|

استایل هستی مهدوی فر روبشناسیم

وقتی هستی مهدوی فر استایل میزنه های لِول طووور؛ مثل خانوم ملکه فرش قرمز شو!

هستی مهدوی فر از جمله خانوم های خوش پوش سینماست که روی فرش قرمز همیشه نگاه ها رو میخکوب خودش میکنه پس نگاه کن و الگو بردار.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- هستی مهدوی فر از بازیگر های خوش چهره و خوش استایل سینمای این روز های ماست که بعد از سینمایی پنجاه کیلو آلبالو حسااابی تونست به چشم بیاد و بدرخشه. همون طور که گفتیم خانوم مهدوی فر استایل بسیار خوب و جذابی داره  که همین موضوع باعث میشه به عنوان یک الگو بسیار خوب در زمینه مد و استایلینگ در نظر گرفته بشه، به حدی که به طور معمول در تمامی مراسم ها و فرش قرمز هایی که شرکت میکنه به زیبایی میدرخشه.

در ادامه با هم نگاهی میاندازیم به اوت فیت ها و استایل های مختلف هستی مهدوی فر تا ببینیم اوت فیت های خانوم بازیگر چه ویژگی هایی دارند که باعث میشه همیشه مثل یک ملکه روی فرش قرمز بدرخشند.

استایل های هستی مهدوی فر

1.هستی مهدوی فر یه خوش پوش جسور و ریسک پذیر

مطمئنا اولین چیزی که در استایل های مختلف خانوم مهدوی فر توجه ها رو به خودش جلب میکنه ظاهر جسورانه اما مطمئن ایشونه. اما منظور از ظاهر جسورانه چیه؟ جسور بودن در استایل به معنای اینه که شما شهامت این رو به خرج بدید که پاتون رو فراتر از گزینه های معمول بگذارید و در ظاهرتون نوآوری داشته باشید و هستی مهدوی فر این موضوع رو خوب بلده؛ برای مثال کیف قرمز رنگ او که یک چند ضلعی عجیب غریب بود به یاد دارید و یا رژ لب تیره ای که در مراسم اکران ماجرای نیمروز به لب داشت؟! این موارد همگی نشانه جسارت و تنوع در پوشش و میکاپ خانوم مهدوی فر به حساب میاد.

هستی مهدوی فر یه خوش پوش جسور و ریسک پذیر

2.هستی مهدوی فر کژوال پوشی که خوب کلاسیک میشه

خانوم هستی مهدوی فر هم مثل خیلی دیگه از همکارانش طرفدار سبک کژوال و اسمارت کژواله و سعی میکنه تا طوری لباس بپوشه که علی رغم زیبایی و جذابیت ظاهری راحت هم باشه اما در کنار این هستی خانوم مهدوی فر تا به حال چنیدن بار نشون داده خوب بلده چطور کلاسیک بپوشه اونم از نوع فوق رسمی و جذابش که همه نگاه ها رو به خودش خیره کنه. به عبارت دیگه میتونیم بگیم اگرچه که هستی مهدوی فر سبک کژوال رو برای غالب اوت فیت هاش ترجیح میده اما با این حال در کلاسیک پوشی هم بسیار توانمنده.

هستی مهدوی فر کژوال پوشی که خوب کلاسیک میشه

3.هستی مهدوی فر با یه پالت رنگی گسترده اما محافظه کارانه

به گزارش شایانیوز، به طور کلی نمی تونیم بگیم که هستی مهدوی فر از یک پالت رنگی خاص و منحصر به فرد استفاده میکنه به عبارتی ایشون هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ قائل نمیشه و از همین رو هم از رنگ جیغ و درخشانی مثل قرمز گرفته تا رنگ سفید همگی رو در پوشش های مختلفش استفاده میکنه اما نکته ای که هست این که هستی مهدوی فر هم مثل بسیاری از همکارانش ترجیح میده تا برای مراسم های رسمی و مهم از ترکیب رنگی های خنثی و کم ریسک اما در عین حال مطمئن و شیک استفاده کنه مثل مشکی و طوسی.

هستی مهدوی فر با یه پالت رنگی گسترده اما محافظه کارانه

4.هستی مهدوی فر یه متناسب پوش حرفه ای

برای داشتن یک استایل زیبا و درجه یک نکته های زیادی هست که اهمیت داره، یکی از مهم ترین اون ها توجه به اندام و فرم بدن است، یعنی این که اگر شما فرم بدن خودتون رو بشناسید خیلی بهتری می تونید آیتم هایی رو انتخاب کنید که زیبا تر در تن شما بشینند و جذابیت بیشتری داشته باشند. داشتن اندام ظریف یکی از مواردی است که دست شما رو در این انتخابات باز میگذاره. و اما حالا در مورد هستی مهدوی فر نکته ای که وجود داره اینه که خانوم بازیگر نه تنها اندام روی فرمی داره بلکه حواسش هست آیتم هایی که انتخاب میکنه به قد و استایلش هم بیان و این یکی از بزرگ ترین نقاط قوت هستی مهدوی فر به حساب میاد.

یک نکته دیگه در رابطه با حفظ تناسب در اوت فیت های مختلف خانوم مهدوی فر اینه که آیتم های مختلف یک استایل رو در تناسب و هارمونی با هم انتخاب میکنه و به این ترتیب جذابیت بصری پوش ایشون چندین برابر میشه.

هستی مهدوی فر یه متناسب پوش حرفه ای

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل هستی مهدوی فر قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها