|

با این ترکیبای رنگ مو جَوون تر شو

خانومی اگه پا به سن گذاشتی با این رنگ موها جَوون تر شو؛ بدون دکلره و ناز

رنگ مو چیزیه که باعث میشه سن شما بالاتر بره و یا جوان تر جلوه بده پس برای انتخاب رنگ مو به نسبت سلیقه و رنگ پوست و سنی که دارید انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خانوم ها از یه سنی به بعد دوست دارند تا جوانی شان حفظ شود و حتی سنی که دارند در چهره و ظاهر کمتر نشون داده بشه. در همین راستا اول میرن سراغ چهره و موهاشون چرا که خب دقیقا همین دو مورده که تاثیر خیلی زیادی داره اما باید توجه داشته باشید که در هر کار ابتدا سلامت پوست و مو مهمه نه فقط تغییرات و خوشگلی!

تو قسمت پوست که امکانات زیادی اومده که چین و چروک و بهتر میکنه و یا فیشیال و ماساژ و... اگه به طور مداوم انجام بشه و پوست صورت آبرسانی بشه دیرتر کدر و چروک میشه. اما در قسمت مو شاید کارای کمتری بشه کرد که مهمترینش رنگ موهاست که خب بستگی به سلیقه و رنگ پوست و سنتون داره. مثلا رنگ های روشن معمولا تو هر سن و سالی میزنن و خیلی هم بین دخترخانومای جوون ترند شده  اما خب برای خانوم های سن پایین چندان مهم نیست که سنشون یکم بیشتر به نظر برسه اما برای خانمی میانسال شاید مهم باشه که چهره و سنش بالاتر نزنه پس اگر سن و سال دار هستید رنگای روشن بهتون پیشنهاد نمیشه!

رنگ موهایی هم هستند که سن رو پایین تر نشون میدن و اگه کم سن هستید که خب بیبی فیس و نچرال طور میشین و اگه سن دار هستید این رنگ ها که عموما هم تیره اند شما رو جوان تر و سرحال تر نشون میده. در ادامه با نمونه هایی از رنگ هایی که سن رو پایین تر نشون میده آشنا میشیم.

Untitled

Untitled

rang.line_1649833162_6

ترکیب رنگ موهای خفن بدون دکلره

اما جدا از مواردی که گفته شد اگر از خانوم هایی هستید که برای عید سمت آرایشگاه ها نرفتید و علاقه ای به شلوغی دم عید نداشتید پس حالا زمانی مناسب برای تغییر رنگ موی شماست. حالا مسئله دیگه ای هم وجود و اینه که هزینه رنگ کردن مو سر به فلک کشیده و از طرفی هم دوست دارید تا رنگی جذاب بدون دکلره دربیارید. پس با این مطلب همراه باشید تا با اموزش چند رنگ مو آشنا شوید.

hair-color-1024x683

اگر قصد روشن کردن مو رو بدون دکلره دارید پیشنهاد میشه که از رنگ مو (000) استفاده کنید. این رنگ مو دارای آمونیاک بالایی بوده و به همین دلیل خاصیت روشن کننده برای انواع موها داره. درصد آمونیاک بالا موجود در رنگ مو 000 باعث میشه تا پیگمنتهای رنگ مو شکسته بشه و رنگ طبیعی موها چند درجه روشن تر بشه و دیگه نیازی به استفاده از دکلره برای روشن کردن موها نداشته باشید.

نکته مهمی که در رابطه با روشن کردن مو با رنگ سه صفر وجود داره این هست که رنگ مو 000 به اندازه دکلره کردن مو نمیتونه رنگ پایه موها رو سفید و روشن کنه و فقط باعث میشه تا رنگ طبیعی موها 3 تا 4 درجه روشنتر بشه و رنگ مویی که استفاده می کنید، جلوه زیباتری روی موها داشته باشه. اگر چه این رنگ مو باعث سفید شدن موها نمیشه اما همون اندازه هم که روشن میکنه میتونه تاثیر فوق العاده ای داشته باشه و برخلاف دکلره هیچ آسیبی هم به موها نمیرسونه. از این رنگ مو میتونید برای رنگ پایه استفاده کرده و بعد از ترکیب رنگ بدون دکلره استفاده کرده و موهارو به رنگ دلخواه در بیارید.

Untitled

برای روشن کردن مو با رنگ 000 باید 1 واحد رنگ مو سه صفر رو با 2 واحد اکسیدان 40 درصد ترکیب کنید. این میزان همیشه ثابت هست و باید با توجه به حجم و اندازه موهاتون از رنگ مو سه صفر و اکسیدان با این نسبت استفاده کنید.

موها رو به چند بخش تقسیم کنید و با استفاده از رنگ مو سه صفر، تمام قسمتهای مو رو به طور کامل پوشش بدید. بهتره رنگ کردن مو با رنگ مو 000 رو از پشت سر شروع کنید و به تدریج به قسمت جلوی موها برسید. بعد از اینکه تمام قسمتهای مو به رنگ مو آغشته شد، موها رو با یک کلاه پلاستیکی پوشش بدید و به مدت 45 تا 60 دقیقه صبر کنید تا رنگ مو 000 موها رو روشن کنه. بهتره در طول این مدت زمان، موها رو چند بار چک کنید و اگه احساس کردید موها به اندازه کافی روشن شدند، موها رو بشویید. 

best-color-protecting-shampoo-large-banooyeshahr-1

رنگ موی بیسکوییتی بدون دکلره

برای درآوردن رنگ بیسکوییتی بر رو موهای طبیعی و بدون دکلره میتونین از ترکیبات زیر استفاده کنید:

  • رنگ مو بلوند طلایی شماره 8.3
  • رنگ مو بلوند دودی متوسط شماره 7.1
  • اکسیدان 9 درصد

​رنگ موی بلوند طلایی رو اول تو کاسه بریزد و بعد رنگ موی بلوند دودی رو اضافه کنید. رنگ دودی تقریبا باید 2/3 رنگ موی طلایی باشه. در نهایت با اضافه کردن اکسیدان 9 درصد به اندازه 1.5 برابر رنگ مو، این ترکیب رنگ مو آماده میشه و با رنگ کرن موهای خود می توانید بیسکوییتی بدون دکلره داشته باشید.

Untitled

رنگ موی شکلاتی بدون دکلره

رنگ موی شکلاتی هم از رنگ های پرطرفداری هستش که میشه بدون دکلره درآورد و برای تمام سنین زیبایی خاص خود را دارد.

  • ​رنگ مو کاکائویی شماره 7.07
  • رنگ مو دودی شماره 6.1
  • اکسیدان 9 رصد

​برای درست کردن رنگ موی شکلاتی باید میزان رنگ مو کاکائویی بیشتر از رنگ مو دودی باشه. بهتره که متناسب با کوتاهی و بلندی موهاتون از این دو رنگ بریزید و 1.5 برابر میزان رنگ مو از اکسیدان 9 درصد استفاده کنید تا غلظت رنگ مو متعادل بشه.

shokolati-fandoghi (1)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها