|

انواع کاپشن زنانه

جدیدترین مدل های کاپشن زنانه 2023؛ روزای برفی زمستونو گرم و شیک بگذرون

کاپشن پفی زنانه

کاپشن از انواع لباس های کاربردی برای روزهای برفی سال است، اگر تمایل دارید استایلی خاص و جذاب داشته باشید باید با نحوه ست کردن آن آشنا باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با سرد شدن هوا و بارش برف و باران های زمستانی اولین لباسی که برای پوشیدن به ذهن همه ما می رسد طبیعتا کاپشن است زیرا این لباس زمستانی یکی از گرم ترین لباس های این فصل زیبا است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که سرمای روزهای برفی به اندازه ای زیاد است که تمرکز اکثر افراد را برای انتخاب لباس به ضخامت و گرم بودن لباس انتخابی معطوف می کند و اغلب ماها از زیبایی و سبک استایل خود غافل می شویم. پیشنهاد ما به شما این است که اگر تمایل دارید تا در زمستان هم مانند فصل های دیگر استایلی خاص و جذاب داشته باشید باید با نحوه ست کردن انواع کاپشن پفی آشنا باشید.

کاپشن ها در انواع طرح های کوتاه و بلند طراحی و تولید می شوند و انتخاب اندازه قد کاپشن به اندازه قد شما بستگی دارد و بهتر است در هنگام انتخاب کاپشن دقت و حساسیت لازم را داشته باشید تا بتوانید در فصل پاییز و زمستان استایلی بی نظیر و متفاوت داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کاپشن و استایل های بی نظیرش بیشتر آشنا شوید.

کاپشن پفی بلند

کاپشن پفی بلند؛ استایلی گرم و جذاب

کاپشن های پفی یکی از پرطرفدارترین نوع های کاپشن در روزهای سرد برفی است زیرا این کاپشن ها بسیار گرم و همچنین زیبا هستند. این نوع کاپشن ها در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال قسمت پایین تنه خود را هم نیز گرم نگه دارید بهتر است از کاپشن بلند استفاده کنید. توجه داشته باشید که اندازه قد کاپشن می تواند روی انتخاب طرح سایر لباس ها و اکسسوری ها تاثیرگذار باشد. برای مثال اگر کاپشن بلند را برای روزهای برفی و سر انتخاب کردید می توانید از نیم بوت های اسپرت برای زیبایی استایل خود استفاده کنید.

کاپشن پفی بلند

کاپشن پفی بلند

کاپشن پفی کوتاه؛ خاص و متفاوت لباس بپوشید

از سال گذشته، مدل‌ های متنوع کاپشن زنانه یک بار دیگر با جدیت بیشتری به مد پاییز و زمستان بازگشتند. ولی جالب است بدانید که در همین زمان کوتاه یکی از نوع های محبوب این کاپشن ها نوع کوتاه و دخترانه آنها است. کاپشن های کوتاه نیز برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی خاص و جذاب داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند زیرا این کاپشن ها به شما این امکان را می دهند تا در استایل های مختلف و سبک های اسپرت نیز از آنها استفاده کنید و جالب است بدانید که در انتخاب اکسسوری نیز دست شما نیز بازتر است.

کاپشن پفی کوتاه

کاپشن پفی کوتاه

کاپشن چرم؛ زمستونی گرم و شیک داشته باید

کاپشن چرم یکی از زیباترین  لوکس ترین نوع های کاپشن زمستانی است که به دلیل پارچه با کیفیت و گران قیمت چرم اگر در استایل زمستانی استفاده شود معمولا ظاهر شما را رسمی و بسیار شیک می کند. کاپشن چرم در اوایل دهه ۱۹۰۰ در بین هوانوردان و خلبانان آمریکایی رایج شده و به شهرت رسید. سپس در دهه ۱۹۵۰ به محبوبیت رسید، چرا که هنرپیشه‌ ها و ستاره‌ هایی همچون مارلون براندو و جیمز دین از طرفداران این لباس به شمار می‌ رفتند. برای داشتن استایلی شیک و منحصربفرد زمستانی یک کاپشن چرمی با قد متوسط به تن کنید و از بوت های پاشنه بلند چرمی برای زیبایی بیشتر استایل خود استفاده کنید.

کاپشن چرم

کاپشن چرم

پافر بپوشید؛ کژوال و راحت

یکی از کاپشن های جدید و مدرن امروزی که جدیدا بسیار محبوب شده و مورد استقبال طراحان دنیای مد و فشن قرار گرفته است نوع بی آستین کاپشن های پفی است که به نام پافر نیز شناخته می شوند. شما می توانید از این کاپشن ها برای روی لباس های دیگری مانند ست های هودی و شلوار استفاده کنید و استایلی راحت و بی نظیر داشته باشید. در این نوع از استایل به انتخاب کفش زمستانی و اکسسوری دقت کنید که سبک اسپرت و کژوال داشته باشند.

پافر

پافر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها