|

آخرین فرصت برای شرکت در لاتاری ایران خودرو

کدام محصول ایران خودرو سود دهی بیشتری دارد؟

در این گزارش به سود دهی محصولات ثبت نامی ایرانخودرو پرداخته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ثبت نام ایران خودرو  برای عرضه محصولاتش همچنان تا روز 1403/6/2 ادامه دارد این طرح پس از مدت ها دوباره روی کار آمده و فرصت خوبی برای افراد به وجود آمد چه برای آنهایی که به دنبال سود هستند و چه آنهایی که برای مصرف شخصی ثبت نام کرده اند.

با توجه به هدف افراد از خرید خودرو میتوان در بازار وسیع خودرو تصمیمات زیادی گرفت؛ اگر فرض  را بر استفاده شخصی فرد بگذاریم راحتی، کیفیت رانندگی و هزینه نگهداری در اولویت قرار میگیرد.

با توجه به این فاکتور هایی که قرار دادیم در شرکت ایران خودرو برای گزینه اول خرید ری را میتواند گزینه ایده آلی باشد البته برای کسانی که بودجه میلیاردی دارند. 

این خودرو با امکانات مدرن، طراحی جذاب و کیفیت ساخت بالا، برای استفاده روزمره و خانوادگی مناسب است.

قیمت خودرو ری را در کارخانه 1/130/000/000 میلیارد تومان است و به علت نوظهور بدن در صنعت خودرو همچنان قیمت این خودرودر بازار آزاد مشخص نیست.

_349

اگر باز هم فرض را بر بودجه بیشتر بگذاریم و خواهان راحتی بیشتر باشیم میتوانیم به سراغ خودروهای هایما برویم.خانواده هایما به دلیل شاسی‌بلند بودن و کیفیت ساخت بالا، انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال خودرویی مطمئن و با دوام هستند. 

گزینه بعدی روی میز اما خودرو تارا برای کسانی که بودجه میلیاردی ندارد به دلیل فضای داخلی مناسب و تکنولوژی‌های به‌روز، یک گزینه متعادل بین قیمت و کیفیت است. برای کسانی که به دنبال خودرویی اقتصادی‌تر هستند، «رانا» و «سورن» با وجود کیفیت ساخت پایین‌تر، همچنان گزینه‌های مناسبی برای استفاده شخصی در نظر گرفته می‌شوند.

اما در صورتی که خرید خودرو با هدف سرمایه‌گذاری و کسب سود از فروش مجدد آن باشد، فاکتورهای دیگری مانند اختلاف قیمت کارخانه و بازار و همچنین پتانسیل فروش سریع‌تر در بازار اهمیت پیدا می‌کنند.

در این صورت برای خرید خودرو اول به سراغ گروه هایما ها می رویم که به ترتیب سود دهی بیشتر گزینه اولمان هایماS7 پلاس با سود دهی 424/321/000  میلیون است بعد از آن در رتبه دوم سود دهی هایما S5  با سود دهی 319/344/000 میلیون تومان و در رتبه سوم هایما X7 با سود دهی 218/010/000  قرار دارد که با داشتن بودجه های میلیاردی میتوان به سراغ این خودرو ها رفت.
Untitled

​همچنین اگر بودجه شما به میلیارد نمیرسد و سود زیاد می خواهید میتوان در وحله اول به سراغ خودرو 207 TU5 با سود دهی 248/472/000 میلیون تومان رفت اولویت دوم با خودرو تارا اتومات با سود دهی 237/227/000 میلیون تومان است و خودروی  بعدی مدل دستی تارا است که مبلغ 160/106/000 میلیون تومان به شما سود می دهد  در رتبه های بعدی نیز سورن و رانا به ترتیب قرار دارند.

این سود دهی در صورتی است که شما در خوان اول رستم یعنی قرعه کشی ایران خودرو پیروز شوید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها