|

سینمایی موزیکال چی تماشا کنیم؟

پنج تا سینمایی توپ با تم موسیقی واسه اونایی که بدون آهنگ روزشون شب نمیشه؛ بهترینان هااا

اگه عشق آهنگ و موسیقی هستی پس با این فیلم های موزیکال یه حال اساسی به خودت بده که بهترین هاش رو برات جمع کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- موسیقی و سینما دو صنعت متفاوت هستند که هر کدوم هم طرفدار های پر و پا قرص خودشون رو دارند و برای بعضی از اون ها حتا یک روز زندگی بدون گوش دادن به موسیقی یا تماشای یک فیلم خوب اصلا معنایی نداره. خیلی از افراد ممکنه با خودشون این طور فکر کنند که اگرچه صنعت فیلم سازی اساسا بسیار وابسته به موسیقی می باشد اما ترکیب این دو با تمرکز بر موسیقی خوب از آب در نمیاد، یا به قول خودمون فیلم های سینمایی موزیکال اصولا کارهای خوب و درست حسابی ای نیستند؛ اما ما قصد داریم تا تعدادی از بهترین فیلم های سینمایی ای رو که با این ژانر ساخته شدند به شما معرفی کنیم که با دیدنشون قطعا نظرتون عوض میشه.

سینمایی موزیکال چی تماشا کنیم؟

1.یک بار – 2007

سینمایی یک بار به کارگردانی جان کارنی فیلمی درام، عاشقانه و موزیکال است که در سال 2007 به روی پرده رفت که از همان ابتدا توجه منتقدین و مخاطبین رو به خودش جلب کرد. این سینمایی که داستان دو موزیسین ایرلندی در دوبلین می باشد به خاطر موسیقی های بی نظیری که دارد مورد تحسین قرار گرفت، موسیقی هایی که توسط گلن هنسارد و مارکتا ایرگلووا اجرا شدند، البته که علاوه بر موسیقی این دو هنرمند در ایفای نقش خود به عنوان بازیگر نیز بسیار موفق عمل کردند.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

سینمایی موزیکال چی تماشا کنیم؟

2.دوباره شروع کن – 2013

پس از سینمایی یک بار، جان کارنی بار دیگر با یک سینمایی موزیکال به میدان باز می گردد این بار با فیلم کمدی موزیکال دوباره شروع کن. این سینمایی نیز مانند یک بار مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت و ترانه اصلی آن به نام ستاره های گمشده نامزد چندین جایزه شد. کیرا نایتلی و مارک رافلو از ستارگان این سینمایی می باشند که مطابق انتظار بسیار خوب توانستند نقش های خود را ایفا کنند.

امتیاز IMDb : 8.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 83 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

سینمایی موزیکال چی تماشا کنیم؟

3.ویپلش – 2014

ویپلش یا شلاق سینمایی ای در ژانر درام و موزیکال می باشد که بر خلاف اکثر سینمایی های موزیکال هیچ خواننده ای در آن حضور ندارد و در اصل این سینمایی داستان نوازنده درام یک گروه موسیقی است که تمام تلاش خود را می کند تا به نوازنده شماره یک درام تبدیل شود اما این راه بسیار سخت تر از آن است که به نظر می رسد حتا اگر در مسیر درست آن قرار بگیری. ویپلش یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین سینمایی های موزیکالی است که می توانید تماشا کنید، و شک نداشته باشید که از تماشای این سینمایی لذت خواهید برد.

امتیاز IMDb : 8.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 94 / 100

امتیاز Namava: 94  / 100

سینمایی موزیکال چی تماشا کنیم؟

4.ستاره ای متولد شد – 2018

ستاره ای متولد شد از آن دست فیلم های سینمایی است که هر چند سال یک بار کارگردانی به خودش جرئت می دهد تا آن را به روی پرده ببرد و سال 2018، نوبت بردلی کوپر بود که این سینمایی را با همراهی لیدی گاگا، خواننده و ترانه سرای مشهور به روی پرده ببرد. ستاره ای متولد شد از آن دست فیلم های سینمایی ایست که تا مدت ها بعد هم همچنان دوست دارید تا موسیقی آن را گوش کنید و از شنیدن صدای زیبای لیدی گاگا لذت ببرید.

امتیاز IMDb : 7.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 90 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

سینمایی موزیکال چی تماشا کنیم؟

5.راکت من – 2019

راکت من یکی دیگر از فیلم های درام موزیکالی است که تماشای آن شدیدا پیشنهاد می شود اما تفاوت عمده این سینمایی با دیگر آثار معرفی شده این است که راکت من ژانری زندگی نامه ای دارد و راوی دوره ای از زندگی هنرمند معروف و مشهور التون جان می پردازد. خواننده و ترانه سرای انگلیسی ای که به عنوان یکی از پر فروش ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران معرفی می شود.

امتیاز IMDb : 7.3 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 89 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

سینمایی موزیکال چی تماشا کنیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها