|

«شایا نیوز»گزارش می دهد

خوزستان نفس ندارد

shayanews ahvaz

«اهواز»؛ این روزها نه این روزها هیچ وقت حالش خوب نبوده، نه آب دارد و نه نفس؛ زخم جنگ هنوز بر پیکرش خودنمایی می کند. نفت دارد اما چه فایده!

لینک کوتاه کپی شد

گروه جامعه- «اهواز»؛ این روزها نه این روزها هیچ وقت حالش خوب نبوده، نه آب دارد و نه نفس؛ زخم جنگ هنوز بر پیکرش خودنمایی می کند. نفت دارد اما چه فایده! مردمانش دلیر اما فقیر؛ هر زو باید برای آب و هوا بیایند اعتراض! هیچ کس هم گوش نمی دهد، می آیند می گویند آبش درست درست شد هوایش هم درست شد اما ریزگردهایش تا کرج می آید ملخ هایش هم تا کرج می آیند! کرونا هم امانشان را بریده! «اهواز»،از تب کرونا قرمز است و بی حال، این شهر، سرزمین مردمان دلیر بوده در همه دوران ها و قرن ها اما در حقش نامرادی و نامردمی شد!

42346_977

به گزارش «شایا نیوز»،جنگ نفس خوزستان ما را گرفت؛ ریزگردها هم گرفت، بی آبی هم گرفت اما تیر خلاص را بی تدبیری و بی محلی به اهواز زد؛ داد که زدند یادشان آمد که اهوازی هم هست، حالا همه به خوزستان می روند برای حل مشکل، پول می دهند برای آب اما مدتی بعد باز روز انو و روزی از نو!

خوزستان تنهاست این را همه می دانند. تالب هایش یا خشک شدند مثل گاو خونی که دلش از بی مسئولیتی خون شد و اشک چشمش خشک شد و دق کرد و حالا هور العظیم قهرمان! دلتان می آید؟ یادمان نرفته که اهواز آلوده ترین شهر جهان شد همنی چند سال پیش! شاید باید یک وزارتخانه جدا برای خوزستان تاسیس کنید؟! خوزستان را دریابید قبل از اینکه دیر شود...

27ba5

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به عصر ایران گفته : گفتار درمانی و وعده های تو خالی دردی از دردهای مردم خوزستان را درمان نمی کند آقای روحانی ۸ سال به مردم خوزستان وعده داد اما به هیچ کدام عمل نکرد، در دو روز گذشته معاونین وزرا را به خوزستان فرستاده است و حاتم بخشی برای دولت بعد کردند.

مجتبی یوسفی که خدا خیرش دهد، می گوید: ما در شمال و جنوب استان بیشترین مشکلات را در حوزه کم آبی داریم از دهدز که چسبیده به سد کارون سه و چهار است و شامل ۷۰۲ روستا است مردم آب شرب ندارند تا مسجد سلیمان باغ ملک و ایذه؛ ولی بیشترین مشکل به دلیل سیاست های غلط در جنوب استان است که کشاورزی آرزوی مردم شده است و دام هایشان نیز در حال از بین رفتن است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها