|

سریال های جذاب

پنج سریال جذاب مخصوصا واسه تینیجر ها ؛ وَخی که خفن ترین ها ایناس که میگَمِت

اگه دنبال لیستی از سریال های خوب و جذاب برای تمشا می گردی که وقت هدر دادن نباشه بهت پیشنهاد می کنم یه سر به لیست ما بزنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها تعداد سریال های جذابی که از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند و داستان جذابی رو هم ارائه میدند خیلی زیاد شده به حدی که شاید برای افرادی که خیلی اهل تماشای فیلم و سریال های مختلف نیستند انتخاب کردن بین گزینه ها کار سختی شده باشه و ندونند که بهتره اوقات فراغتشون رو با چه سریالی پر کنند. حالا شما هم اگر به دنبال یکی دو تا سریال خوب هستید که داستان جالب و کشش داری داشته باشه بهتون پیشنهاد می کنیم که این سریال ها رو ببینید. البته این نکته رو هم باید یادآور بشیم که این سریال ها بیشتر برای تینیجر ها یا افرادی که از تماشای سبک و استایل تینیجری خوششون میاد مناسبه و قرار نسیت با داستانی مثل بریکینگ بد یا بازی مرکب رو به رو باشید.

1.چیزهای عجیب – 2016

سریال چیز های عجیب و یا اتفاقات عجیب در ژانر درام، فانتزی ساخته شده و داستان از جایی شروع میشه که در دهه 80 میلادی ناگهان یک پسر ناپدید می شود پس تمامی اهالی شهر از پلیس محلی گرفته تا دوستان او همگی در پی حل معمای گم شدن او هستند. و اما ایده اصلی داستان که شاید برایتان جالب باشد حول محور جهان های موازی میچرخد. این سریال که تا کنون 4 فصل از آن پخش شده تونسته در هر فصل هم نظر مثبت منتقدین و هم نظر مثبت مخاطبین رو به خودش جلب کنه برای همین هم تماشا کردن اون خیلی ریسکی نخواهد بود.

امتیاز IMDb : 8.2 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 92 / 100

امتیاز Filimo: 96  / 100

سریال های جذاب

2.ریوردیل – 2017

به گزارش شایانیوز، برای اون هایی که عاشق سریال های رازآلود و داستان های مرموز و پر رمز و راز هستند ریوردیل یک انتخاب خوب است چرا که این سریال داستان شهری را روایت می کند که به نظر شهری پر زرق و برق و دوست داشتنی است اما در حقیقت راز ها و اسرار تاریکی در زیر این شهر پنهان شده که حالا عده ای در پی کشف این راز ها هستند.

امتیاز IMDb : 6.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 81 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

سریال های جذاب

3.آنه با یک ئی – 2017

شکی نیست که مطمئنا شما داستان آنه شرلی دختری با موهای نارنجی را می دانید، دختری که ذاتا یک مبارز است و با مهربانی اش دل هر کسی را که بخواهد به دست می آورد. آنه دختری است که یاد می گیرد چطور باید با سختی های زندگی مبارزه کند. سریال آنه با یک ئی نیز باری دیگر به داستان این دختر جوان زیبا باز می گردد و یک بار دیگر این داستان را برای ما روایت می کند. اگر چه که این سریال نتوانست آن طور که باید و شاید مورد استقبال منتقدین قرار بگیره اما باور کنید که تماشای اون برای شما لذت بخش خواهد بود.

امتیاز IMDb : 8.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 63 / 100

امتیاز Filimo: 96  / 100

سریال های جذاب

4.هرگز تا به حال نداشته ام – 2020

همه ما در زندگی هایمان دوره هایی را پشت سر گذاشته ایم که گذر کردن از آن ها اگر چه با نگاه کردن به گذشته آسان به نظر می آید اما در واقع موقعیتی دشوار و دردناک بوده اند که به زحمات توانسته ایم از پسشان بر بیاییم. هرگز تا به حال نداشته ام داستان دختری است که پس از گذر از چنین موقعیتی سعی می کند تا دوباره زندگی خود را بسازد اما گاهی زندگی سخت تر از آن است که ما انتظار داریم.

امتیاز IMDb : 7.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 93 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

سریال های جذاب

5.با عشق، ویکتور – 2020

یکی دیگه از سریال های درام و دوست داشتین ای که می تونید برای تماشا در اوقات فراغت خودتون انتخاب کنید سریال با عشق، ویکتور است که البته ژانر آن تنها به درام خلاصه نمی شود و برای توصیف آن باید عنوان درام کمدی رو انتخاب کرد. این سریال که در 3 فصل ساخته شده به داستان زندگی پسری به نام ویکتور می پردازد که به زیبایی چالش هایی رو که او در یک دوره ای از زندگی باهاشون دست و پنجه نرم  می کند برای ما به تصویر می کشد.

امتیاز IMDb : 8.2 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 92 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

سریال های جذاب

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سریال های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها