|

کتاب های پر فروشی که باید خواند

پنج کتاب پرفروشی که شاید کمتر ازشون شنیده باشی؛ با این کتابا حال و حول به راااهه دیگه

اگه از اون دست آدمهایی هستی که همیشه قبل از خرید به لیست پر فروش ها نگاه می کنی بیا که چند تا از بهترین ها رو برات لیست کردم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای اون هایی که به دنیای کتاب ها و ادبیات علاقه زیادی دارند چندان اهمیتی نداره که یک کتاب در لیست پر فروش ها قرار داره یا نه بلکه برای اون ها مهم اینه که اثری که در حال خواندن هستند حرف تازه و مهمی برای گفتن داشته باشه و یا اگر موضوع تکراری ای رو هم بیان میکنه اون رو به شیوه ای دیگر و با جزییاتی تازه عنوان کند با این اوصاف چه در دنیای سینما و چه در دنیای ادبیات فروش بالای یک اثر نشانگر محبوبیت آن اثر است اگر چه که همیشه هم نیم شود به صرف محبوب بودن یا بهتر است بگوییم فروش بالای یک کتاب به آن اعتماد کرد و آن را در لیست بهترین ها قرار داد.

کتاب های پر فروشی که باید خواند

با همه این اوصاف مطمئنا همان طور که شما خودتان هم می دانید خیلی از اوقات فروش بالای یک اثر به خاطر شاهکار بودن آن اثر است. با این همه گاها ما هنوز فرصتی برای خواندن بسیاری از آن آثار پیدا نکرده ایم، حتا این امکان وجود دارد که در میان خروار کتاب هایی بی نظیری که از گذشته تا به امروز در ادبیات جهان به چاپ رسیده اند بسیاری از آن ها را فقط نامشان را شنیده باشیم و حتا ندانیم موضوع آن ها در رابطه با چیست. به همین ترتیب در ادامه ما لیست کوتاهی از تعدادی از پرفروش ترین و محبوب ترین آثار ادبی را به شما معرفی کرده ایم که شاید نام آن ها را نشنیده باشید اما از بهترین ها هستند و خواندن آن ها را شدیدا به شما پیشنهاد می دهیم.

1.سپس هیچ کدام باقی نماندند اثر آگاتا کریستی

آگاتا کریستی ملکه ادبیات جهان آن قدر نامش پر وقار هست که نیازی نباشد درباره آثار او صحبت کرد اما غالبا برای آن هایی که خیلی اهل کتاب نیستند بانو کریستی با نام های هرکول پوآرو و خانوم مارپل گره خورده است در حالی که یکی از برترین و شاهکار ترین خلق های او رمان جنایی سپس هیچ کدام باقی نماندند می باشد در واقع خود نویسنده و حتا بسیاری از منتقدان بر این باورند که این اثر شاهکار ترین کار او می باشد.

2.داستان دو شهر اثر چارلز دیکنز

به گزارش شایانیوز، چارلز دیکنز برای ما ایرانی ها معمولا با کتاب هایی نظیر دیوید کاپرفیلد و آرزوهای بزرگ شناخته میشود اما مهم ترین و پر فروش ترین اثر این نویسنده شهیر انگلیسی داستان دو شهر است که مهم نیست نام آن را قبلا شنیده اید یا نه مهم این است که در اولین فرصت برای خواندن آن وقتی در نظر بگیرید چرا که داستان دو شهر نه تنها یکی از مهم ترین آثار چارلز دیکنز بلکه مهم ترین آثار ادبیات انگلستان به شمار می رود.

کتاب های پر فروشی که باید خواند

3.مغازه خودکشی اثر ژان توله

ژان توله نویسنده فرانسوی در سال 2006 یکی از برترین آثار خود را در ژانر کمدی سیاه به چاپ رساند. مطمئنا شما تا به حال بار ها ضرب المثل خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است را شنیده اید، خب مغازه خودکشی دقیقا اثری است که شما را به خنده می اندازد اما خنده ای تلخ که غم از سراسر آن می بارد غم به خاطر این که ممکن است با شخصیت های کتاب احساس همزاد پنداری کنید.

4.جز از کل اثر استیو تولتز

بعض از کتاب ها به قدری معروف میشوند که سرت را هر طرف که بر میگردانی جمله ای، عبارتی یا پاراگرافی از آن را میبینی و آن قدر محو آن میشوی که برای خواندن آن اثر لحظه شماری می کنی جز از کل نیز یکی از همین شاهکار هاست. اثر فاخر استیو تولتز به عنوان یکی از برترین و مهم ترین آثار ادبیات استرالیا شناخته میشود که البته در سر تا سر دنیا مورد استقبال قرار گرفت ما هم به شما پیشنهاد می کنیم که آن را بخوانید.

5.شدن اثر میشل اوباما

قدرتمند ترین بانوی سیاهپوست امریکا، میشل اوباما، بانوی اول امریکا در سال 2018 رمان شدن را منتشر کرد، رمانی که در وهله اول پیش از ورق زدن آن  با خودتان فکر کنید که یک رمان سیاسی است اما در واقع رمانی است که هم جنبه اتوبیوگرافی دارد و هم برخلاف بسیاری از آثار امریکایی، به واقعیت پیوستن رویای امریکایی را نشان میدهد، به علاوه این که دورن مایه اصلی داستان به اتحاد انسان ها می پردازد. به هر حال خواندن این اثر خالی از لطف نخواهد بود.

کتاب های پر فروشی که باید خواند

لازم به ذکر است که تمامی آثار ذکر شده در بالا به فارسی ترجمه شده اند و شما می توانید با خیال راحت به خواندن آن ها بپردازید.

به نظر شما کاربران شایانیوز چه کتاب های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری زندگیت و قشنگ تر کنی به صفحه کتابخونه ما سر بزن تا با کتاب های خوب دنیات و بسازی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها