|

ترفندای خونگی رفع سیاهی انگشتر نقره؛ اینجوری نقرتُ درخشان کن و رعشه بندازه به دل همه

انگشتر نقره به مرور زمان سیاه میشه و خیلیا ترفند رفع تیرگیش رو نمیدونن. اینجا قراره ساده ترین روش های تمیز کردن انگشتر نقره رو یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مهم ترین لوازم خانومای لوکس و خوش پوش بی تردید جواهرات اونا به حساب میاد و از جذاب ترینشون انگشتر نقره اس که بخاطر اینکه میشه با کلی لباس و استایلای جورواجور ستش کرد، طرفدارای زیادی داره. تا به اینجا ترفندای خونگی بسیاری واسه تمیز کردن وسایل آشپزخونه و جذاب تر کردن فضای داخلی خونه یاد گرفتین.

الان وقتشه که یه دستی به سر و گوش جواهرات نقرتون بزنین که بخاطر تیره شدنشون مدت زیادیه گوشه کمد دارن خاک میخورن. بیاین ببینین با چند تا ترفند ساده و جذاب چه آسون میشه انگشترای نقره رو مثل روز اولش کرد. اگه علاوه بر ظاهر خونتون، به جذابیت های ظاهری خودتون هم اهمیت میدین پس ادامه متن رو از دست ندین:

Q

با خمیر دندون سریع و راحت انگشترتو جینگول کن!

یکی از روش هایی که میتونین ظاهر جذاب انگشتر نقرتون رو بهش برگردونین، استفاده از خمیر دندونه که هم به صرفه اس و هم اینکه همیشه در دسترستون هست. واسه این کار یه ذره از خمیر دندونُ روی یه پارچه تمیز بمالین و باهاش قسمت های تیره انگشتر رو بسابین. زمانی که کارتون تموم شد با یه پارچه دیگه انگشتر رو از هر چی اثر خمیر دندونِ پاک کنید و ببینین درخشش چه رعشه ای به دل میندازه!

F

نشاسته ذرت بابِ هر چی نقره اس!

برای اینکه بتونین یه انگشتر جذاب به خودتون هدیه بدین، استفاده از نشاسته ذرت رو پیشنهاد میدیم. برای استفاده از این ترفند باید نشاسته ذرت به میزان لازم رو با آب ترکیب کنین تا یه حالت خمیری به خودش بگیره. حالا این خمیر به دست اومده رو بذارین رو بخش های تیره انگشتر و صبر کنین خشک بشه.  بعدش با یه مسواک یا پارچه زبر سعی کنین تمام خمیرُ از انگشترتون جدا کنید.

ds

واسه تمیز کردن نقره از ژل ضدعفونی غافل نشو!

اگه تابحال فقط از ژل ضدعفونی کننده دست فقط برای همین کار استفاده می کردین، پس باید بگیم نصف زندگیتونُ باختین. این ژل باب رفع سیاهی نقره اس و با این ماده باحال میتونین برقی به انگشتر نقرتون بندازین که چشم همه رو بگیره. واسه این کار بهتره ژلُ روی پارچه نرمی قرار بدین و به آرومی روی نقره بکشید. بعدش انگشتر رو با یه پارچه تمیز خشک کنین و از جذابیتی که بهش دادین، کیف کنید.

fd

با خوشمزه ترین سس دنیا انگشتر نقره تو برق بنداز!

یکی از ترفندایی که برای تمیز کردن انگشتر نقره و رهایی از هر چی سیاهی و تیرگی برجای مونده حسابی به کار میاد، سس گوجه فرنگیه. این سس علاوه بر اینکه طعم فوق العاده خوشمزه ای داره، یه پاک کننده خفن واسه انگشتر نقره به شمار میره. برای دیدن معجزه این سس باید یه مقداری ازشُ روی پارچه یا حوله ای بریزین و بخش های تیره انگشتر نقره رو به این سس آغشته کنین.

در صورتی که حس کردین سس تاثیری نمیگذاره، باید سس رو به مدت 15 دقیقه بذارین رو انگشتر بمونه و بعدش با یه پارچه نرم و تمیز تمام سس ها رو پاک کنین و انگشتر رو بشورین. اگه انگشترتون دارای درزهاییه که اونا هم سیاه شدن، پس با یه مسواک این سس رو به قسمت های دور از دسترس هم برسونین تا در پایان کار یه انگشتر بی بدیل و درخشان داشته باشید.

gfj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها