|

آموزش ترفندهای زدن رژلب

ترفندهای آرایش لب؛ با این ترفندا رژ لب بزن تا لبایی برجسته و قلوه ای داشته باشی

آموزش ترفندهای زدن رژلب

رژ لب نقش بسیار مهمی در هر چه زیباتر شدن چهره شما دارد پس بهتر است بدانید از چه نوع رژ لبی و چگونه باید استفاده کنید تا نتیجه دلخواه بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رژ لب نقش بسیار مهمی در هرچه زیباتر شدن چهره شما دارد پس بهتر است بدانید از چه نوع رژ لبی و چگونه باید استفاده کنید تا نتیجه دلخواه را روی صورت خود حس کنید. یکی از اصلی ترین آیتم های آرایش صورت زدن رژلب است؛ شما هرچند که میکاپ کامل و بدون نقصی داشته باشید اگر در انتها رژلب خود را درست نزنید و یا رنگ مناسبی را برای خود انتخاب نکنید نتیجه مطلوب را نخواهید گرفت. در نتیجه اگر می خواهید میکاپ حرفه ای و کاملی داشته باشید بهتر است اول از همه از اینکه چه رنگ رژلبی به پوست و فرم صورت شما می آید آگاه باشید و در ادامه با اصول و قواعد رژ زدن حرفه ای آشنا باشید.

در انتخاب رژلب دقت کنید، رژلب های روشن می توانند ظاهر شما را کاملا تغییر دهند و خطایشان کمتر است، اگر جزو افرادی هستید که نمی توانید به سادگی رژلب بزنید بهتر است اگر به پوست و چهره تان می آید از این نوع رژلب ها استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است ظاهر خود را خراب کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با ترفندهای آرایش لب بیشتر آشنا شوید.

چه جوری رژ لب بزنیم؟

چه جوری رژ لب بزنیم؟

انتخاب رژ لب مناسب؛ به تناز پوستی خود دقت کنید

مهم ترین مرحله انتخاب رژ لب متناسب با رنگ پوست و مناسب از نظر کیفیتی است. پیش از هر کاری شما باید محصولی مناسب را انتخاب کنید تا راحت روی پوست لب بنشیند بطور مثال دارای بافت مخملی و ماندگاری بالایی باشد. پیشنهاد ما برای ماندگاری بیشتر رژلب بر روی لبتان استفاده از رژ لب مات است، همان طور که می‌ دانید تمامی رژ لب‌ ها یکسان نیستند و دارای رنگ‌ های مختلفی می‌ باشند و جالب است بدانید که رژ لب‌ های مات، نسبت به سایر رنگ‌ ها، ماندگاری بیشتری دارند.

چه جوری رژ لب بزنیم؟

لب هایتان را لایه برداری کنید و پرایمر بزنید

بهتر است از از ماسک لب برای مرطوب کردن  و لایه برداری استفاده کنید ولی شما حتی می توانید از یک بالم لب فوق العاده استفاده کنید و مطمئن شوید تا پایان آرایش کردن شما از روی لب هایتان پاک نشود. برای این کار می توانید لب هایتان را ماساژدهید و در انتها با یک پد آن را پا کنید. بعد از پاک کردن لبهایتان از پرایمر لب به عنوان زیرساز استفاده کنید تا لب هایی صاف و زیبا داشته باشید.

چه جوری رژ لب بزنیم؟

از کرم پودر استفاده کنید؛ حرفه ای رژ لب بزنید

زدن کرم پودر در زیر رژ لب به نگه داشتن رژ لب شما برای طولانی مدت کمک می کند، در نتیجه قبل از هر کاری به لبهایتان کرم پودر بزنید. البته دقت داشته باشید که در زدن کرم پودر زیاده روی نکنید طوری که روی لبتان بماسد و باعث احساس و ظاهر ناخوشایند شود. زدن کرم پودر به عنوان لایه اولیه آرایش لب علاوه بر ماندگاری بر روی ظاهر و برجستگی لب های شما تاثیر دارد در نتیجه از این مرحله به سادگی نگذرید.

چه جوری رژ لب بزنیم؟

چه جوری رژ لب بزنیم؟

پودر فیکس بزنید؛ بدون نیاز به تزریق ژل لبایی برجسته داشته باشید

در این مرحله از یک مداد لب برای دورگیری لب های خود استفاده کنید و سعی کنید مداد لب انتخابی همرنگ رژلبی که می خواهید بزنید باشد. به یاد داشته باشید که برای افزایش ماندگاری رژ لب، بهتر است تا چند لایه رژ لب بزنید. برای زدن چند لایه رژ لب، می‌توانید از برس لب و یا قلم موی لب کمک بگیرید. بعد از دورگیری داخل لب خود را رژ بزنید و بعد از این کار با یک براش بزرگ تر روی تمام قسمت های لبتان پودر فیکس بزنید و مجدد خط لب و رژ بزنید؛ این کار باعث می شود تا لب هایی برجسته و زیبا داشته باشید.

چه جوری رژ لب بزنیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها