|

آهای تویی که هی میگی چی بپوشم چی بپوشم؛ با این 7 مانتو ایزی معروف خوشتیپایی

این روزا که همه چی خیلی گرون شده باید اصولی خرید کنیم پس موقع خرید مانتو هر چی که خوشتون اومدُ سریع نخرید اونایی رو بخرید که پر کاربردترن.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پوشش خانوم های ایرانی در بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است که در این بین مانتو از همه مهم تره. به خاطر همین بقیه آیتم ها متناسب با اون انتخاب میشن. این که میگیم مانتو مهم تره نباید باعث بشه که از بقیه آیتم ها غافل بشید چرا که خوشتیپی یه فرآیندِ یعنی باید همه آیتم ها به درستی انتخاب بشن تا شما به یک خانوم خوشتیپ تبدیل بشید پس مهم تر بودن مانتو به معنای کم اهمیت بودن بقیه آیتم ها نیست.

همون طور که میدونید این روزا همه چی از جمله لباس خیلی گرون شده بنابراین خیلی مهمِ که اصولی خرید کنید یعنی اونایی رو بخرید که بیشتر به کارتون می یاد. به عنوان مثال مانتوی گیپور واسه مهمونی خیلی خوشگلِ اما فقط به دردِ مهمونی های خاص میخوره پس چه بهتر که به جاش مانتوی کتی بخرید چون کارایی بیشتری داره.

توی این مطلب قراره هفتا مانتویی که بیشتر به کار می یادُ بهتون معرفی کنیم. اگه این مانتوهایی که میگیم داشته باشید تقریبا برای هر موقعیتی یه مانتوی مناسب دارید.

d

مانتوی کتی

این روزا مانتو کتی به یکی از آیتم‌هایی مهم تو کمد خانوم ها تبدیل شده چرا که به سادگی، می‌تونید یک استایل جذاب باهاش بسازید. مانتوهای کتی در رنگ ها و مدل های مختلف در بازار موجودند و از اون جایی که ساده هستند هیچ وقت نباید نگران این باشید که از مد می افتن. (البته اگه جزء افرادی هستید که دوست دارید طبق مد لباس بپوشید.) این مانتوها رو میتونید توی مهمونی های رسمی، استایل روزمره، قرارهای عاشقانه و ... بپوشید و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ شدید.

i

مانتوهای کتی قدشون کوتاهِ، بنابراین اگه قد بلندید برای اینکه تناسب اندامتون حفظ بشه بهتره از پوشیدن کت هایی که خیلی کوتاهند خودداری کنید، اما خانم های که قد خیلی بلندی ندارند دستشون توی انتخاب مانتو کتی بازه چون قد کوتاه این مانتو باعث میشه که اندام خانم های کوتاه قد بلند تر و کشیده تر دیده بشه.

مانتوی مشکی

مانتوی مشکی از اون رنگای جذابیه که همه خانوم ها باید حداقل یکی ازش توی کمدشون داشته باشن چرا که برای هر موقعیتی مناسبِ. مانتوی مشکی به دلیل رنگ خنثی ای که داره به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. علاوه بر این مواقعی که سردرگم هستید و نمیدونید چی بپوشید به دادتون میرسه و خیالتون راحتِ که میتونید باهاش یه استایل توپ بسازید.

i

عکس از صفحه mehrbanooo_shop , mantoshik_

یکی دیگه از مزیت های مانتوی مشکی اینِ که شما رو لاغرتر و کشیده تر نشون میده. پس اگه قدتون کوتاهِ یا تپل هستید از این رنگ غافل نشید. مشکی از اون رنگ هایی است که میتونه استایلتون لوکس و گرون قیمت نشون بده دقیقا به همین خاطر همیشه توی مهمونی ها و مجالس رسمی اکثرا مشکی میپوشن.

مانتوی شومیزی

یکی از بهترین و جذاب ترین مانتو هایی که امسال خیلی رو بورسه و انواع بسیار متنوعی هم داره که با رنگ های شاد و جذاب حسابی دلبری می کنه مانتوهای شومیزی هستند، جلو بسته یا جلو بازشون هم فرقی نمی کنه شما می تونید به راحتی با انواع شومیز ها، بسته به سلیقه خودتون استایل مورد علاقتون رو بسازید.

n

مانتوی جین

 مانتو‌های جین جزء مانتو‌های مورد علاقه خیلی از خانم ها هستند که مثل شلوارهای جین هیچ وقت از مد نمی افتن و همیشه طرفداران خاص خودشون دارن. پارچه های جین با ضخامت های مختلف در بازار وجود دارن بنابراین این مانتوها محدود به فصل خاصی نیستند و شما میتونید با توجه به گرما و سرمای هوا مانتوی مناسب اون فصلُ خریداری کنید. این مانتوها تناژهای رنگی مختلفی دارن و از تیره تا روشن تولید میشن پس میتونن هر سلیقه ای رو پوشش بدَن.

n

مانتوی ژاکارد

به گزارش شایانیوز اگه به یه مهمونی رسمی مثلا در حد عروسی دعوت شدید یا اینکه اولین بار خونه کسی دعوت شدید که باهاش رودربایستی دارید و خیلی براتون مهمِ که در بهترین حالتتون ظاهر بشید باید مانتوی ژاکاردتونُ از توی کمد دربیارید. دیگه نوبتی هم که باشه نوبت پوشیدن این مانتوهای خوش دوختُ جذابِ.

ژاکارد نوعی پارچه بافته شده، نرم و ابریشمی است که پیچیدگی و ظرافت خاصی داره. این پارچه طرح های برجسته ای داره که در نهایت شکل زیبا و جذابی رو به لباستون میده. مانتوی ژاکاردُ با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند ست کنید و از استایل زیبایی که واسه خودتون ساختید نهایت لذت ببرید.

E

مانتوی نود

مطمئنا رنگ نودُ شنیدید اما ممکنِ ندونید که دقیقا چه رنگی است؟ نود شامل رنگ هاییست که پایه کرمی یا بژ دارن پس نمیشه یک رنگ به خصوصُ به عنوان نود معرفی کرد. نود بازه وسیعی از رنگ ها رو شامل میشه که میتونه تنالیته گرم  یا سرد داشته باشه. انتخاب رنگ نود برای کیف و کفش، مانتو و … انتخابی هوشمندانه است چرا که این رنگ قابلیت اینُ داره که با اکثر رنگ ها ست بشه. یه مزیت دیگه مانتوی نود اینِ که مثل مانتوی کتی محدود به مکان خاصی نیست پس میتونید برای مهمونی های رسمی، محل کار، دورهمی های دوستانه و استایل خیابانی از این مانتوها استفاده کنید.

n

مانتوی کیمونو

آستین‌ کیمونو از لباس سنتی ژاپنی به همین نام الهام گرفته شده‌؛ آستینی پهن، بلند و گشاد که با بدنه‌ لباس یک پارچه است و به طور جداگانه دوخته نمیشه. امروزه آستین کیمونو به خاطر راحتی به یکی از پرطرفدارترین مدل های آستین‌ مانتو در بین جوانان تبدیل شده است. این ست هم برای روزهای گرم تابستون خیلی به کارتون می یاد پس ازش غافل نشید.

Z

عکس از صفحه stylebyrezvan

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

نویسنده: شبنم فرزین پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها