|

اصول شیک پوشی

اگه عید فطر میخوای بری سفر این مانتو شلوارا رو بپوش؛ هم راحتن هم شیک و خوشگل

مانتو

انتخاب لباس برای مسافرت اصلا آسون نیست قبل از انتخاب، به این فکر کنید که قراره کجا برید و متناسب با آب و هوای اون محل لباستون انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- این روزا که در آستانه تعطیلات عید فطر هستیم خیلیا عزم سفر کردن اگه شما هم جزء این افراد هستید احتمالا یکی از سوالاتی که از خودتون میپرسید اینِ که چی بپوشید تا هم خوشگل و خوشتیپ باشید هم اینکه راحت باشید چون توی سفر راحت بودن خیلی خیلی مهمِ پس لطفا با لباس مهمونی مسافرت نرید.

مهمِ که برای هر موقعیتی لباس مناسب با اون موقعیت انتخاب کنید مطمئنا میدونید که لباس مهمونی، دانشگاه، محل کار، عروسی و مسافرت  با هم فرق میکنن. وقتی تو یه موقعیتی قرار می گیرید برای اینکه حس خوبی داشته باشید باید لباس مناسب اون فضا رو پوشیده باشید مثلا اگه با کفش پاشنه بلند برید مسافرت مطمئنا احساس خوبی نخواهید داشت. پس اگه قراره عید فطر برید سفر از الان به فکر باشید که چمدونتون چجوری ببندید و چه لباس هایی رو با خودتون ببرید بنابراین به هیچ وجه انتخاب لباس به لحظه آخر موکول نکنید.

انتخاب لباس برای مسافرت اصلا آسون نیست قبل از انتخاب، به این فکر کنید که قراره کجا برید و متناسب با آب و هوای اون محل لباستون انتخاب کنید اولین مشخصه لباس مسافرت اینِ که توش راحت باشید. اگه قرار با ماشین یا قطار برید باید یه لباس راحت و مناسب هم برای تو راه با خودتون ببرید. به آب و هوای اون منطقه و گرمایی و سرمایی بودن خودتون هم توجه کنید. ممکن بگید الان که همه جا هوا گرمِ درستِ اما مطمئنا لباسی که برای سفر به تبریز برمیدارید با لباسی که برای سفر به جنوب برمیدارید یکی نیست.

مانتو

اگه هنوز تصمیم نگرفتی که چه لباسی رو برای مسافرت با خودت ببری در ادامه این مطلب با ما همراه باش چون قراره چنتا ست که هم راحت باشه هم خوشگل بهتون معرفی کنیم.

شومیز با شلوار جین

شومیز رنگ روشن به همراه شلوار جین آبی چیزیه که توی سفر خیلی به کارتون میاد چون هم فوق العاده راحتِ هم اینکه برای این روزا که هوا گرمِ حسابی خنکِ. علاوه بر این خیلی هم شیک و خوشگلِ. پس همیشه برای مسافرت حتما توی چمدونتون این دو تا آیتم بزارید.

شومیز

مانتو جلو بسته و دامن شلواری

دامن شلواری به شلوارایی گفته میشه که از کمر تا مچ پا به طور یکسان گشادن پس واسه روزهای گرم آیتم خیلی خوبیه. مانتوهای جلو بسته هم اغلب چون خنک هستند توی تابستون و بهار پاشون به مغازه ها باز میشه و طرفدارای خاص خودشون دارن. یه مانتوی جلو بسته کوتاه با دامن شلواری بهترین گزینه برای سفر با ماشینِ. وقتی به مقصد رسیدید هم برای گشت و گذار میتونید از این دو تا آیتم استفاده کنید.

شومیز

شومیز با شلوار بگی

شلوارهای بگی شلوارای گشاد و راحتی هستند که برای ست های کژوال خیلی خیلی مناسبن.  شومیز یکی از بهترین ست ها با شلوار بگی است. شما می تونید از شومیز های جلو بسته استفاده کنید یا به سراغ ست کردن شومیز های جلو باز با یه تیشرت خوشگل و شلوار بگی برید. کافیه فقط یک بار ست شلوار بگی با شومیز رو امتحان کنید تا عاشق راحتی و خنکی این ست بشید؛ بعد از اون مطمئنا بارها و بارها به سراغ این ترکیب فوق العاده خواهید رفت.

شلوار+بگی+با+شومیز

پیراهن بلند جلو بسته

این چیزایی که تا الان گفتیم برای همه جا خوبه اما اگه جایی که میخواین برید خیلی گرمِ یه آیتم جذاب براتون داریم. شما میتونید پیراهن بلندُ با کفش راحتی یا صندل ست کنید. اینجوری هم از گرمای هوا نجات پیدا می کنید هم یه استایل شیک و جذاب برای خودتون ساختید.

ق

نکات مهم برای انتخاب لباس مناسب برای مسافرت

خیلی مواقع توی سفر شرایط شستشوی مدام لباس ها فراهم نیست پس تا جایی که میشه از رنگ هایی استفاده کنید که اگه لک شد معلوم نباشه.

در کنار همه لباس هایی که با خودتون میبرید اگه چمدونتون جا داشت یه دست لباس رسمی هم با خودتون ببرید ممکن به هر دلیلی لازمتون بشه.

کفش راحت فراموش نشه. توی مسافرت قرار نیست تو هتل بمونید پس مهم ترین چیز یه کفش مناسب که باهاش راحت باشید. کتونی، صندل های بدون پاشنه و کفش های اسپرت گزینه های خوبی هستند.

یه کیف مناسب و جا دار که سبک هم باشه حتما لازمتون میشه. کیف های پارچه ای یا کوله پشتی بهترین گزینه هستند.

از بردن وسایل تزئینی خودداری کنید. زیور آلات توی مسافرت خیلی به کارتون نمی یاد پس بی خیالش بشید.

ضد آفتاب، کلاه، چنتا جوراب اضافه، مرطوب کننده فراموش نشه.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی