|

5 ایده خوشگل و کاربردی واسه استایل بچها تو بهار؛ مامانا به این نکات حواستون باشه

با شروع شدن بهار، این فصل سرتاسر رنگ و زیبایی بهتره که ما هم تغییراتی تو نوع استایل و لباس پوشیدن‌مون بدیم.اما بهتره نکاتی‌رو رعایت کنیم

لینک کوتاه کپی شد
1

با شروع شدن بهار، این فصل سرتاسر رنگ و زیبایی بهتره که ما هم تغییراتی تو نوع استایل و لباس پوشیدن‌مون بدیم. پس این فرصت‌رو غنیمت بشمریم و لباس‌های رنگارنگ و زیبا به تن کنیم. اما علاوه بر بزرگسالان، استایل کودکان هم در این فصل از اهمیت بالایی برخورداره.

همه پدر و مادرها علاقه دارن تا فرزندان دلبندشون علاوه بر احساس راحتی و آرامش در لباس، آراسته و شیک به نظر برسن. می‌دونیم که بهار نه فصل خیلی گرمی مثل تابستونه و سرد مثل پاییز و زمستون، پس سوالی که پیش میاد اینکه چه نوع لباسی برای این فصل مناسب هستش؟  در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا سوال‌تون بی‌جواب نمونه.

خوش تیپی با رعایت این اصول

برای خوش تیپ بودن رعایت یه سری اصول همیشگی هستش که این موضوع ربطی به کوچیک و بزرگ نداره. بنابراین اگه شما هم دوست دارین تا فرزند دلبندتون تو این فصل زیبا شیک لباس بپوشه، باید اونهارو رعایت کنین.

اولین شرط؛ راحتی

از اونجایی که ذاتا بچه‌ها عاشق بازی و شیطونی هستن، بهتره لباس‌های راحت و لطیف بپوشن تا هنگام بازی تنگی لباس اذیت‌شون نکنه. به علاوه همه می‌دونیم که بچه‌ها تو لباس پوشیدن خیلی حساس‌ند و لباس‌هایی که جنس زبر و ضخیم داره‌رو دوست ندارن، پس بهتره تا موقع انتخاب لباس به جنس پارچه، نوع دوخت و راحتی اون توجه کنین. نیازی نیست تا لباس‌های فرزندتون خیلی رسمی و شیک باشه. مهم راحتی اونهاست.

شرط دوم؛ پاکیزگی و نظافت

تمیزی و مرتب بودن یکی از اون شرط‌های مهمیه که کوچیک و بزرگ نداره و همه باید اون‌رو رعایت کنن. حالا این وسط بچه‌‌ها هم که دائما در حال بازیگوشی و تجربه کردن چیزهای جدید هستن و طبیعتا تو این راه مرتب لباس‌هاشون کثیف و لکه می‌شه. واضحه که نمیتونیم جلوی بازی بچه‌هارو بگیریم، اما باید حواسمون به تمیزی لباس و ظاهر فرزندمون باشه. این کار علاوه بر آراستگی و زیبایی به سلامت فرزند دلبندتون هم کمک می‌کنه.

شرط دوم؛ پاگیزگی و نطافت

لباس مناسب با سن انتخاب کنین

لباس مناسب مطابق با سن فرزند‌تون انتخاب کنین. لباس‌هایی که سبک و استایل بزرگانه دارن اصلا گزینه مناسبی برای بچه‌ها نیستن و با سن‌شون مطابقت نداره. مثلا لباس‌های پرزرق و برق برای دخترها یا پوشوندن کت و شلوار با پارچه‌های سنگین برای پسرها. اینها گزینه‌هایی هستش که بهتره ازشون دور بمونین و هیچ وقت سراغ خریدشون نرید.

کمک گرفتن از رنگ‌های شاد در استایل کودکان

یکی از آیتم‌های مهم و کلیدی تو انتخاب لباس برای کودکان؛ رنگ اونهاست. دنیای بچه‌ها پر از رنگ، شادی و سر زندگی هستش و هر چیز رنگارنگ و شادی نظر اونهارو جلب می‌کنه. علاوه بر این سعی داشته باشین تا از کودکی اونهارو با رنگ‌های شاد و زیبا آشنا کنین تا روحیه فرزندتون شاد بمونه.

در هنگام انتخاب رنگ مناسب برای لباس کودکان باید به روحیه اونها دقت کنین و از تاثیراتی که رنگ روی روحیه فرزندان‌تون داره غافل نشین. اگه کودک شما بیش فعاله و علاقه‌ای به استراحت کردن نداره بهتره تا از رنگ‌های ملایم مثل آبی، سبز و صورتی برای لباس‌هاش استفاده کنین که باعث آرامش و پایین اومدن سرعت عمل می‌شه. اما اگه فرزندتون بیش از اندازه آروم و بی تحرکه، بهتون پیشنهاد می‌دیم تا لباس‌هایی با رنگ‌های زرد، قرمز، نارنجی و سرخابی‌ بخرین.

کمک گرفتن از رنگ‌های شاد در استایل کودکان

لباس با طرح کارتون مورد علاقه

همه بچه‌ها یه کارتون مورد علاقه دارن که حاضرن صد بار ببیننش و خسته نشن. همینطور یه شخصیت‌رو تو این کارتون بیشتر از همه دوس دارن و براشون بامزه‌تره. بهتره تا شما به عنوان پدر یا مادر، از علایق فرزندتون باخبر باشین و برای خرید لباس از این شخصیت‌ها کمک بگیرین. شاید این نوع لباس‌ها برای شما جذاب نباشه، اما مطمئنا بچه‌ها عاشق این لباس می‌شن و می‌دونیم که همه ما یکبار بچگی می‌کنیم. پس به سلیقه اونها احترام بذاریم!

قیمت مناسب و معقول

یکی دیگه از مواردی که حتما باید بهش توجه کنین، قیمت لباس کودک هست. معمولا قیمت لباس بچگونه از لباس‌های آدم بزرگا گرون‌تره. همینطور ما می‌دونیم که بچه‌ها در دوران کودکی با سرعت زیادی رشد می‌کنن و همین باعث می‌شه تا لباس‌هاشون به سرعت براشون تنگ و غیر قابل استفاده بشه. پس یهتره تا توی این سن از خرید لباس‌های گرون قیمت خودداری کنین. برندهایی زیادی وجود دارن که لباس‌هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می‌دن و گزینه‌های مناسبی برای خرید لباس کودک هستن.

قیمت مناسب و معقول

کلام آخر

از اونجایی که این مقاله در مورد استایل کودکان و خوشتیپی اونها بود، تا حد ممکن نکاتی‌رو به شما یادآوری کردیم تا تو این مسیر بهتون کمک کنه. با رعایت این گزینه‌ها انتخاب لباس برای فرزند دلبندتون کاری راحت و آسون می‌شه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی