|

انواع استایل با شلوار جین گرل فند

کدوم شلوار جین استایلتو شیک و متفاوت می کنه؟ با شلوار جین گرل فرند خاص بودنو تجربه کن

انواع استایل با شلوار گرل فند

اگر جین بوی فرند برای فرم شما زیادی گشاد به نظر می‌ رسد، گرل فرند انتخاب بهتری برای شما است. گرل فرند، قد شما را بلندتر نشان می دهند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگر شلوار جین بوی فرند برای فرم شما زیادی گشاد و نامناسب به نظر می‌ رسد، شلوار جین گرل فرند انتخاب بهتری برای شما است. شلوارهای گرل فرند در قسمت بالایی تنگ تر و در قسمت پاها، کمی آزاد می‌ شوند و در عین شیک بودن، قد شما را بلندتر نشان می دهند. تفاوت جین گرل‌ فرند با مام ‌استایل، در فاق بلندتر و آزادی بیشتر پاهای شلوار مام ‌استایل است. شلوار جین گرل فرند نوعی کلاسیک از شلوار جین است؛ در واقع می توان گفت، مدل خاصی از شلوارهای راسته است که به اندازه یک وجب بالای مچ پا برش خورده و کوتاه می‌ باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با استایل های جذاب این شلوار زنانه بیشتر آشنا شوید.

شلوار های جین جایگاه ویژه ای در استایل های کژوال و روزمره دارند و جالب است بدانید که شلوار های جین راسته و یا گرل فرند جزو نوع های بسیار پرطرفدار و پرکاربرد هستند. حال اگر جزو افراد هستید که به پوشیدن جین و یا شلوار های راسته علاقه دارید بهتر است با اصول و قواعد ست کردن آن هم آشنا شوید.

شلوار جین گرل فرند

شلوار جین گرل فرند

شلوار جین گرل فرند و مانتو شومیزی؛ دخترانه و راحت

جالب است بدانید انواع شلوار جین از اواخر قرن نوزدهم به دنیای مد و فشن معرفی شد و از آن زمان تاکنون یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین شلوارهای زنانه شلوار گرل فرند است. این شلوار ها به دلیل استایل راحت و نسبتا آزادی که دارند برای استفاده روزمره و تمام فصل ها مناسب هستند. یکی از نکاتی که در انتخاب لباس باید به آن دقت کنید این است که مانتوهای اسپرت با شلوار های اسپرت ترکیب زیباتری نسبت به مانتوهای رسمی و با این شلوارها دارند. در نتیجه در هر فصلی که هوس پوشیدن این شلوار به سرتان زد با آن مانتو شومیزی به تن کنید، البته در فصل های سردتر بهتر است از نوع پاییزی و یا شکت ها استفاده کنید.

شلوار جین گرل فرند

شلوار جین گرل فرند

شلوار جین گرل فرند و مانتوی عروسکی؛ استایلی دوست داشتنی

مانتوهای عروسکی معمولا دارای قدهای کوتاه هستند و به خاطر همین ویژگی گزینه مناسبی برای پوشیدن با شلوارهای مام استایل و یا گرل فرند هستند. شلوار جین های گرل فرند رنگ روشن معمولا ترکیب های دوست داشتنی را به همراه مانتوهای عروسکی و تابستانی خواهد داشت. برای فصل های سردتر هم شما می توانید با شلوار جین گرل فرند در کنار تیشرت سفید راه راه، کت چرم مشکی، عینک آفتابی کلاسیک و یک کتانی سفید، استایل کژوال فوق العاده ای را برای تعطیلات آخر هفته رقم بزنید.

شلوار جین گرل فرند

شلوار جین گرل فرند

شلوار جین گرل فرند دمپا پاکتی؛ کژوال و جذاب

همانطور که در قسمت های بالاتر گفته شد یکی از تفاوت های شلوار گرل فرند با شلوار جین بوی فرند در قد کوتاه و دمپای تا شده آن است و شاید برایتان عجیب به نظر برسد ولی اکثر مردم شلوارهای گرل فرند را با دمپای تا زده آن می شناسند. اگر قصد استفاده از یک شلوار جین گرل فرند با دمپای پاکتی را دارید پیشنها د می کنیم از کتونی استفاده کنید زیرا در این حالت استایل کژوال و راحت خود را زیباتر می کنید. به عنوان بالاپوش و مانتو هم نیز در استایل های این چنینی می توانید از مانتوهای بلند و اورسایز استفاده کنید زیرا این نوع مانتوها تنها مانتوهایی هستند که در استایل های کژوال جایگاه ویژه ای دارند.

شلوار جین گرل فرند

شلوار جین گرل فرند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها