|

اصول شیک پوشی

اصول ست کردن مانتو شلوار اینجاس؛ خوشگل خانوم بگوش این رنگارو تو عید بپوش

اگر در مورد رنگ ها چیز زیادی نمی دونید نگران نباشید در این مطلب میخوایم بهتون بگیم که کدوم رنگ ها در کنار هم ترکیب جذابی رو میسازن.

لینک کوتاه کپی شد
5

این روزا که نزدیک عید هستیم مطمئنا از خودتون می پرسید برای عید چه لباسی بپوشم، چیا رو با هم ست کنم تا در نهایت خوشتیپ و جذاب شَم؟ این سوالات به این برمی گرده که تمایل به زیبا بودن در ذات همه انسان ها وجود داره بنابراین از اون جایی که زیبایی رو دوست داریم تلاش می کنیم که بهش برسیم. اکثر کسایی که دنبال خوشتیپ بودن و جذابیت هستند فکر می کنن اگه گرون ترین و خوش رنگ ترین لباس ها رو داشته باشن خوشتیپ بودنشون تضمین شدَس؛ غافل از اینکه خوشتیپ بودن یه فرآیندِ که لباس بخشی از اونِ تازه مهم تر از قیمت و رنگ باید اصول صحیحِ لباس خریدن و لباس پوشیدن بلد باشید که متاسفانه خیلیا بلد نیستن به خاطر همین هم با اینکه وقت و هزینه زیادی رو برای خرید لباس صرف می کنن بازم از تیپشون راضی نیستن.

به گزارش «شایانیوز»، همون طور که گفتیم لباس خریدن قاعده و قانون داره بنابراین موقع خرید لباس باید چنتا اصل مهم رعایت کنید اولا لباسی که قصد خریدشُ دارید باید متناسب با اندامتون باشه دوما بررسی کنید و ببینید از بین رنگ هایی که داره کدومشون بیشتر به شما میاد سوما اگه این لباس (مثلا مانتو) رو بخرید از بین کیف، کفش، شلوار، شال یا روسری ای که بخواین باهاش ست کنید کدومشُ دارید؟ (باید حداقل 2 تا از این آیتم ها رو داشته باشید و الا بی خیال خریدش بشید.) بنابراین موقع خرید لباس باید به هارمونی رنگ ها توجه کنید یعنی باید بدونید که کدوم رنگ ها در کنار هم جذاب تر میشن.

 اگه در مورد رنگ ها چیز زیادی نمی دونید نگران نباشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چون میخوایم بهتون بگیم که کدوم رنگ ها در کنار هم میتونن یه ترکیب جذاب براتون بسازن پس این مطلب از دست ندید.

IMG_20220217_124316

آبی و سفیدُ با هم بپوشید

سفید و آبی به خصوص آبی آسمانی در کنار هم ترکیب جذابی رو میسازن. رنگ سفید این قابلیتُ داره که آبی رو بارزتر نشون بده بنابراین جلوه بیشتری بهش میده. مانتوی آبی آسمانی رو میتونید با شلوار سفید و کیف و کفش صورتی روشن ست کنید میتونید شال و کفشُ به رنگ صورتی انتخاب کنید و کیفُ از طیف های دیگه آبی انتخاب کنید. رنگ طوسی هم مکمل خوبی برای این ست است.

IMG_20220205_134039

بنفش و مشکی؛ ترکیبی جذاب و شیک

همون طور که می دونید هر سال در آستانه سال جدید میلادی رنگی به عنوان رنگ سال انتخاب میشه. امسال هم شرکت پنتون رنگ آبی بنفشُ که رنگ گل پریوش هست رو به عنوان رنگ سال 2022 انتخاب کرد. از آن جایی که در ایران نهادی برای انتخاب رنگ سال نداریم هر سال با انتخاب رنگ سال میلادی، آن را به عنوان رنگ سال شمسی هم در نظر می‌گیریم. اگه برای عید مانتوی بنفش خریدید بی دردسرترین کار این که شلوارتون به رنگ مشکی انتخاب کنید بقیه آیتم های این ست رو هم میتونید مشکی انتخاب کنید.

IMG_20220313_143502 - Copy

طوس و سفید؛ مناسب برای لاکچری پوش ها

طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. این رنگ آن چنان قدرتی داره که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌کنه. ترکیب دو رنگ سفید و طوسی در کنار هم بدون شک از شما یه خانم شیک پوش میسازه. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید پیشنهاد ما مشکیه.

IMG_20220314_124959

مانتوی مشکیُ با قرمز و کرم ست کنید

مانتو مشکی به دلیل رنگ خنثی و تیره ای که داره از آیتم های جدا نشدنی کمد خانم های ایرانی است. مزیت اصلی این مانتوی اینِ که به راحتی با رنگ ها، پترن ها و نقش های مختلف هماهنگ میشه و دردسر زیادی برای ست کردن نخواهید داشت. نکته مثبت دیگه این رنگ اینِ که برعکس رنگ های روشن شما رو بیش از حد چاق یا لاغر نشان نمیده.

کرم و مشکی در کنار هم یه ترکیب فوق العاده جذاب میشن. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیرد. بقیه آیتم های این ستُ میتونید از رنگ هایی مثل نخودی، شتری، قهوه ای، کرم، مشکی، قرمز، صورتی و کالباسی انتخاب کنید.

IMG_20220314_131641

مانتوی کتیُ با شلوار جین بپوشید

پوشیدن مانتوهای کتی با شلوارهای جین اسکینی و مام استایل مطمئنا حسابی خوشتیپتون میکنه. برای داشتن یه استایل بی نظیر مانتو کتی به رنگ های شاد مانند قرمز و زرد و یا آبی نفتی بپوشید و در کنار آن از یک شلوار اسکینی و کتانی های سفید، کیف های ساده یک طرفه و یا دستی، شال های ساده و تک رنگ نخی استفاده کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

عکس ها از صفحات mezon.flamingo1 , hona.mezon , iriano.ir , faranak.mezon2 , mantoshik , shikopickmantoo bsmeson  mezon.bahar_y , medusacenter , chiaamode , sarelabel , best_style_manto , baran_safaeiiiii , mantolux

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها