|

ویدیو جالب از خواستگاری از سمیرا زرگری دختر اسکی باز ایرانی!

فیاض میرابیان عضو تیم ملی شیرجه ایران به سمت سکو رفت و با زانو زدن و اهدای حلقه از او خواستگاری کرد

لینک کوتاه کپی شد

رقابت های اسکی آلپاین بین المللی ترکیه امروز به پایان رسید و قهرمانی عاطفه احمدی و خواستگاری از سمیرا زرگری پای سکوی اهدای مدال از اتفاقات جالب امروز بود.

رقابت های اسکی بین المللی آلپاین ترکیه امروز در هوایی سرد و برفی به پایان رسید و عاطفه احمدی و سمیرا زرگری چهره های شاخص امروز بودند.عاطفه احمدی ستاره جوان اسکی ایران که با سرعت در حال پیشرفت است امروز در مرحله پایانی این مسابقات، در بخش مارپیچ کوچک قهرمان شود. احمدی در حالی امروز روی سکوی نخست ایستاد که در روزهای اول و سوم این مسابقات، ۲ بار به مقام دوم رسیده بود و امروز سرانجام قدم به سکوی نخست گذاشت. فروغ عباسی اسکی باز المپین ایران – که پیش از این از اسکی خداحافظی کرده بود – در این مسابقات حاضر شد و در روزهای اول و سوم به مقام سوم رسید.

خواستگاری پای سکو از سمیرا زرگری

اتفاق جالب و احساسی امروز در حاشیه مراسم اهدای مدال عاطفه احمدی، برای سمیرا زرگری مربی شاخص اسکی ایران و مربی عاطفه احمدی رخ داد. سمیرا زرگری برای اهدای مدال به سمت سکو فراخوانده شد، مدال قهرمانان را بر گردن آنها آویخت و سپس به درخواست عاطفه احمدی کنار او روی سکوی نخست قرار گرفت. در این زمان، فیاض میرابیان عضو تیم ملی شیرجه ایران به سمت سکو رفت و با زانو زدن و اهدای حلقه از او خواستگاری کرد و سمیرا زرگری نیز این درخواست و حلقه خواستگارش را پذیرفت.

این صحنه احساسی، حاضران در مراسم اختتامیه را تحت تاثیر قرار داد و زیبایی احساس و حال و هوای برفی یک روز زمستانی را با هم تلفیق کرد.

ویدیوی لحظه خواستگاری را ببینید:

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها