|

اگه لاکت قرمزِ این مانتوها رو بپوش

خانم جون اگه عشق "لاک قرمزی" بیا که کلی طرح آسون داریم؛ این مانتوها به لاکت خیلی میاد

لاک قرمز

تو این مطلب برای شمایی که دنبال یه طراحیه خاص و جذاب با رنگ قرمز برای ناخن هات هستی کلی ایده داریم که مطمئنا خیلی به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همه ما دوست داریم وقتی جایی میریم حسابی خوشتیپ باشیم و در زیباترین و خوشگل ترین حالتمون ظاهر بشیم. برای اینکه یه استایل شیک و جذاب داشته باشید علاوه بر انتخاب درست لباس باید به بقیه آیتم ها مثل آرایش صورت، رنگ و مدل موها، داشتن پوست سالم و زیبا و - هم فکر کنیم. پس صرفا با داشتن لباس های خوشگل و خوش دوخت نمیشه توقع خوشتیپ شدن داشت باید به بقیه آیتم ها هم توجه کنید. 

همون طور که گفتیم توجه به زیبایی و سلامت ناخن ها یکی از آیتم های خیلی مهم در آراستگی شما می باشد پس حتما در کنار توجه به لباس، پوست و مو از رسیدگی به ناخن ها غافل نشید. البته چند سالی هست که رسیدگی به ناخن حسابی مد شده و کاشت و لاک ژل به بخشی از برنامه آرایشی خیلی از خانم ها تبدیل شده به طوری که هر یکی دو ماه از این خدمات استفاده می کنند. انصافا هم دیزاین ناخن نقش خیلی زیادی در زیبایی داره که نمیشه ازش گذشت. 

موقع انتخاب رنگ لاک خیلی مهمِ که بدونید چه رنگی به پوستتون میاد مثلا اگه سبزه اید رنگ‌هایی مثل کرم، زرشکی، صورتی مرجانی، سبز، آبی پاستلی، نسکافه‌ای، نارنجی، خردلی، بنفش و رنگ هایی از این قبیل براتون مناسبِ. اگر هم سفید هستید رنگ هایی مثل گلبهی، صورتی، سرخابی، نارنجی، سرمه‌ای، سبز تیره، ارغوانی، سفید مشکی، آبی نفتی، شکلاتی، فیروزه‌ای، طلایی، لیمویی، مسی، طوسی و یاسی براتون مناسبِ. حالا این وسط بعضی رنگ ها هستنتد مثل قرمز و زرشکی که به همه تناژهای پوستی میاد. 

تو این مطلب برای شمایی که دنبال یه طراحیه خاص و جذاب با رنگ قرمز برای ناخن هات هستی کلی ایده داریم اما قبلش میخوایم بهتون بگیم که اگه لاکتون قرمزِ بهتر که مانتوی چه رنگی بپوشید تا هم لباستون به چشم بیاد هم طرح و رنگ لاکتون تو چشم باشه.

ست کردن رنگ لاک با لباس معمولا مختص عروسی ها و مهمونی های رسمیه که خیلی توی خوشگل تر شدنتون تاثیر داره. از اون جایی که قرمز رنگیه که ست کردنش خیلی سخت نیست اینجا میخوایم بهتون بگیم که اگه لاکتون قرمزِ بهتر چه مانتوهایی باهاش بپوشید.

download (9)

اگه لاکت قرمزِ این رنگ مانتوها رو بپوش 

اگه لاکتون قرمزِ برای انتخاب رنگ مانتو دستتون خیلی بازه به عنوان مثال رنگ های خنثی گزینه های خوبی هستند و به راحتی میتونن با قرمز ست بشن. رنگ هایی مثل سفید، مشکی و طوسی باعث میشن رنگ لاکتون بیشتر به چشم بیاد. علاوه بر این مانتوهای این رنگی رو همه خانم ها دارن پس ست کردن لاک با این رنگ ها اصلا سخت نیست. علاوه بر رنگ های خنثی که این قابلیت دارن که با سایر رنگ ها پالت رنگی جذابی رو بسازن مانتوهای رنگ روشن مثل کرم و صورتی کم رنگ هم با لاک قرمز هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن پس ازشون غافل نشید.

حالا که راجع به ست کردن رنگ لاک با لباس توضیح مختصری دادیم بهتره بریم سر بحث اصلیمون یعنی طرح های جذاب و خوشگل با لاک قرمز

download (1)

download

download (2)

download (3)

download (3)

download (5)

download (4)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (7)

download (6)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی