|

معاون صدا و سیما گفت ما همه را با یک چوب نمیزنیم؛

قهر آن دیگری و انصراف رشیدپور و واکنش رسمی تلویزیون

shayanews

محسن برمهانی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون گفت: هنوز چیزی درباره بازگشت چند بازیگر قطعی نشده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چندی پیش خبری مبنی بر بازگشت رضا رشید پور به تلویزیون منتشر شد که موجی از واکنش ها را در پی داشت. 

قصه از ابتدا به این شکل رقم خورد که حمید مراوندی، مجری طرح برنامه ای با نام سیم آخر، اظهار داشته بود که سری جدید این مسابقه در دست ساخت قرار دارد و قرار است که با تغییراتی در شکل ارائه ی مسابقه و همینطور دکور، مجددا تولید شده و به زودی روی آنتن تلویزیون ملی به نمایش درآید. 

شاخص2

خبری که از بازگشت رشیدپور اظهار امیدواری کرد

مراوندی در ادامه اضافه کرده بود که اجرای این برنامه همچون موارد گذشته ی آن، بر عهده ی رضا رشیدپور خواهد بود. لذا اظهار امیدواری کرد که سیم آخر در سری جدید خود نیز بتواند مورد توجه و استقبال عمومی قرار بگیرد. او افزود: همراهی و پشتیبانی رئیس رسانه ملی، قائم مقام فرهنگی سازمان صدا و سیما و همینطور معاون سیما و تصمیم این عزیزان برای تولید و پخش سری جدید سیم آخر، باعث دلگرمی عوامل تولید شده است و از این جهت از آقایان جبلی، جلیلی و برمهانی سپاسگزاریم.

5

بازگشت رشیدپور قهر عده ای دیگر را در پی داشت

انتشار این خبر همانا و دست به دست شدن آن از جانب مخاطب و یک کلاغ و چهل کلاغ کردن ها نیز همانا. خبری که هنوز به تایید رسمی نرسیده، عده ای را خوشحال و عده ای را همچون محمد رضا شهبازی به قهر واداشت. لذا وی در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود، با انتشار ویدئویی اعلام کرد که از برنامه پاورقی کناره گیری کرده است و از چکیده سخنانش پیدا بود که از انتخاب های صدا و سیما گله مند است. شهبازی در توضیح سخنرانی بلند و بالایش گفته بود: از اجرای برنامه پاورقی کناره گیری کردم. دلایلش رو توی این ویدئو توضیح دادم. خلاصه‌ ش اینکه قرار نیست بسیجی فحش‌ خور زمان فتنه و جنگ و... باشه و در عافیت، سلاح‌ ورزی‌ ها و رشیدپور‌ها و آخوندی‌ ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن. شرح کامل این خبر را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید.

4

معاون صدا و سیما: همه را با یک چوب نمی زنیم

تمام این ها فقط بخشی از حواشی هایی بود که به جهت ورود برخی مجری ها و بازیگران در قاب تلویزیون رخ داد. در حالی که معاون سیما در پاسخ به سوالی در خصوص بازگشت افرادی نظیر رشید پور و رضا گلزار به تلویزیون بیان داشت که هنوز چیزی به قطعیت نرسیده است و لذا قرارهم نیست که برای همکاری چهره ها با صدا و سیما، همه را با یک چوب بزنیم.

معاون سیما محسن برمهانی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون گفت: هنوز چیزی درباره بازگشت چند بازیگر قطعی نشده است. نمی‌ توانیم در همکاری چهره‌ها با صداوسیما، همه را با یک چوب بزنیم. برمهانی در این مصاحبه که شنبه 21 مرداد و در آیین تجلیل خبرنگاران روی داده بود اعلام داشت: در چند ماه اخیر، جامعه درگیر جنگ شناختی و آسیب شده است. ترکش‌هایی از این جنگ به همه ما خورده است. نمی توانیم همه چهره ها را با یک چوب بزنیم. چون هر کدام یک فرد متفاوت هستند.

2

برمهانی: سال 88 هم ازین اتفاقات داشتیم

وی افزود: برای مثال فردی با نظام عناد داشته و هدفش چیزی جز مصلحت مردم بوده است. یکی به یک جمع بندی رسیده که الان فهمیده اشتباه کرده است. در سال ۸۸ هم این موارد را داشتیم. کارشناسی از یک شبکه با یک نفر صحبت و مذاکره کرده است و بنده هم در جریان هستم.

وی ادامه داد: جامعه انقلابی که نگران هستند بدانند که صدا و سیما خلاف مصلحت های کشور حرکت نمی کند. کسی که خیانت کرده باشد را قرار نیست وارد فضای صدا و سیما کنیم. چون صدا و سیما سکویی است که مردم به آن اطمینان دارند.

رشیدپور در نهایت سکوتش را با انصراف در تلویزیون شکست

طی رویداد انتشار اخبار اینچنینی و کنش ها واکنش هایی که از جانب برخی اصحاب رسانه و مردم منتشر شد اما رضا رشیدپور سکوت پیشه کرد تا همین اواخر که آن را شکست و در حساب اینستاگرامی خود خبر از انصرافش برای حضور در تلویزیون داد. هرچند که از چکیده کلام وی پیداست که این تصمیم را در مدل خب های تا اطلاع ثانوی منتشر کرده، اما ظاهرا مصلحت این ماجرا را در انصراف خود دانسته است. رشیدپور در این بیانیه صراحتا نوشت: واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است؛ بنابراین ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما که صادقانه برای این رخداد تلاش کردند، همچنین قدردانی فراوان از همکاران بی‌نظیرم در شبکه سه و به ویژه مسابقه سیم‌آخر، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم. 

1

آخر چه کسی می رود و چه کسی می آید؟!

حال باید دید که با سلسله اتفاقات روی داده از این پس تصمیم صدا و سیما برای استفاده از چهره ای مقبول چه کسی را نشانه خواهد گرفت. آیا رضا رشید پور را به این امر راضی کرده و یا انصراف وی را پذیرفته و به سراغ فرد دیگری خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی