|

چطوری کمدی خوشبو داشته باشیم؟

دوست داری کمدِ شومیز مومیز و باقی وسیله هات مثل بوتیکا خوشبو باشه؟ ترفندش اینه که میگم

اگر دلت می خواد که هر بار در کمدت رو باز میک نه یک بوی خوش و معطر رو استشمام کنی با چند تا ترفند ساده می تونه به راحتی به دستش بیاری.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دقت کردید بوتیک ها و مغازه های خیلی شیک و درجه یک همیشه بوی مطبوعی دارند و زمانی که لباس ها رو از روی رگال بر می دارید بوی بسیار خوشایندی به مشامتون میرسه؟ و حتا زمانی که خرید می کنید تا چند روز اول اون لباس نو، کمدتون رو هم خوشبو می کنه! خب فکر می کنید علت این اتفاق چیشه؟ به نظرتون صاحبان بوتیک ها و مغازه های بزرگ راه میرند و به لباس ها عطر می پاشند؟ مطمئنا نه، بلکه با استفاده از ترفند های ساده کاری می کنند که رگال لباس هاشون همیشه معطر و خوش بو باشه حالا می خواد رگال مانتو شلوار باشه یا شومیز و پیرهن مجلسی.

خوش بو کردن کمد لباس ها

اگر شما هم دوست دارید که کمد اتاقتون مثل رگال های یه بوتیک همیشه خوش بو باشه و لباس هاتون همیشه بوی نویی بدند بهتره که از ترفند های خوشبو کردن کمد استفاده کنید حالا اینکه این ترفند ها چی هستند رو در ادامه ما براتون جمع آوری کردیم.

1.تفاله قهوه از بین برنده هر بوی نامطبوعی

هیچی مثل تفاله های قهوه نمی تونه انقدر غالب باشه و بی دردسر و به صورت کاملا طبیعی بوی خوش رو در یک فضا ایجاد کنه. برای استفاده از تفاله قهوه تنها کاری که باید انجام بدید اینه که یک ظرف رو با تفاله های قهوه ای که تازگی نوش جان کردید پر کنید و بعد روی در ظرف چند تا سوراخ ایجاد کنید و ظرف رو داخل کمدتون قرار بدید. به خاطر داشته باشید که نهایتا هر یک ماه یک بار باید تفاله ها رو دور بریزید و مجددا قهوه جدید جایگزینشون کنید.

پسماند قهوه

2.توپ های پنبه ای خوش بو و مطمئن

اگر کمد بزرگی دارید یا خیلی طبقه طبقه است بهتره که از توپ های پنبه ای استفاده کنید علاوه بر اینکه جا نمی گیرند درست کردنشون هم دردسر نداره. کافیه چند تکه پنبه رو به صورت توپ، قل قلی کنید و روی هر کدوم چند قطره از اسانس مورد علاقتون رو بریزید و نهایتا توپ ها رو در قسمت های مختلف کمد قرار بدید.

به گزارش شایانیوز، برای اسانس هم می تونید از انواع اسانس های مختلف استفاده کنید اما وانیل، لیمو، کاپیتان بلک، پرتقال و اسطوخودوس معمولا کارایی بیشتری دارند و بوشون هم همه پسنده.

3.جوش شیرین چوب جادویی هر کاری که می خواید انجام بدید

هر خانوم و آقای خوش سلیقه ای باید مقداری جوش شیرین توی کابینت خونه خودش داشته باشه چون این ماده یه معجزه گر واقعیه، یعنی هر جا که به بن بست خوردید می تونید برید سراغش. در رابطه با خوش بو کردن کمد هم همین طوره. جوش شیرین خاصیت جذب بوی نامطبوع داره به همین خاطر فقط کافیه کمی از اون رو داخل ظرف بگذارید و بعد توی کمدتون قرار بدید. البته باید توجه داشته باشید که خود جوش شیرین بوی خاص و جذابی نداره، در واقع بیشتر کاربردش اینه که هرگونه بوی نامطبوع رو از کمد شما دور کنه.

جوش شیرین حتا می تونه برای از بین بردن بوی بد کفش هم به طرز باورنکردنی ای موثر عمل کنه. مقدار کمی جوش شیرین داخل یک جوراب بریزید و اون رو داخل کفش قرار بدید. خیلی سریع تاثیر این ماده جادویی رو در از بین رفتن بوی بد کفشتون خواهید دید.

جوش شیرین

شما کاربران شایانیوز برای خوش بو شدن کمد لباس ها و وسایلتون از چه راه کار هایی استفاده می کنید؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: setshowiran

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها