|

زمان دقیق قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد / شانش یک در هزار برای متقاضیان عادی

مراسم قرعه‌کشی اولویت بندی طرح ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو در روز سه‌شنبه هفته آینده مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ در شرکت ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز- با پایان مهلت تعیین شده برای وکالتی کردن حساب متقاضیان عادی و بر اساس اطلاعات بدست آمده، مراسم قرعه‌کشی اولویت بندی طرح ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو در روز سه‌شنبه هفته آینده مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ در شرکت ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

مبالغ بلوکه شده ثبت نام کنندگان همزمان با اعلام اولویت بندی آزاد خواهند شد. در این میان اما با توجه به اختصاص دادن 50 درصد خودروها قابل عرضه به متقاضیان حمایت خانواده و جمعیت جوانی، متقاضیان عادی 30 درصد سهم دارند و الباقی سهم مختص به متقاضایان خودروهای فرسوده است.

با توجه به درصدهای یاد شده مادرانی که مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می شوند حول و حوش ۶۰ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو را در این دور از فروش تصاحب می کنند. دارندگان خودروهای فرسوده نزدیک به ۲۴ هزار دستگاه خودرو را در این طرح فروش در اختیار می گیرند و تنها ۳۶ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به متقاضیان عادی می رسد، این شرایطی را فراهم میکند که متقاضیان عادی شانس شان به قولی یک در هزار شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها