|

خوشگل جان نگران قد کوتاهت نباش؛ با این مانتوها یه استایل لوکس و قد رعناااا بساز!

یکی از مشکلات خانم هایی که قدشون کوتاهه، انتخاب یک مانتو مناسب برای مهمونیاس. اینجا کلی پیشنهاد واسه حل این مشکل داریم.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکی از بزرگترین سوالاتی که خانم ها قبل از بیرون رفتن از خانه مدام با اون روبه رو می شوند، اینه که چی بپوشند یا کدوم مانتو اون ها رو خوشتیپ تر نشان می دهد؟ بهتره بدونید در این زمینه پارامترهای مهمی تاثیرگذار هستند و اطلاع از بعضی نکات موقع ست کردن استایل های مختلف به شما کمک زیادی در انتخاب نوع پوشش خواهد کرد.

به عنوان مثال پارامتر قد در نوع پوشش شما و انتخاب مانتو خیلی اهمیت داره، چون اگر قد بلندی نداشته باشید به طبع باید از رنگ ها و مدل هایی استفاده کنید که شما رو خوش اندام و رعنا نشون بده. البته برای اینکه بهتر از انچه هستید، به نظر بیاید باید به موارد دیگه مثل رنگ پوست و البته سلیقه تون هم دقت کنید. ما در ادامه قصد داریم نکات کلی در مورد استایل های دخترونه و جذاب رو برای شما بیان کنیم تا استایلی شیک و متفاوت رو براتون بسازیم.

style_modane_164524

با این مانتوها قد بلند و شیک تر به نظر بیا!

اگر قد کوتاهی داری باید بدونی که مانتوهای بلند شما رو زیبا نشون نمیده و باعث میشه قدتون بیشتر از این کوتاه به نظر بیاد. اما استایل مناسب برای قد کوتاه ها چیه؟ مانتو کتی رو امتحان کن. مانتو های کوتاه یا کتی به قدری شما رو باکلاس و خوش فرم نشون میدن که دیگه هیچوقت دوست ندارین به غیر از مانتو کتی هیچ چیز دیگه ای بپوشید. درواقع این سبک مانتوها شما رو قد بلند و شیک پوش نشون میدهد و اگر با شلوار فاق کوتاه امتحانش کنین که دیگه خوراک مهمونی و دورهمی های دوستانتون رو پیدا کردید.

style_modane
عکس از صفحه style_modane
style_modane
عکس از صفحه style_modane

علاوه بر این اگر دوست داری قد بلندتر هم به نظر بیای، کفش های نوک تیز رو فراموش نکن. این کفش ها زیبایی خاصی به پاهاتون میبخشن و باعث درخشش شما در هر فضا و مکانی می شوند.

style_modane_1650521807_1

style_modane
عکس از صفحه style_modane

از رنگ های جذاب تو استایلت استفاده کن!

یکی از محبوب ترین رنگ هایی که خانم ها معمولا برای مهمانی ها از اون استفاده می کنند، رنگ های خنثی مثل سفید و کرم است، اما با این رنگ ها خیلی یکنواخت و بی روح به نظر میای و مدام هم نمیدونی چه شال یا روسری رو باهاشون ست کنی. یه پیشنهاد عالی تو این شرایط استفاده از رنگ های تند یا شال و روسری رنگ رنگی است که باعث میشه حسابی تو مهمونی ها بدرخشی.

style_modane
عکس از صفحه style_modane
style_modane
عکس از صفحه style_modane

رنگ رنگیِ جذاب شو!

خیلی از دختر خانوم ها دوست دارن از چندین رنگ تو استایل هاشون استفاده کنن تا زیباتر و کم سن و سال تر به نظر بیان. ولی دقت داشته باش که تنوع رنگ در استایلت نباید بیشتر از سه تا باشه؛ چون باعث میشه دیگه از شیک پوش بودن دور بشی و شلخته به نظر برسی. واسه همین هم پیشنهاد می کنیم از ست کردن رنگ های کیف دستی و شالت شروع کن و ببین با این سبک پوشش میون دوستات چه دلبری میکنی.

style_modane
عکس از صفحه style_modane
style_modane
عکس از صفحه style_modane

با این مانتوها خوش فرم و شیک پوش شو!

یک پیشنهاد جذاب برای افرادی که لاغر هستن و علاقه دارن توپر به نظر بیان، اینه که از مانتوهای با آستین پفی یا یقه های بزرگ استفاده کنن. این سبک مانتوها استایل شما رو باکلاس تر میکنه و باعث میشه خوشتیپ تر به نظر بیاید. البته برای افراد تپل به هیچ عنوان پوشیدن این سبک مانتوها رو پیشنهاد نمی کنیم، چونکه اون ها رو چاق و بدفرم نشون میده.

style_modane_1652202169_1

style_modane
عکس از صفحه style_modane
style_modane
عکس از صفحه style_modane

با یک تیر دو نشون بزن!

اگه دنبال یه رنگ خوشگل و شیک هستی که هیچ وقت از مد نیفته، بی شک اون رنگ مشکی است. مانتوهای مشکی یا طوسی علاوه بر اینکه فرم جذابی به اندام شما می بخشه، استایل شما رو لوکس و شیک نشون میده. درواقع شما ب انتخاب این رنگ ها با یک تیر دو نشون میزنید و علاوه بر زیبایی، شیک پوش بودنتون رو هم به رخ دیگران میکشید.

style_modane_1652202169_7

style_modane_1651944738_10

style_modane
عکس از صفحه style_modane

رعنا تر از همیشه باش!

یه پیشنهاد خیلی خوب دیگه برای کسایی که دوست دارن قدشون رعنا به نظر بیاد، انتخاب کفش و شلوار با رنگ های مشابه است. درواقع هر چه بیشتر از رنگ های نزدیک به هم در استایل هاتون استفاده کنید، قد بلندتر به نظر میاین و زیبایی ظاهریتون هم چند برابر میشه.

shahrzad___design_1651564899_2

style_modane
عکس از صفحه style_modane

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها