|

محمدرضا گلزار آخرین تیر صدا و سیما در تاریکی؛ بازگشت شکوهمندت مبارک آقای بازیگر!

shayanews

برای سنجیدن فردی در یک جایگاه، چه بخواهیم و چه نخواهیم، مجبور به یاد آوری نمونه های موفق قبلی هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اخبار مربوط به محمدرضا گلزار تمامی ندارند. وی چندی پیش با خبر ازدواجش با آیسان آقاخانی، همه مخاطبینش را غافلگیر کرد. بعد از انتشار قسمتی از فیلم عروسی اش موج حواشی و انتقاد بود که از در و دیوار به سمتش روانه میشد. اکنون نیز خبرهایی که به تازگی منتشر شده اند، حاکی از بازگشت او به صدا و سیما هستند.

در همین راستا باید گفت که خود گلزار نیز شایعات اخیر مبنی بر بازگشتش به صدا و سیما را تایید کرده و در این باره گفته است: بزودی مسابقه پانتومیم در تلویزیون داریم و من مجری‌ام. می‌بینمتون

گلزار3

گلزار به صدا و سیما بر می گردد؟

خبرهای به دست آمده حاکی از آن هستند که گویا قرار داد این برنامه به تهیه کنندگی جواد فرحانی (تهیه کننده و برنامه ساز ستاره ساز) با شبکه ی سه بسته شده و قرار بر این است که پخش آن طی 90 قسمت صورت بگیرد. همچنین گفته می شود که ابتدا بنا بر این بوده که ساخت این برنامه برای نمایش در پلتفرم ها صورت گیرد. اما از قرار، سازندگانش با صدا و سیما به توافق رسیده اند.

گلزار1

چیزی که زیاد است فرد مستعد برای اجرا!

چندی پیش، به بهانه انتخاب مجری برای برنامه های نوروزی مصاحبه ای با رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیمان جبلی صورت گرفته بود که در آن سوالی جالب طرح شد. در این خصوص خواندن پاسخ جبلی در خصوص مقایسه ی مجریان گذشته و امروز را خالی از لطف نمی دانیم.

در قسمتی از پرسش طرح شده چنین بیان شده بود:  آیا افرادی که حضور دارند می توانند خلأ آنهایی که نیستند را برای مخاطب جبران کنند؟

جبلی

پیمان جبلی بدون آوردن نامی، سوال را این‌گونه پاسخ داد: اجازه بدهید اسم نیاورم. اما برنامه‌ریزی‌های دقیق و مذاکرات خوبی برای اجرای برخی چهره‌های هنری در برنامه‌های تحویل سال و برنامه‌های تلویزیونی دیگری در ایام نوروز خواهیم داشت.  ما ضمن استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های متنوعی که در جامعه هنری وجود دارد که این استعدادها و ظرفیت‌ها کم هم نیستند اما در عین حال همچنان با چهره‌ها و ظرفیت‌های هنری که علاقمند به کار در رسانه ملی و مردم هستند ادامه خواهیم داد و هیچ منعی نسبت به حضورشان وجود ندارد. کسانی که خودشان علاقه دارند و ما هم احساس می‌کنیم حضورشان برای فضای فرهنگی جامعه و نیاز و سلیقه مخاطبین مفید است حتماً از آنها استفاده می‌کنیم.

گلزار2

آیا گلزار در حیطه اجرا موفق است؟

برای سنجیدن فردی در یک جایگاه، چه بخواهیم و چه نخواهیم، مجبور به یاد آوری نمونه های موفق قبلی هستیم. افرادی که نه تنها در اجرا دستی توانا داشتند، بلکه به نوعی در زمان خود صاحب سبک ظاهر شده و از جایی به بعد برای بسیاری از مجریان جوان تر، به الگویی برای اجرا نیز تبدیل شدند. حال آنکه سرنوشت طوری پیش رفت که یا صدا و سیما هریک از آنها را به دلیلی کنار زد یا خود آنها بنا بر دلایلی با آن فضا خداحافظی کردند. نتیجه این شد که پس از مدتی، صدا و سیما نسبت به  آنچه در قدیم بود تقریبا خالی از مجریان تاثیرگذار شد. و این چیزی جز ورود به سیر نزولی مخاطب را در پیش نداشت. اکنون نیز طبیعی است اگر بخواهیم اینگونه در نظر بگیریم که احتمالا صدا و سیمای امروز، می خواهد به واسطه ی استفاده از چهره ها به اوج برگردد. اما باید این را هم در نظر گرفت که فردی مانند محمد رضا گلزار، الزاما به دلیل برخورداری از چهره و بازی در چند فیلم موفق و یا حتی گاها ناموفق، میتواند از پس کاری تا آن حد اصولی  و تخصصی مثل اجرا برآید؟ مضاف بر اینکه آخرین اجرای محمدرضا گلزار در صدا و سیما به برنده باش بر می‌ گردد که  پس از اعتراض‌ ها به قمار بودن این مسابقه و تعطیلی آن، گلزار مسابقه‌ ای مشابه آن را با نام هفت خان در شبکه خانگی ساخت که چندان موفقیتی برایش به ارمغان نیاورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی