|

چطوری یه سالاد سزار مَشتی درست کنم؟

خسته نشدی انقدر گرون گرون پول سالاد سزار دادی؟ رسپیش رو یاد بگیر و خودت حرفه ای بپز

Caesar Salad Supreme

اگه دوست دارید که خودتون تو خونه یه سالاد سزار حرفه ای و توپ درست کنید که دیگه لنگش تو هیچ رستوران و کافه ای پیدا نشه این هم طرز تهیه اش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فکر میکنی تا حالا چند بار تو کافه ها و رستوران های مختلف برای سالاد سزار پول دادی؟ و حالا فکر می کنی تا به حال چند بار از این پیش غذای محبوب واقعا لذت بردی و به نظرت اون رستوران به خوبی از عهده درست کردن این سادلاد بر اومده؟ سالاد سزار به نظر پیش غذای راحتی میاد که هر کسی می تونه بشمار سه یه خوشمزه اش رو تهیه ببینه اما اگر واقعا این طوره چرا همه رستوران ها و کافه ها نمی تونند یه سالاد سزار دلچسب سرو کنند؟

اگه شما صفر تا صد طرز تهیه این پیش غذا رو بلد باشید دیگه نیازی نیست که هر بار خداد تومن بابتش پول بدید و می تونید هر زمانی که هوس کردید خیلی راحت در کمتر از 40 دقیقه این سالاد رو برای خودتون درست کنید.

طرز تهیه سالاد سزار

مواد لازم برای سالاد سزار:

سیر پوست کنده شده و خرد شده: 6 حبه

سس مایونز: 3/4 فنجان

پنیر پارمزان رنده شده: 6 قاشق غذاخوری

فیله خرد شده: 5 عدد ( می تونید از فیله ماهی، فیه مرغ یا فیله گوشت استفاده کنید انتخاب این موضوع کاملا به سلیقه خودتون بر می گرده اما پیشنهاد ما به شما اینه که برای یک بار هم شده فیله ماهی آنچوی رو امتحان کنید. )

سس ووستر شایر: 1 قاشق چایخوری

نمک و فلفل آسیاب شده: به میزان دلخواه

سس خردل دیژون: 1 قاشق چایخوری

روغن زیتون: 1/4 فنجان

نان تست مکعبی: 4 فنجان

کاهو ایرانی: 1 دسته ( البته اگر موجود نیست می تونید از کاهو پیچ هم استفاده کنید. )

طرز تهیه سالاد سزار

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، در ابتدا 3 حبه سیر را خرد کنید و در یک کاسه کوچک بریزید. سپس سس مایونز، 2 قاشق غذاخوری پنیر پارمزان رنده شده، فیله ها، آب لیمو، سس ووسترشایر و سس خردل رو به سیر ها اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد کاملا با هم ترکیب بشند، نهایتا نمک و فلفل سیاه رو هم به اون ها اضافه کنید تا خوب طعم بگیرد. بعد از این که به اندازه کافی مواد رو با هم ترکیب کردید کاسه رو داخل یخچال بگذارید تا خنک بشند.

یک تابه بزرگ رو روی حرارت قرار بدید و روغن زیتون رو بریزید تا گرم بشه و سپس 3 حبه سیر باقی مونده رو خرد کنید و به روغن داغ اضافه کنید و بپزید و هم بزنید تا رنگشون قهوه ای بشه سپس سیر ها رو از تابه خارج کنید و این بار نان های خرد شده رو داخل روغن بریزید و تفت بدید تا طعم دار بشند. نان ها رو مرتب هم بزنید تا رنگشون قهوه ای بشه، سپس نان ها رو داخل یک ظرف بریزید و با مقداری نمک و فلفل طعم دار کنید.

در مرحله بعد کاهو ها را در یک کاسه بزرگ خرد کنید و سس آماده شده را که در یخچال قرار دارد به همراه باقی پنیر و نان های طعم دار شده به کاهو ها اضافه کنید تا کاهو ها خوب به سس آغشته بشند. سالاد سزار شما آماده است، امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این پیش غذا جذاب نهایت لذت رو ببرید و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها