|

انواع استایل با پالتو سفید

جدیدترین استایل های پالتو سفید؛ رنگای پاییزی رو فراموش کن و عروس زمستون باش!

پالتو سفید

استفاده از رنگ سفید در استایل زمستانی، همیشه کمی ریسک دارد، حتی بهترین استایلیست‌ ها هم از رنگ سفید با احتیاط بیشتری استفاده می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همیشه وقتی نوبت به ست کردن لباس های زمستانی می رسد اولین رنگ های به ذهن ما می رسند رنگ های پاییزه و تیره هستند و جالب است که بدانید استایلیست‌ ها هم به شما پیشنهاد می‌ دهند در استایل زمستانی خودتان از رنگ‌های زرشکی، قهوه‌ای یا سبز تیره استفاده کنید وی اگر اهل ریسک کردن و پوشیدن لباس های متفاوت هستید بهتر است که استایل زمستانی سفید را امتحان کنید. پالتو سفید یکی از زیباترین پالتوهای زنانه موجود در بازار است که شما می توانید با انتخاب یک مدل از این پالتوهای دوست داشتنی صدها استایل زیبا و شیک زمستانی داشته باشید. اگر سراغ رنگ سفید می‌ روید، بهتر است سرتا پا سفید نپوشید، سفید رنگی است که با بسیاری از رنگ‌ های دیگر به خوبی ست می‌ شود. در نتیجه اگر قصد دارید از استایل مونوکروم سفید استفاده کنید بهتر است استایل رسمی و کلاسیک را انتخاب کنید و تا جایی که ممکن است از اکسسوری های رنگی  استفاده کنید.

خلاقیت دیگری که می‌توانید با رنگ سفید در استایل زمستانی‌ خود داشته باشید، اضافه کردن یک کمربند باریک است. این کمربند می‌تواند ظاهری مینیمالیستی و ساده و در عین حال خاص را به وجود آورد. در ادامه این قاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین استایل های پالتو سفید آشنا شوید.

پالتو سفید

پالتو سفید

پالتو سفید خود را با رنگ صورتی ست کنید؛ استایلی دخترانه و زیبا

رنگ سفید همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم یکی از رنگ هایی است که به راحتی با هر رنگی ست می شود ولی جالب است که بدانید با یک سری از رنگ ها ترکیب رویایی و زیبایی را می سازد و رنگ صورتی یکی از این رنگ ها است. شما برای داشتن استایل زیبا و دخترانه در فصل زمستن فقط کافی است یک پالتو بلند سفید به تن کنید و برای آیتم های مکمل از رنگ صورتی استفاده کنید. البته دقت داشته باشید هر آیتمی به جز شلوار برای شلوار بهتر است از لگ های چرمی مشکی و یا شلوارهای اسکینی استفاده کنید تا جلوه بوت و آیتم های صورتی دیگر را بیشتر نشان دهد.

پالتو سفید

پالتو سفید

زمستون را رسمی و کلاسیک بگذرانید؛ استایل سیاه و سفید

یکی از محبوب ترین و ترند های همیشگی همه فصل ها، مخصوصا زمستان استایل سیاه و سفید است. شما برای داشتن استایلی رسمی و کلاسیک برای رفتن به مهمانی در این فصل زیبا فقط کافی است به همراه پالتو سفید خود از آیتم های سیاه استفاده کنید و تا جایی که برایتان مقدور است از رنگ های دیگر در هیچ قسمتی استفاده نکنید. در استایل های این چنینی می توانید از شلوار و بوت های مشکی و پاشنه بلند و به عنوان سرپوش هم از مینی اسکارف های سیاه و سفید استفاده کنید تا علاوه بر حفظ ظاهر کلاسیک استایلی مینیمال وزیبا داشته باشید. هرگز این نکته را فراموش نکنید که در استایل های کلاسیک باید از لایه لایه پوشیدن پرهیز کنید.

پالتو سفید

پالتو سفید

پالتو سفید و جین بپوشید؛ کژوال و شیک بگردید

یکی دیگر از آیتم هایی که از دیرباز تا به امروز همراه ما بوده و در استایل های روزمره و کژوال ما پایه ثابت به حساب می آید شلوار جین است. فرقی نمی کند که مام استایل یا اسکینی به تن می کنید در هر صورت شما می توانید با پالتوسفید خود جین بپوشید. فقط به تنها نکته ای که باید دقت کنید سبک شلوار انتخابی است که باید با سبک و مدل پالتو همخوانی داشته باشد برای مثال اگر یک پالتو سفید کتی به تن می کنید بهتر است از شلوار اسکینی یا دمپا و اگر یک پالتو اور سایز بلند پوشیده اید بهتر است از شلوار اسکینی استفاده نمایید.

پالتو سفید

پالتو سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها