|

ترفندای خونگی واسه تمیز کردن آینه؛ اینجوری خیلی شیک و سرعتی شیشه آینه رو برق بنداز

تمیز بودن آینه از هر لکه و الودگی یه نمای تازه به خونتون میبخشه و قراره اینجا کلی ترفند جذاب واسه رهایی از این لکه ها یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگه جزو اون دسته از افرادی هستین که به محض بلند شدن از خواب دوست دارین خودتونو تو آینه نگاه کنین و انرژی بگیرین و به این کار توجه ویژه ای دارید، پس باید اهمیت تمیز بودن آینه رو بدونید. درواقع خیلی از لوازم خونه مثل هود و سینک در معرض لکه های جورواجور هستن که تابحال ترفندای خونگی واسه رهایی از این لکه ها رو یاد گرفتین.

اما آینه در هر خونه ای یه جایگاه ویژه داره و شاید تمیزی اون چندان توجهی جلب نکنه، ولی آلوده بودن و لکه دار شدنش میتونه نمای تمیز کل خونه رو زیر سوال ببره. واسه همین هم باید روش های تمیز کردن لکه های آینه رو یاد بگیرین تا یه خونه تر و تمیز و شیک داشته باشید که رو دستش نیس. به همین دلیل هم قصد داریم ترفندای خونگی اصولی و سرعتی رو برای رهایی از لکه های برجای مونده روی آینه یاد بگیریم. پس با ما همراه باشید:

w

سرکه سفید، راه حلی طلایی برای لکه بری آینه!

یکی از روش هایی که برای رهایی از شر لکه های بدشکل آینه میخوایم معرفی کنیم، استفاده از ترکیب آب و سرکه سفیده که واسه لکه بری حسابی جوابه. برای این کار کافیه سرکه رو به با آب به نسبت 1 به 4 ترکیب کنین که بهتره پیمونه رو بر حسب فنجون در نظر بگیرین و خوب با هم مخلوط کنید.

پس از این کار ترکیب به دست اومده رو توی افشانه بریزین و به سمت لکه های آینه اسپری کنید. دقت داشته باشید که در تمیز کردن لکه های آینه تنها ماده تمیز کننده اهمیت نداره و پارچه ای که برای حذف لکه ازش استفاده میکنین هم مهمه. بدین منظور بهتره از یه روزنامه به شکلی که روی شیشه آینه خط و خش نندازه یا پارچه نخی تمیز کمک بگیرین. با این کار انگاری یه آینه تمیز و جدید رو به خونتون آوردین.

s

از استون واسه درخشان کردن آینه غافل نشو!

در صورتی که دوست دارین علاوه بر تمیز شدن لکه های آینه، شیشه اون رو براق و درخشان ببینید، پس اینو بدونین که استون بهترین گزینه برای این کار خواهد بود. برای این کار بهتره پنبه یا پدهای مخصوص پا کردن میکاپ رو به استون آغشته کنین و به آرومی روی شیشه آینه بکشید.

با این کار هر چی لکه موندگار و سخت روی شیشه اس به راحتی از بین میره. برای اینکه آینه رو درخشان کنین با یه دستمال نخی و تمیز با فشار روی شیشه بکشی تا هیچ اثری از لکه ها باقی نمونه. البته پیش از این کار حتما از میزان مقاومت شیشه آینه در برابر فشارهای وارده مطمئن بشین.

f

خوشبوکننده هوا، راهی مطبوع برای رهایی از لکه های آینه!

شاید باورکردنی نباشه ولی شما میتونین از خوشبوکننده هوا برای لکه بری آینه هم استفاده کنین. این روش شاید چندان معمول نباشه، ولی چون علاوه بر تمیز کردن لکه های آینه بوی مطبوعی هم به اون میبخشه، پس یه روش فوق العاده به حساب میاد. برای این کار اسپری خوشبوکننده رو روی لکه های آینه اسپری کنید و به محض این کار فورا اون رو با یه دستمال نخی خشک کنین. این کار باعث میشه یه آینه جذاب و درخشان داشته باشین که تابحال تو هیچ خونه ای ندیدین!

d

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها