|

مانتوهای شیک و پیک واسه خانمای لاغر؛ با این تیپا هیچ محدودیتی واسه جذابتر شدن نداری!

خانم های لاغر اغلب دغدغه انتخاب مانتو برای مهمونی ها و جشن های خاص هستند. اینجا کلی نکته جذاب برای شیک تر دیده شدن شما گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از دغدغه های خانم هایی که اندام لاغری دارند، انتخاب مانتوهای مناسب برای مهمونی است و بعضی اوقات حتی برای بازار رفتن هم نمیدونن باید چه لباسی بپوشند که اون ها رو لاغرتر از این نشون ندهد. اگر شما هم جزو این دسته از خوشگل خانم ها هستین، پس باید بدونید که دست شما برای انتخاب مانتو خیلی بازه و اصلا به خاطر لاغر بودنتون محدود نیستید.

خانوم های لاغر باید بدونن که علاوه بر مانتو، شلوار شال هم در ساختن ظاهری جذاب به اون ها کمک می کند. مثلا اگر عاشق شلوارهای جذب هستید، باید بدونین که این شلوار ها انتخاب مناسبی برای شما نخواهند بود؛ چونکه پاهای شما رو باریک تر نشون میدن. واسه اینکه با زیباترین استایل ممکن در هر جایی حضور داشته باشید، ادامه متن رو از دست ندهید.

denizya.mezon_165080593.

با مانتوهای گشاد و طرح دار شروع کن!

یکی از بهترین گزینه ها برای خانم های لاغر، پوشیدن مانتوهای گشاد و طرح دار است. در واقع هر چی این مانتوها شلوغ تر باشن، بی شک استایلی زیباتر و توپر تر رو از شما به نمایش میگذارن. البته حواستون باشه که مانتوهای خیلی گشاد هم باعث میشه لاغری شما بیشتر به چشم بیاد و به همین خاطر بهتر است از مانتوهای قواره بزرگ جلوباز یا اور استفاده کنید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با این مانتوهای عروسکی، دخترونه و شیک باش!

اگر دوست دارید دخترونگی و جذابیت هاتون رو به رخ بکشید، بهترین انتخاب برای شما مانتوهای عروسکی است که باعث میشه حسابی تو جمع بدرخشید. حالا فکرش رو بکنید یکم چین و تاب هم به این مانتو اضافه بشه، دیگه باید مدام برای خودتون اسفند دود بدید و منتظر کلی تعریف های جورواجور باشید.

manto_yasnaaaa
عکس از صفحه manto_yasnaaaa
manto_yasnaaaa
عکس از صفحه manto_yasnaaaa

به طبع هر چی مانتو عروسکی طرح دارتر و خوش آب و رنگ تر باشه، شما رو جذاب تر و پُرتر نشون خواهد داد. علاوه بر این مانتوهای عروسکی رو هم با شلوارهای فاق کوتاه و هم با شلوارهای بوت کات و دمپا گشاد میتونین ست کنید و استایلی شیک و خاص داشته باشید.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با این سبک مانتو جذابیت هات رو به رخ بکش!

یکی دیگه از گزینه های خیلی پرطرفدار برای خانم های لاغر مانتوهای با یقه پهن هستند که لاغری بالاتنه رو به طور کامل پوشش میدهند و زیبایی شما رو نیز دو چندان می کنند. حالا فکرش رو بکنین که این مانتوها رنگ روشن باشن و با شلوارهای دامنی و گشاد هم ست شوند. باور کنید این استایل خفن خوراک دورهمی های دوستانه و واسه کسایی که دوست دارن بین دوستانشون حسابی به چشم بیان، بهترین انتخابه.

manto_yasnaaaa
عکس از صفحه manto_yasnaaaa
lala_mezon
عکس از صفحه lala_mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با این مانتو شیک و خوش استایل به نظر برس!

مانتوهای چهارخونه یکی دیگه از بهترین گزینه ها برای خانم های لاغر است که استایل بسیار شیکی برای مهمونی های خاص به شمار میاد و هیچوقت هم از مد نمیفتن. این مانتوها نباید چسبان باشن و طرح چهارخونه هر چی بزرگ تر باشه تیپ لوکس تری برای شما خواهد ساخت. این مدل مانتو با شلوارهای اسلش و راسته تن خور فوق العاده ای داره و یه کتونی هم بزن تنگش و دِ برو که رفتیم.

boutique.malake
عکس از صفحه boutique.malake
mantosalmod
عکس از صفحه mantosalmod

استایل های چندلایه رو امتحان کن!

یکی از جذاب ترین مدل هایی که برای لاغر اندام ها بسیار مناسب و شیکه، مانتوهای چندلایه است که شما رو پُر و خوش فرم نشون میده. درواقع این سبک مانتوها خطای دیدی رو ایجاد می کنند که شما دیگه لاغر به نظر نمیاین و علاوه بر این خیلی هم برای دورهمی های دوستانه شیک و تو دل برو میشه.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی