|

مینی سریال خوب چی ببینیم

پنج مینی سریال توپ واسه بالای هیژژژدها که با خانواده باس دید؛ هر ژانری هم بخوای هست

اگه دنبال یه راه ساده می گردی که آخر هفته ای با خانواده همگی با هم از انجام دادنش لذت ببرید هیچی مثل تماشای یه مینی سریال جذاب جواب نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شده تا حالا یه سینمایی ای رو ببینید و اونقدر دوستش داشته باشید که با تموم شدنش احساس کنید خیلی زود به پایان رسید و دوست داشتید کمی بیشتر در دنیای اون داستان باقی می موندید؟ و یا بر عکس شده تا حالا یک سریالی رو ببینید اما به خاطر تعداد قسمت های زیادی که داره خسته بشید و منتظر تموم شدنش باشید یا این که نیمه کاره سریال رو رها کنید؟ اگر هر کدوم از این موارد براتون پیش اومده باشه اصلا موضوع عجیبی نیست و شما تنها نیستید. اما می دونید چی می تونه از این حس و حال جلو گیری کنه؟ یه مینی سریال جذاب و درجه یک که داستانی قوی و کشش دار برای گفتن داشته باشه.

اگر تا به حال مینی سریال تماشا نکردید باید بهتون بگیم که تماشای یک مینی سریال واقعا لذت بخشه و معمولا هم گیرایی خیلی بالایی داره اما با این حال مثل هر چیز دیگه ای در زمینه مینی سریال هم خوب و بد وجود داره. اگر  به دنبال یکی دو تا مینی سریال خوب می گردید که آخر هفته بشینید پاش و حسابی غرق در لذت بشید دقیقا جای درستی اومدید که ما چند تا از بهترین ها و خفن ترین هاش رو بهتون معرفی می کنیم.

مینی سریال خوب چی ببینیم

1.بی خدا – 2017

طرفداران ژانر اکشن و وسترن مطمئنا از تماشای مینی سریال هفت قسمته بی خدا لذت خواهند برد. داستان بی خدا از این قرار است که جنایت کاری به نام فرانک در دهه 80 امریکا وقتی متوجه خیانت دوستش روی می شود به همراه دار و دسته اش برای انتقام از او عازم نیو مکزیکو و معدنی قدیمی می شود که تمام کارکنان آن خانم هستند.

امتیاز IMDb : 8.3 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 83 / 100

امتیاز Filimo: 80 / 100

مینی سریال خوب چی ببینیم

2.اشیای تیز – 2018

اشیای تیز به کارگردانی ژان مارک ولی مینی سریالی هشت قسمته در ژانر تریلر روانشناختی می باشد که زمان پخش به طرز قابل توجهی مورد تحسین منتقدین و مخاطبین قرار گرفت. اشیای تیز داستان خبرنگاری است که درگیر بیماری خود زنی می باشد. این خبرنگار برای تحت پوشش دادن اخبار مربوط به دو قتل عازم شهر دوران کودکی اش می شود و در حالی که در پرونده قتل ها به دنبال جواب می گردد با معماهای حل نشده زندگی خودش نیز هم رو به رو می شود.

امتیاز IMDb : 8.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 92 / 100

امتیاز Filimo: 90 / 100

مینی سریال خوب چی ببینیم

3.چرنوبیل – 2019

یکی از دردناک ترین و تلخ ترین اتفاقاتی که در تاریخ بشر رخ داده است واقعه چرنوبیل در سال 1986 می باشد که حیات در اروپا را به خطر انداخت و نهایتا تلاش و فداکاری عده زیادی از مردم باعث شد تا اروپا از این فاجعه جان سالم به در برد. به علاوه نقش شوروی در پنهان کاری های مربوط به این فاجعه انسانی نیز از دیگر مسائل مورد بحث در این مینی سریال می باشد. باور کنید یا نه این درام تاریخی شما را میخکوب صفحه نمایش می کند. جالب است بدانید که این سریال برخی از روایت های ناشناخته یا کمتر مورد توجه قرار گرفته را بررسی می کند که تاثیر شگرفی در فروکش کردن آن واقعه داشته اند.

امتیاز IMDb : 9.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: 99 / 100

مینی سریال خوب چی ببینیم

4.گامبی وزیر – 2020

به گزارش شایانیوز، گامبی وزیر سریالی در ژانر درام و خانوادگی است که روایت دوره ای از زندگی یک شطرنج باز به نام بث را روایت می کند، دختری یتیم و بی پنها و درگیر مواد مخدر که پس از کشف استعدادش در شطرنج به یکی از بهترین بازیکنان شطرنج تبدیل می شود. جالبه بدونید که در زمان پخش، این سریال موفق شد به عنوان پر بیننده ترین سریال نتفیلیکس دست پیدا کند.

امتیاز IMDb : 8.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 96 / 100

امتیاز Filimo: 99 / 100

مینی سریال خوب چی ببینیم

5.میر از ایست تاون – 2021

یکی از جذاب ترین مینی سریال های اکشن جنایی ای که می تونید تماشا کنید مسلما میر از ایست تاون است. این سریال داستان کارگاهی است که درگیر پرونده قتلی مهم است که باید سریع تر آن را به نتیجه برساند اما از طرف دیگر زندگی اش در آستانه فروپاشی است و باید در همین حال برای حفظ زندگی خودش هم تلاش کند. علاوه بر اینکه این سریال حسابی مورد تحسین و تقدیر منتقدین قرار گرفت بازی کیت وینسلت نیز به عنوان نقش اول در این مینی سریال یکی از نقاط عطف آن می باشد.

امتیاز IMDb : 8.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: 99 / 100

مینی سریال خوب چی ببینیم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه مینی سریال های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها