|

انواع استایل زمستونی با پالتو

جدیدترین استایل های زمستونی با پالتو؛ میدونی با پایه ترین لباس روزای برفی چیا بپوشی؟

انواع استایل زمستونی با پالتو

پالتو یکی از لباس های گرم و نرم با استایل های متنوع در روزهای سرد فصل پاییز و زمستان است که پیدایش آن به زمان جنگ جهانی اول بر می گردد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- حتما برای همه شما ها پیش آمده که در روزهای سرد زمستانی قصد بیرون رفتن از منزل را داشته اید ولی نمی دانستید چه نوع لباسی را بپوشد که ظاهری شیک داشته باشید ولی همزمان گرم بمانید. خب در مواقع این چنینی اولین گزینه ای که به ذهن ما می رسد معمولا کاپشن است، ولی جالب است بدانید که کاپشن ها درست است خیلی گرم هستند ولی دارای استایل کژوال هستند و برای رفتن به مکان هایی که نیاز به استایل کلاسیک و شیک دارید مناسب نیستند. برای داشتن استایلی کلاسیک و زیبا باید از پالتو استفاده کنید. پالتو یکی از لباس های گرم و نرم با استایل های متنوع در روزهای سرد فصل پاییز و زمستان است که پیدایش آن به زمان جنگ جهانی اول بر می گردد.

هر ساله دنیای مد و فشن در تلاش است تا با خلق مدل‌ های مختلف لباس‌ زمستانی با کنترل سرمای بهتر از نسل قبل را طراحی کند و از منظر زیبا شناسی نیز در طراحی و دوخت یک سر و گردن بالاتر از قبل باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین استایل های زمستانی با پالتو آشنا شوید.

انواع استایل با پالتو زنانه

پالتو کتی ساده؛ مثل همیشه کلاسیک و شیک

همانطور که ی دانید پالتو و یا مانتوهای کتی همگی از کت های مردانه و رسمی الگوبرداری شدند به همین خاطر دارای استایل های رسمی و کلاسیک هستند. به جرات می توان گفت برای رفتن به مهمانی در فصل زمستان هیچ نوع لباسی به اندازه یک پالتو کتی کوتاه مناسب و زیبا نیست. برای ست کردن این مدل از پالتو شما می توانید از یک شلوار دمپا و بلند پشمی و یا یک شلوار اسکینی و جذب با چکمه های بلند تا بالای زانو استفاده کنید که در هر دو صورت ظاهری شیک و بسیار دوست داشتنی خواهید داشت.

پالتو کتی

پالتو کتی

پالتو چرم؛ لوکس و زیبا لباس بپوشید

پارچه چرم یکی از پارچه های طبیعی موجود در بازار است که به دلیل قیمت و کیفیت بالایی که دارد معمولا استفاده از لباس هایی که از این پارچه تهیه شده اند کمی برایمان گران تمام خواهد شد؛ ولی جالب است که بدانید پرداخت هزینه بیشتر در عوض استایلی گرم و همزمان لوکس می تواند عقلانی به نظر بیاید. برای ست کردن این نوع از پالتو فقط کافی است از یک شال موهر ساده و یک بوت چرمی متناسب با رنگ پالتوی خود استفاده کنید تا جذابیت پالتوی خود را بیشتر به نمایش بگذارید.

پالتو چرم

پالتو چرم

پالتو چهارخونه؛ ترند دوست داشتنی زمستان

پالتوهای چهارخونه و یا دارای طرح جناغی یکی از محبوب ترین ترندهای قدیمی فصل زمستان هستند. این مدل پارچه اولین بار در کشور انگلستان برای دوختن لباس‌ های مخصوص فصل زمستان تولید شد. اما اکنون تبدیل به یک مدل پالتو زنانه در سطح جهان برای علاقه مندان شده است. این مدل را با نام شاه ماهی نیز می‌شناسند، جالب است که در ابتدا شکل استخوان ماهی طراحان را به فکر تهیه یک نوع بافت پارچه‌ ای به شکل ستون فقرات ماهی انداخت. برای داشتن استایلی زیبا و کلاسیک با این نوع از پالتو فقط کافی است از چکمه های نسبتا بلند و شلوارهای اسکینی ساده یا مشکی استفاده کنید. دقت داشته باشید که همه آیتم های مکمل این نوع پالتو باید ساده و بدون طرح باشند.

پالتو چهارخونه

پالتو چهارخونه

پالتو تدی؛ استایلی مدرن و امروزی

یکی از ترندهای محبوب زمستانی در چند سال اخیر پالتوهای تدی هستند؛ این نوع پالتوها معمولا دارای استایل اورسایز و راحت هستند و در قدهای بلند و کوتاه نیز طراحی و ارائه می شوند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که هر دو مدل این پالتو گرم و شیک بسیار محبوب و پر طرفدار است. برای پوشیدن این پالتوها پیشنهاد ما به شما استفاده از شلوارهای جذب و یا لگ های چرمی است زیرا این مانتوها همانطور که گفتیم معمولا آزاد هستند و با شلوارهای آزاد و راسته ظاهر ناخوشایندی پیدا خواهند کرد. برای تکمیل جذابیت استایل خود بهتر است از کلاه و اکسسوری های جذاب زمستانی استفاده کنید.

پالتو تدی

پالتو تدی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها