|

میخوای مثل سیندرلا باشی با مانتو سفید تیپ بزن؛ خوشگی که ست کردنش خیییلی آسونِ

سفید رنگ جذابیست که میانه خوبی با بقیه رنگ ها داره بنابراین خیلی ساده میشه کلی استایل شیک با مانتو سفید ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگه دنبال رنگی هستید که بتونه هم زمان حس خلوص و پاکی، طراوت و تازگی، قدرت و جذابیت و نو شدن رو القاء کنه از سفید غافل نشید. این رنگ جذاب یکی از پرکاربردترین ها در دنیای مد و فشنِ. شاید براتون جالب باشه بدونید که پای سفید به دنیای سیاست هم باز شده؛ حتما مراسم تحلیف جو بایدن را به یاد دارید در این مراسم جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مطرح آمریکایی با استایل مونوکروم سفید حاضر شد. مطمئنا انتخاب این رنگ از سوی جی.لو تصادفی نبوده او میخواسته با این رنگ حس نو شدن، جذابیت و قدرت را به مخاطبان منتقل کند. پس به جرات میتوان گفت که سفید رنگی جهانی است.

سفید رنگ جذابیست که میانه خوبی با بقیه رنگ ها داره بنابراین خیلی ساده میشه کلی استایل شیک باهاش ساخت. خوبی سفید اینِ که برای هر فضا و مکان و برای هر فصلی مناسبِ؛ درست که مانتوی سفید توی بهار و تابستون بیشتر به کار می یاد اما توی پاییز و زمستون هم میتونید با کت، پالتو، پافر و ... سفید استایلتون رو بسازید. توی پاییز که هوا خیلی سرد نیست ترکیب مانتوی سفید با کت جین آبی تیره یه ترکیب برنده است.

jennifer

ترکیب سفید و قرمز؛ مناسب برای محیط های رسمی

اگه دنبال استایلی شاد و سرزنده برای محیط های رسمی هستید از ترکیب سفید و قرمز غافل نشید. زمانی که از قرمز در کنار سفید استفاده می‌کنید تضاد عمیقی ایجاد میشه که برای محیط های رسمی خیلی مناسبِ. انواع طیف های قرمز در کنار سفید ترکیب جذابی رو ایجاد می کنند اما اگه میخواین خیلی حرفه ای مثل استایلیست ها تیپ بزنید قرمزهای روشن رو با رنگ سفید و قرمزهای تیره رو با مشکی ست کنید.

d

ترکیب سفید و مشکی؛ یه ترکیب همیشه برنده

با قاطعیت می توان گفت که ترکیب مشکی و سفید یه ترکیب همیشه برنده است. ترکیبی هماهنگ که میتونه در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز هم باشه. تیپ سفید و مشکی هم برای مهمونی های رسمی و دوستانه خوبه هم برای محیط های اداری و دانشگاه. کلا انتخاب این دو رنگ در کنار هم انتخاب هوشمندانه ای است که شیک پوشی شما رو تضمین میکنه. اگه میخواین لاغرتر به نظر برسید از رنگ سیاه بیشتر استفاده کنید.

h

ترکیب سفید و کرم؛ ساختن یه پالت رنگی روشن

اگه دوست دارید پالت رنگیتون روشن باشه از رنگ کرم در کنار مانتوی سفید غافل نشید این دو رنگ در کنار هم هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید طیف های دیگه کِرم مثل نخودی و شتری یا رنگ های پاستیلی مثل صورتی روشن و گلبهی گزینه های مناسبی هستند.

do

ترکیب سفید و آبی؛ ترکیبی که از محبوب ترین ها است

آبی یکی از محبوب ترین رنگ ها در بین مردم جهانِ که طیفی گسترده از آبی تیره (سورمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) رو در برمیگره. به گزارش شایانیوز همه طیف های آبی در کنار سفید زیبا هستند مخصوصا شلوار جین آبی که در کنار سفید استایل بی نظیری بهتون میده.

d

مانتوی سفید رو با چه کیف و کفشی ست کنیم؟

اگه جزء اون دسته از افراد هستید که فقط تو فکر خرید مانتو هستن و به سایر آیتم ها توجه نمیکنید بدونید که هیچ وقت خوشتیپ نخواهید شد. درستِ که مانتو مهم ترین آیتمِ پوشش خانم هاست اما همه آیتم ها در کنار هم میتونن از شما یه خانم شیک پوش بسازن. اگه مانتو تون سفید برای انتخاب کیف و کفش از هر رنگی میتونید استفاده کنید اما رنگ های مشکی، زرد، کرم، کالباسی، صورتی، شکلاتی، نارنجی، قرمز، طوسی و آبی بهترین ها هستند.

d

آرایش با لباس سفید و نکاتی که باید بدانید

وقتی لباس سفید می پوشید خیلی مهمِ که حتما آرایش کنید تا چهرَتون رنگ پریده و بی حال نباشه. برای میکاپ چشم ها رنگ های سرخابی، نارنجی، صورتی، طلایی و خاکستری باعث میشن چشم های شما درخشش خاصی پیدا کنه پیدا کنند. برای آرایش لب ها هم رژ لب قرمز یا نارنجی بهترین انتخاب است.

d

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها