیط رو از اون حالت یکنواختی خارج کنید یه فرش یا مبل با طرح بیشتری انتخاب کنید.

فرش کرم با چه رنگ مبلی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها