|

اصول شیک پوشی

اینجوری تیپ دو نفره بزنید؛ ستای جذاااب آبی واسه خانوم مانتویی و آقای خوشتیپش

اولین قدم برای داشتن یه استایل دو نفره شیک انتخاب رنگِ باید رنگ هایی رو انتخاب کنید که هر دو دوست داشته باشید و بهتون بیاد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها ست کردن لباس بین زن و شوهرها حسابی ترند شده و خیلیا چنین استایلی رو نمادی از عشق، مشارکت و استحکام در روابط میدونن. البته لباس پوشیدن به سبک شریک زندگی چیز جدیدی نیست بلکه قدمتی بیست ساله داره اما این روزها به لطف شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام رونق بیشتری گرفته.

اولین قدم برای داشتن یه استایل دو نفره شیک انتخاب رنگِ مناسبِ. باید رنگ هایی رو انتخاب کنید که هر دو دوست داشته باشید و متناسب با رنگ پوستِ جفتتون باشه. خیلیا فکر میکنن برای داشتن یه استایل دو نفره جذاب باید لباس ها کاملا شبیه به هم باشه یعنی از لحاظ جنس و طرح باید یکسان باشه که امر دشواری است پس بهترین کار اینِ که از طیف های رنگی مشابه استفاده کنید.

به عنوان مثال اگه قراره با رنگ های سرمه ای و صورتی استایل دو نفره بسازید کافیه این رنگ ها توی استایل جفتتون باشه. مثلا اگه شال خانوم صورتیه آقا هم میتونن از کراوات صورتی استفاده کنن اما اینکه جنس پارچه یا طرحشون با هم متفاوتِ مهم نیست.

B

توی این سری از مطالب میخوایم بهتون بگیم که با رنگ های مختلف چجوری یه استایل دو نفره جذاب بسازید. هدف اصلی اینِ که آسون ولی خوشگل تیپ دو نفره بزنید. امروز سراغ رنگ آبی رفتیم و میخوایم بهتون بگیم که چجوری باهاش یه استایل شیک واسه خودتون بسازید پس ما با همراه باشید.

index

آبی رو بیشتر بشناسیم

به گزارش شایانیوز آبی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها بین مردم جهانِ چرا که طیف های مختلفش تقریبا با هر رنگ پوستی هماهنگی داره علاوه بر این برای همه موقعیت ها اعم از رسمی و غیر رسمی مناسبِ. آبی تیره (سرمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف این رنگ شناخته میشن. به طور کلی آبی میتونه با سایه های خودش و با رنگ هایی مثل قرمز، زرد، بنفش، سبز، نارنجی، سرخابی و یاسی و همچنین رنگ های خنثی ست بشه.

er

توی خانواده آبی سرمه ای یکی از رنگ هایی است که میشه راحت باهاش یه ست دو نفره خوشگل ساخت. این رنگُ میتونید با طیف های دیگه آبی ست کنید علاوه بر این رنگ هایی مثل طوسی، صورتی و زرشکی هم با سرمه ای هارمونی جذابی رو میسازه. اگه تصمیم دارید با این رنگ جذاب یه تیپ دو نفره بزنید باید آیتم اصلی استایلتون که برای آقا کت و شلوار و برای خانوم مانتو هست رو از این رنگ انتخاب کنید.

S

خب حالا اول استایل خانوم بسازیم بعد بریم سراغ استایل آقا. مانتوی سرمه ای رو میتونید با شلوار سفید و شال طوسی ست کنید. برای کیف و کفش هم میتونید سراغ مشکی برید. حالا اگه بخوایم با این رنگا استایل آقا رو بسازیم باید بگیم که کت و شلوار سرمه ای با پیراهن سفید و کراوات یا جلیقه طوسی یه استایل جذاب مردونه بهتون میده.

g

قرمز هم یکی دیگه از رنگ هایی است که در کنار سرمه ای ترکیب جذابی رو میسازه. اگه مانتو یا پالتوی سرمه ای دارید میتونید اکسسوری ها رو از خانواده قرمز انتخاب کنید. برای استایل آقا هم میتونید کت و شلوار سرمه ای رو با کراوات قرمز و کمربند زرشکی ست کنید.

a

حالا اگه میخواین استایلتون با آبی روشن بسازید برای بقیه آیتم ها میتونید سراغ کرم، سفید، طوسی، عسلی و طیف های دیگه آبی مثل سرمه ای برید. مانتوی آبی روشن با شلوار کرم و کیف و کفش آبی یا عسلی یه استایل بی نظیر بهتون میده. آقایون هم میتونن کت و شلوار آبی رو با پیراهن سرمه ای و کراوات آبی ست کنند. از ترکیب مانتوی آبی روشن با شلوار سفید و کفش آبی و شال طوسی هم غافل نشید. آقایون هم میتونن کت و شلوار آبی رو با پیراهن طوسی و کراوات آبی ست کنند.

blu

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها