|

طرز تهیه دسر پپسی

با نوشابه پپسی یه دسر درست کن که طعم ویژه اش همه رو مُنهدم کنه؛ اینجوری باید خاص باشی

برای رسیدن به یک طعم تازه و جذاب باید جسارت به خرج داد و دستور پخت های عجیب رو امتحان کرد مثل دسر پپسی که خوشمزگیش دیوونه کنندست.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دسر ها از محبوب ترین بخش های غذایی هستند که میتوینم بریم سراغشون و اصولا هم تمامی انواع کیک ها و دسر ها مورد استقبال قرار میگیره و بین مردم سرتاسر دنیا هم ارج و قرب بالایی داره. مسئله اینجاست که علی رغم تنوع بالایی که دسر ها و کیک ها دارند یا خیلی درست کردنشون سخته یا این که خیلی خیلی زمان بره و نهایتا این موارد باعث میشه که از خیر درست کردن یه دسر جذاب با طعم و مزه بی نظیر بگذریم. با همه این اوصاف ما تصمیمی داریم تا طرز تهیه یه دسر بسیار جذاب و خاطره ساز رو به شما آموزش بدیم که نه تنها درست کردنش خیلی سخت و طاقت فرسا نیست بلکه مزه اش به قدری جذابه که بی برو برگرد براتون خاطره ساز میشه. حالا اگر براتون سواله که چی این دسر رو انقدر ویژه میکنه باید بگیم نوشابه پپسی!

طرز تهیه دسر پپسی

مواد اولیه دسر پپسی و کارامل:

مواد اولیه لایه اول

نسکافه: 1 قاشق چایخوری

آب جوش: 1/4 پیمانه

بیسکوییت پتی بور: به میزان کافی

مواد اولیه لایه دوم

پودر خامه (دریم ویپ): 1 بسته

خامه صبحانه: 200 گرم

پنیر خامه ای: 2 قاشق غذاخوری سر پر

شیر عسلی: 1/3 قوطی

مواد اولیه لایه سوم

پپسی: 1 قوطی (اگر به نوشابه شانی هم دسترسی داشته باشید که دیگه طعمش خیلی ویژه و نوستالژی میشه)

پودر کرم کارامل: 1 بسته

طرز تهیه دسر پپسی

آماده سازی:

آماده سازی لایه اول

به گزارش شایانیوز، در اولین مرحله باید نسکافه رو داخل آب جوش حل کنیم و بعد بگذاریم تا از حرارت بیوفته سپس بیسکوییت ها رو میزنیم داخل نسکافه و بعد دو ردیف کف ظرف مورد نظر میچینیم.

آماده سازی لایه دوم

برای لایه دوم دریم ویپ، خامه صبحانه، پنیر خامه ای و شیر عسلی رو با هم مخلوط میکنیم و وقتی که خوب ترکیب شدند میریزیم روی بیسکویت های لایه اول و روشون مجددا یک لایه دیگه بیسکویت آغشته به نسکافه میگذاریم. در آخر هم ظرف رو میگذاریم داخل یخچال تا حداقل 2 ساعت استراحت کنه.

آماده سازی لایه سوم

در مرحله آخر نوشابه پپسی و پودر کرم کارامل رو با هم مخلوط میکنیم و میگذاریمشون روی حرارت ملایم تا برای تقریبا کمتر از 1 دقیقه بمونه و در این مدت هم مرتب هم میزنیم تا کارامل به خوبی درون نوشابه حل بشه. بعدا از این که مخلوط نوشابه و کرم کارامل رو از روی حرارت برداشتیم و کمی خنک شد به آرومی و با قاشق روی دسر میریزیم و برای حداقل 4 الی 5 ساعت داخل یخچال قرار میدیم تا استراحت کنه و کاملا جا بیوفته.

طرز تهیه دسر پپسی

دسر ویژه شما با طعم منحصر به فردش آماده است امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این دسر لذت ببرید و نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها