|

ایران خودرو تاریخ قرعه کشی را به تعویق انداخت!

برگزاری مراسم بزرگ قرعه کشی حدود یک هفته به تعویق می افتد و به زودی زمان آن اعلام می شود ولی قطعا روز ششم شهریور روز قرعه کشی نخواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز- طرح فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از روز چهارشنبه، بیست و چهارم مرداد ماه آغاز و تا پایان جمعه دوم شهریور ماه ادامه داشت.آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو www.ikco.ir است.

محصولات ایران خودرو

محصولات عرضه شده ایران خودرو شامل هایما ۷X، هایما S۷ پلاس، هایما S۵، پژو ۲۰۷i دستی با موتور TU۵،پ ژو ۲۰۷i دستی با موتور TU۳، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، تارا دستی، ری را، تارا اتوماتیک و دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT است.

زمان قرعه کشی به تعویق افتاد 

به اطلاع مخاطبان عزیز میرسانیم با فشار نهادهای نظارتی مکانیزم اجرایی فروش ایران خودرو تغییرات اساسی کرده است با استقبال غیر منتظره عموم مردم به دلیل قیمت پایین محصولات عرضه شده بنا بر قیمت گذاری دستوری و سود بالای آن نسبت به بازار قرار شد متقاضیان  پنج خودرو پیش فروش را انتخاب کنند و امکان انتخاب هم زمان پیش فروش و فروش فوق العاده وجود ندارد.

با این تغییرات بزرگ برگزاری مراسم  بزرگ قرعه کشی حدود یک هفته به تعویق می افتد و به زودی زمان دقیق آن اعلام می شود ولی قطعا روز ششم شهریور ماه روز برگزاری قرعه کشی نخواهد بود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها