|

هر سخن جایی و هر استایل مکانی؛ بیا بِگمت هر مانتو رو کجا بپوشی که جذاااب ترین باشی

واسه خوشتیپ شدن باید مجموعه ای از آیتم ها در کنار هم قرار بگیرن تا شما به خانومی خوش استایل تبدیل بشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- چی بپوشم سوال رایجی است که خیلی از ماها وقتی قراره جایی بریم از خودمون میپرسم. حالا ممکن یه کمد پر از لباس هم داشته باشیم اما بازم با این سوال مواجه میشیم. مهم ترین دلیلش اینِ که ما نمیدونیم هر لباسی رو کجا باید بپوشیم. پس خیلی مهمِ بدونید که هر استایلی جا و مکانی داره و واسه اینکه شیک باشید باید به این نکته توجه کنید. به عنوان مثال مانتوی ژاکار با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند از شما یه خانوم خوشتیپ میسازه اما نه برای دانشگاه و محل کار.

پس اولین قدم در راستای خوشتیپ شدن اینِ که بتونید برای موقعیت های مختلف آیتم های درستی رو انتخاب کنید. بنابراین تیپ و آرایش شما تو مهمونی، دانشگاه و محیط کار نباید مثل هم باشه بلکه تو هر محیطی باید طبق قواعد همون محیط لباس بپوشید.

حالا خیلیا درک درستی از این تفاوت ها ندارند و نمیتونن متناسب با فضایی که قراره بِرن لباس انتخاب کنند. تو این مطلب میخوایم بهتون تو انتخاب لباس مناسب برای محیط های مختلف کمک کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

q

لباس مناسب برای محل کار

اولین نکته در مورد استایل کارمندی اینِ که محیط کارتون بشناسید بعضی محیط ها کاملا رسمی هستند در مقابل یه سری محیط ها هم هستند که خیلی رسمی نیستند و دستتون برای انتخاب لباس بازتره. تو هر کدوم از این محیط ها که هستید باید لباسی رو انتخاب کنید که باهاش راحتید چون قراره حدود 8 ساعت این لباس تنتون باشه.

p

به گزارش شایانیوز رنگ ها خنثی و ساده مثل طوسی، مشکی، کرم و خاکستری بهترین رنگ واسه استایل اداری هستند. البته اگه محیط کارتون خیلی رسمی نیست میتونید از رنگ های دیگه مثل آبی روشن، سبز و مدل های چهارخونه و راه راه هم استفاده کنید. کت تک، مانتوی تک رنگ با قد متوسط، وست و شومیز و مانتوی شومیزی برای محل کار گزینه های مناسبی هستند. در مورد شلوار هم بهترین گزینه شلوار پارچه ای است بازم اگه محل کارتون خیلی رسمی نیست میتونید جین هم بپوشید.

لباس مناسب برای مهمونی

اگه میخواین تو مهمونی رسمی شرکت کنید و حسابی بدرخشید کت و شلوار ست، مانتوی ژاکارد، کت تک، مانتوی گیپور، مانتوی حریر و مانتوی سنتی گزینه های بسیار خوبی هستند. برای مهمونی های رسمی بهتره از رنگ های مشکی، سفید، زرشکی، نسکافه ای، خاکی، سرمه ای، آبی و سبز استفاده کنید.

p

البته نه اینکه رنگ های دیگه خوب نباشن اما بهتره از رنگ های مرسوم استفاده کنید چون ممکن که شما با یه مانتوی صورتی یا زرد که اتفاقا خیلی هم خوشگلِ وارد مهمونی بشید اما فضا طوری باشه که از پوشیدن چنین لباسی معذب بشید. مطمئنا میدونید که کفش پاشنه بلند یکی از مهم ترین آیتم ها برای مهمونی رسمیه پس ازش غافل نشید. در مورد شلوار هم بهتره سراغ شلوارهای پارچه ای راسته یا دمپا گشاد برید.

q

لباس مناسب برای استایل روزمره

در این مورد دستتون بازه و میتونید استایل های متفاوتی رو تجربه کنید. کت تک، مانتو عروسکی، مانتوی کوتاه ساده، مانتوی جین، مانتوی جلو بسته و مانتوی جلو باز، مانتوی بلند آزاد، وست و شومیز، مانتو شومیزی گزینه های مناسبی برای استایل روزمره هستند. این ست میتونید با انواع شلوار جین و پارچه ای تکمیل کنید. در مورد کفش هم میتونید سراغ کتونی، صندل و کفش های پاشنه دار برید.

tyty

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها