|

تضمینی دیگه باشگاه نرو بگم چطوری؟ همش به این چیزی بستگی داره که فکرشم نمیکنی!

cooking-shayanews

تغذیه مناسب، ورزش و خواب کافی عواملی هستند که برای داشتن یک زندگی سالم ضروری هستند، با بهبود در شرایط هر یک از این عوامل متناسب بمانید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو دنیای امروزی و با عادت های غذایی و سبک زندگی، اضافه وزن یه اتفاق محتمل هست؛ بعضی ها فکر میکنن که با حذف کردن وعده ی شام میتونن از این موضوع جلوگیری کنن، خب تا حدودی هم حق دارند چون وقت شب و خواب، بدن آدم هیچ فعالیتی نداره اما از طرف دیگه پزشک ها معتقدند که نباید وعده ی شام حذف بشه! یکی از دلایلش اینه: بعضی ها که به خودشون سخت میگیرن و نمیخوان شام بخورن تا لاغر شن با شکم گشنه خوابشون نمیبره و انقد این پهلو به اون پهلو میشن که در نهایت علاوه بر گشنگی بی خوابی هم به معضلاتشون اضافه میشه و چیزی که نباید بشه میشه!

میزنن به سیم آخر و میرن سر وقت یخچال و حسابی از خجالت معده شون درمیان؛ برای همینه که خیلیا با وجود زحمتی که برای باشگاه رفتن صرف میکنن تلاششون بی نتیجه میمونه، پس چاره ی کار چیه؟ شامتو حذف نکن سبک و رژیمیش کن؛ گاهی وقتا لازم نیست که آدم شاخ غول رو بشکونه فقط باید از تغییر عادت های کوچیک و مخربش شروع کنه و صبور باشه تا در نهایت نتیجه ای که میخواد رو بگیره. حالا شایانیوز توی این قسمت از مقاله های آشپزیش قصد داره یه شام سبک و راحت رو براتون معرفی کنه و طرز تهیه اش رو هم ارائه بده، با ما همراه باشید. راستی تا یادم نرفته یه غذای رژیمی دیگه ای هم که میتونی از پختنش لذت ببری و حتی با حذف کردن گوشت تبدیلش کنی به غذای وگان، خورشت قیسی هست که آموزشش موجوده و میتونی ببینی.

eggplant_plogger_ir_-8-1024x685

مواد لازم برای سالاد رژیمی بادمجان

خب غذایی که ازش صحبت کردیم یه سالاد فوق العاده لذیذ و راحته که حتی اگر شاغل باشی و وقت کافی برای پختن شام نداشته باشی هم میتونی از پسش بربیای، مواد لازم برای تهیه این سالاد:

  • بادمجون
  • پیازچه خرد شده
  • دو حبه سیر
  • گوجه فرنگی
  • ماست
  • خیار ورق ورق شده
  • پنیر (اگه دلت خواست)
  • زیتون بدون هسته

Video-Photo-4 (1)

طرز تهیه سالاد رژیمی بادمجان

بادمجون ها رو خوب بشورید نیازی نیست که پوستش رو بکنید، بعد به شکل خلالی و قطر یک انگشت اون ها رو برش بدید دقت کنید که دونه های بادمجون رو تو این مرحله حتما دربیارید چون باعث میشه که سالاد مزه ی تلخی به خودش بگیره، بعد از این مرحله بادمجون ها رو با یکمی نمک و روغن زیتون به مدت یک ربع داخل یه ظرف قرار بدید بعد از این تایم اون ها رو داخل فر قرار بدید و تا موقعی که یه ذره طلایی بشن صبر میکنید، تو این مدت خیار و گوجه رو برش بدید.

Creamy-Scallion-Yogurt-Dip

بعد از پختن بادمجون ها، صبر کنید یه ذره خنک بشن و بعد با گوجه و خیاری که خرد کردید مخلوطش کنید، زیتون ها رو هم میتونید درسته و یا هم ورقه ورقه به سالاد اضافه کنید، حالا نوبت سس هستش؛ برای سس پیازچه و سیر رنده شده رو با ماست مخلوط کنید، اگر دوس داشتید یه ذره هم آبلیمو بهش اضافه کنید و بریزید روی سالاد، غذای خوشمزه و ژیمی شما آماده اس نوش جان.

در انتها فراموش نکنید که برای رسیدن به وزن ایده آلتون باید علاوه بر تغذیه و ورزش به خوابتون هم اهمیت بدید، اصولی نبودن هر کدوم از این عوامل باعث مشکل تو روند پیشرفتتون میشه. اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها