|

چگونه می توانیم ماکسیمال بپوشیم؟

استایل ماکسیمال چیست؟ آشنایی با رازهای استایل ماکسیمال و تفاوت آن با مینیمالیسم

استایل ماکسیمال

سبک ماکسیمال زمانی به وجود آمد که سبک مینیمال به شدت به سمت سادگی رفت، بطور کلی ماکسیمال واکنشی بر مینیمال است و در نقطه مقابل آن قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- در دنیای مد و فشن سبک ها و استایل های متفاوتی وجود داد که بصورت مداوم در حال به روز رسانی و آپدیت هستند، د نتیجه شاید به دلیل نا محدود بودن آن ها ما همه این سبک ها را با ویژگی هایشان نشناسیم. ولی اگر یکی از افراد خوش پوش خانواده هستید که برای خود به دنبال یک سبک شخصی و زیبا می گردید و از آن دسته افرادی می باشید که اعتماد به نفس بالایی دارند و در انتخاب لباس هایشان جسور هستند بهتر است که با سبک ماکسیمال و تفاوت هایش با سبک های دیگر آشنا شوید. سبک ماکسیمال زمانی به وجود آمد که سبک مینیمال به شدت به سمت سادگی رفت، بطور کلی سبک ماکسیمال واکنشی بر مینیمال است و در نقطه مقابل آن قرار دارد. مینیمالیسم را می توان داشتن و پوشیدن لباس های ساده و کاربردی تعبیر کرد در حالی که در سبک ماکسیمال تاکید بر ترکیب شلوغ و اغراق‌ آمیز طرح‌ ها، رنگ‌ ها و اکسسوری‌ های متعدد است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل هر فرد و نوع لباس پوشیدن او تا حدودی تعیین کننده شخصیت او است. در واقع می توان گفت انتخاب یک استایل خاص ناشی از سلایق و شخصیت درونی فرد است.

تا به حال استایل‌ های زیادی به وجود آمده‌ اند که محبوب ترین آن‌ ها شامل استایل مینیمال، ماکسیمال، ویمسیکال، کلاسیک، کژوال و کلاسیک می‌ شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با استایل ماکسیمال و ویژگی هایش آشنا شوید.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال چیست؟ شلوغ و خاص لباس بپوشید

تاریخچه ماکسیمالیسم در هنرهای تجسمی به عصر باروک و روکوکو در سده‌ هیجدهم میلادی می‌ رسد، زمانی که برخی از هنرمندان به اشباع فضای آثارشان از طرح‌ ها، رنگ‌ ها و جزییات متعدد روی آوردند و معتقد بودند برای غنی بودن در هر هنری باید از بیشترین ترکیبات و جزییات در آثار استفاده کرد. در سبک ماکسیمال زیبایی را در افراط دیده می شود و به نوعی می توان گفت این سبک، سبکی خاص و پر زرق و برق و جسورانه‌ می باشد. استایل ماکسیمال بیشتر نماد گروه خاص و ثروتمند جامعه است و دلیل آن هم استفاده از لباس‌ های چند لایه و اکسسوری‌ های متنوع است. هرگز فراموش نکنید که همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم فقط افراد جسور می توانند این سبک را به عنوان سبک شخصی خود استفاد کنند.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال

ویژگی های استایل ماکسیمال چیست؟ استایلی متفاوت را تجربه کنید

افراط، ابداع، پیچیدگی، بی‌ پروایی و فرم‌ های اغراق‌ شده از جمله مهم‌ ترین ویژگی‌ های استایل ماکسیمال محسوب می‌ شوند. حال اگر می خواهید به سبک ماکسیمال لباس بپوشید بهتر است که بدانید در این سبک پوشیدن لباس‌ های متفاوت با طرح‌ های شلوغ و رنگ‌ های بولد از مشخصه های اصلی این استایل هستند، برای مثال افرادی که در این سبک لباس می پوشند معمولا لباس های شلوغ و دارای پترن را با رنگ های گرم و بدون هارمونی انتخاب می کنند تا جذابیت استایل خود را بیشتر از قبل نشان دهند. پس فراموش نکنید که هر چه ترکیب‌ های رنگی بیشتری را در آیتم‌ هایتان داشته باشید استایل‌ تان به ماکسیمال نزدیک‌ تر است. به عنوان مثال رنگ‌ هایی مانند صورتی بولد و پررنگ، فسفری، طلایی، قرمز پررنگ و بنفش رنگ‌ هایی هستند که در استایل ماکسیمال بیشتر مورد کاربرد قرار می‌ گیرند.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال

تفاوت استایل ماکسیمال و مینیمال

شاید برای خیلی از شماها این سوال باشد که سبک مینمیال با ماکسیمال چه تفاوت هایی دارد؟ که در جواب باید بگوییم این دو سبک دقیقا نقطه مقابل یکدیگر هستند. در استایل مینیمال همه چیز از برش لباس تا جنس و طرح پارچه‌ ها بر سادگی و سهولت کاربری و استفاده‌ بهینه از پارچه تاکید دارد، در حالی که در استایل ماکسیمال تمامی این قوانین نقض می‌ شود؛ لباس‌ ها ممکن است اور‌سایز طراحی شوند و پر از طرح و تزیینات و تجملات باشند. پس پیشنهاد ما به کلی برای افرادی که از نگاه ها و در مرکز توجه بودند بیزارند استایل مینیمال و افرادی که دقیقا برعکس از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و از خیره ماندن نگاه ها بر خودشان معذب نمی شوند سبک ماکسیمال را پیشنهاد می کنیم.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • وفا فرهانیان ارسالی در

    این طراحی های خاص و زیبا برای چهرک نریمانی عزیز (چی گالری)هست...چقدر خوب میشد نامی از ایشون هم برده میشد ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی