|

ترفندای خونگی واسه تمیز کردن سینک؛ با این روش ها یه رنگ و لعاب تازه به آشپزخونه بده!

تمیزی سینک در آشپزخونه خیلی به چشم میاد و باید به اون بها داد. واسه همین هم اینجا چند تا ترفند خونگی برای جذاب تر کردن سینک بیان کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
16

شایانیوز- مهم ترین بخش هر خونه ای، آشپزخونه تمیز و خوش عطرش محسوب میشه که خانومای خونه دار همیشه به تمیزی تمام اجزای داخلی اون اهمیت میدن. قطعا واسه اینکه بتونین یه غذای خوشمزه رو به درستی سرو کنین، تمیزی ظروف نیز خیلی مهمه و اگه بخواین یه ظرف تر تمیز و بی نقص داشته باشین، باید به تمیزی سینک آشپزخونتون دقت زیادی داشته باشید. در این صورت شستن ظروف هم کامل و درست حسابی انجام میشه. اینجا قراره کلی نکته راجع به روش های تمیز کردن سینک به شما یاد بدیم. با ما همراه باشید.

2

پیشگیری بهتر از درمانه!

واسه اینکه بتونین یه سینک ظرفشویی داشته باشین که استیل اون از تمیزی برق بزنه، همیشه سعی کنین ظرف های داخل سینک رو در اولین فرصت بشورید و نذارین مدت طولانی ظروف کثیف درون سینک باقی بمونن. علاوه بر این می بایست توجه داشته باشید که تفاله چای یا تیکه های میوه رو درون راه آب ظرفشویی رها نکنین.

سعی کنین در این موارد از یه سبد کوچیک کمک بگیرین و هر دفعه با شستن این سبد و تخلیه آشغال های ریزه میزه درونش سینکی زیبا و خوش بو داشته باشید.

4

هر جرمی رو با یه حرکت ساده از سینک حذف کن!

برای اینکه آلودگی های چسبیده به سینک رو به سرعت بتونین تمیز کنین و از بوی بدی که کل آشپزخونه رو فرا گرفته راحت شید، از مایع ظرفشویی و آب داغ استفاده کنین. بدین منظور با اسکاچی که چندان زبر نباشه تمام سینک رو با مایع ظرفشویی تمیز کنین و بعد با ریختن آب داغ یه سینک تر و تمیز رو به آشپزخونتون هدیه بدین.

مایع ظرفشویی به دلیل قدرت بالایی که در پاک کنندگی جرم های مختلف داره میتونه به سرعت تمام آلودگی ها رو از بین ببره. میتونین به جای اسکاچ از یه دستمال نخی هم برای رفع لکه و بوی بد سینک استفاده کنین.

woman-disinfecting-the-sink

معجزه بی بدیلی به نام جوش شیرین!

اگه مدت زیادیه که لکه ها و آلودگی ها روی سینک ظرفشویی جا خوش کردن، پس مایع ظرفشویی و آب داغ افاقه نمیکنه و باید از شوینده های قویتری برای رفع جرم ها کمک بگیرین. ما جوش شیرین رو به شما پیشنهاد میدیم. همونطور که میدونین جوش شیرین در خیلی موارد برای رهایی از لکه های جورواجور یه گزینه بی بدیل به حساب میاد و بی تردید برای تمیز کردن سینک هم میشه ازش استفاده کرد.

برای دیدن قدرت پاک کنندگی جوش شیرین مقداری از اون رو با آبلیمو مخلوط کنین. ترکیب به دست اومده رو توی سینک ریخته و بعد از پخش کردن اون به مدت 10 دقیقه صبر کنید تا به نتیجه دلخواهتون برسید و هیچ لکه و جرمی روی سینک باقی نمونه. سپس با آب داغ این ترکیب بی نظیر رو از درون سینکتون پاک کنید و به معجزه عملکرد جوش شیرین در حذف لکه و جرم ها ایمان بیارین.

1

در صورتی که هنوز هم اثری از چسبندگی برخی لکه ها روی سینک مشاهده کردین، بعد از ریختن ترکیب جوش شیرین و آبلیمو، اون رو با مسواک نرمی روی لکه ها بکشید تا جدا شن. برای اینکه رنگ و لعاب دلنشینی رو به آشپرخونتون بدین، حداقل هفته ای یک بار از این روش برای تمیز کردن سینک استفاده کنید.

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها