|

اصول شیک پوشی

آخه مگه خوشگل تر از استایل سفید مشکی هم داریم؟ کلی ایده واسه ست مانتو شلوارش

در استایل سیاه و سفید علاوه بر ترکیب تناژ‌های مختلف سیاه و سفید با یکدیگر آیتم‌های طرح‌دار هم میتونن استایلتون جذاب تر کنن.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- اگه جزء افرادی هستید که مدام با سوال چی بپوشم مواجه میشید و با اصول ست کردن رنگ ها هم آشنایی ندارید استایل سفید و مشکی یکی از ساده ترین انتخاب ها براتون خواهد بود. این ترکیب رنگ برای هر موقعیتی از مراسم های کاملا رسمی گرفته تا دوره همی های دوستانه کاربرد داره.

 خوبی این ترکیب اینِ که اولا هیچ وقتی قدیمی نمیشه، ثانیا ست کردنش هم خیلی آسون چون جزء رنگ های خنثی هستند که تقریبا با همه رنگ ها هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن ولی خب مسلما با بعضی رنگ ها جذاب تر میشن. سفید و سیاهُ می‌تونید در کنار هر رنگ لباسی استفاده کنید. سفید در کنار هر رنگی قرار بگیره، این قابلیتُ داره که اون رنگُ بارزتر کنه و جلوه بیشتری بهش بده؛ در مقابل مشکی تندی و تیزی رنگ‌ها را می‌گیره.

سفید و سیاه هم مانند دیگر رنگ ها تناژهای مختلفی دارند که به کار بردن این تناژهای رنگی در کنار یکدیگر استایلتون جذاب‌تر می‌کنه. از سفید درخشان گرفته تا سفید مرواریدی، سفید شیری، سفید عاجی، سفید یخی و سفید بژ تنالیته‌های مختلف رنگ سفید هستند که می‌تونید اونا رو به خوبی با یکدیگر در آیتم‌های هر استایل ست کنید. رنگ مشکی رو هم میشه در تنالیته‌های مختلفی مانند ذغالی، مشکی پررنگ یا پرکلاغی و مشکی طبیعی و… طبقه‌بندی کرد.

در استایل سیاه و سفید علاوه بر ترکیب تناژ‌های مختلف سیاه و سفید با یکدیگر آیتم‌های طرح‌دار هم میتونن استایلتون جذاب تر کنن. فقط به خاطر داشته باشید که در ترکیب آیتم‌های ساده و طرح‌دار با یکدیگر باید حتما تعادلُ رعایت کنید تا استایلتون بیش از حد شلوغ نشود.

در این بخش قراره چنتا ست جذاب با آیتم‌های سیاه و سفید برای مجالس رسمی و غیررسمی بهتون ارائه کنیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

استایل سفید و مشکی

عکس از صفحه dezhvaar , pink.fashioon

استایلی اسپرت با راه راه سفید و مشکی

به گزارش شایانیوز مانتوی راه راه سفید و مشکی، یه ترکیب بسیار شیک و جذابِ که به همراه شلوار جین بگی و کتونی یه استایل اسپرت تابستونی براتون میسازه. برای این ست بهتره راه راه عمودی رو انتخاب کنید تا بدنتونُ کشیده تر نشون بده. همیشه اگه مانتوتون طرح داره یکی از بهترین انتخاب ها اینِ که بقیه آیتم ها یعنی شال، شلوار و کفشُ هم رنگ و ساده انتخاب کنید تا طرح دار بودن مانتوتون بیشتر به چشم بیاد. انتخاب رنگ های خنثی برای این سه آیتم انتخاب هوشمندانه ای است.

استایل سفید و مشکی

عکس از صفحه shikpooosh2021 , somizkadeh

استایلی رسمی با سیاه و سفید

وقتی صحبت از مراسم‌ رسمی میشه، همیشه اولین رنگی که به ذهن میرسه مشکیه. لباس‌های مشکی تقریبا برای همه نوع مراسم رسمی از عروسی گرفته تا عزاداری مناسب هستند و ظاهری محترمانه و جذاب بهتون میدن. تصور کنید مانتوی کتی مشکی به همراه شلوار راسته یا بوت کات مشکی با شومیز سفید چقدر شما رو شیک میکنه. برای تکمیل این ست اگه میخوای سنگ تموم بزارید و حسابی بدرخشید کیف و کفشی انتخاب کنید که ترکیبی از هر دو رنگ سفید و مشکی رو توی خودش داشته باشه.

استایل سفید و مشکی

عکس از صفحه sarah_torabi_ , shahrzad.styles

شلوار جین مشکی؛ مناسب برای استایل روزمره

شلوار جین که مُعرف حضورِ؟ شلوار کار راه اندازی که همه خانم ها حداقل یه دونه ازَش توی کمدشون دارن. شلوار جین مشکی به همراه یه شومیز سفید نخی که بلند باشه و بشه به جای مانتو ازَش استفاده کرد انتخابی عالی برای استایل روزمره تو روزهای گرمِ تابستونِ. برای تکمیل این ست میتونید از کتونی سفید استفاده کنید مطمئن باشید بی نهایت جذاب خواهید شد.

استایل سفید و مشکی

عکس از صفحه pink.fashioon

شلوار سفید؛ انتخابی مناسب برای خانم های شیک پوش

شلوار سفید یه انتخاب فوق العاده برای خانم های شیک پوشِ که نوعی حس لاکچری بودن بهتون میده البته باید سایر آیتم ها به درستی انتخاب بشن. شلوار سفید ممکنِ شما رو درشت تر نشون بده بنابراین برای ایجاد تعادل کاری کنید که بقیه قسمت های اندامتون لاغرتر به نظر برسه. لذا مانتوی سفید فیت به همراه کفش پاشنه بلند مشکی، انتخابی عالی برای ست شدن با این نوع شلوار هستند.

استایل سفید و مشکی

عکس از صفحه soraya_bahadori , papionclothesgallery

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها